Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Op zich.. als je de foto's bekijkt: ![]() ![]() ... valt het best wel mee. . Totdat je deze ziet: ![]() ![]() Dit is gewoon ziek.. |
![]() |
|
mijn gehele rechterarm kan je als 'n stuk scarificatie zien, maar ik noem 't nog steeds gewoon overblijfselen aan m'n automutilatie.
ah well...
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik opzettelijk littekens aanbrengen op je lichaam ronduit ziek. |
![]() |
|
Hmz... dat hele scarificatie gedoe doet me eerlijk gezegd te veel aan automutilatie denken... Maar als je dan toch littekens maakt vind ik heel veel en hele grote sowieso niet mooi... Kleintjes kan eventueel nog.
![]()
|
ik vind scarification op sommige plekken wel mooi
het ligt er aan awt je er van maakt, en dat je niet zomaar voor de kat ze joekeledokus staat weg te snijden maar toch geef ik de voorkeur ana burning (soort van tattooeren alleen word het dan in je huid gebrand) daarmee kan je veel mooiere dingen maken, en veel uitgebreider veel scarification, burninsg en andere body modification vind je op http://www.bmezine.com staan ook veel fotows van piercings enzo op
|
Verwijderd
|
Ik heb hier bij levensbeschouwing een film over gezien en ik word nog misselijk als ik er aan denk
![]() Dat was een of andere stam die nogal veel te maken had met krokodillen oid. en jongens waren daar pas een man als hun rug er uitzag als de huid van een krokodil. Dat werd gedaan in een hele ceremonie waarbij het jongetje van een jaar of 12 op zijn buik moest gaan liggen en dan 1 of 2 mannen zijn rug onder handen namen. Hij lag allemaal te huilen en te schreeuwen en viel enkele malen flauw van de pijn! En ja, dat had ik waarschijnlijk ook gedaan ![]() Nee, niets voor mij.... |
![]() |
|
ik heb me rug al helemaal onder de littekens maar dat was niet de bedoelling... maar ik zag laatst iets over een kerel die had z'n gezicht helemaal in een kattenkop veranderd, met snorharen, een lip die naar boven gaat enzo.... dat is echt raar
|
Hm, ja ach he, sommige krijgen littekens en willen deze helemaal niet, anderen gaan ze expres maken...
Maar goed. Bla. oh, nare man, over die pianosnaren... deed me denken aan: *censuur by freakjuh*
Laatst gewijzigd op 28-02-2004 om 16:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het zijn toch al meestal niet de sociaal meest succesvolle figuren die aan scarificatie doen. Figures. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en op de rest kom ik zo terug |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|