Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
in Amsterdam zit ook een oud-prostituee in de gemeenteraad, en die doet het niet slechter dan de rest. *maakt geen inkoppertjes over Rob Oudkerk*
||
![]() |
Citaat:
Gemeenteraadslid of wethouder lijkt mij nog wel een verschil. Wat is er met Oudkerk? Was hij ook prostitue? ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind dat iemand die prostituee is geweest geen ambt mag en kan bekleden. Niet omdat die persoon incapabel is (hoewel de meeste hoertjes niet echt heel hoog opgeleide vrouwen zullen zijn) maar omdat die persoon vanwege haar verleden heel erg makkelijk in opspraak zal raken. Het stuit mensen tegen de borst, het is niet normaal, zo iemand zal weinig gezag hebben. Slecht idee.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk idd ook dat erg veel mensen er aanstoot aan nemen als mensen die op het moment dat ze solliciteren naar een wethoudersplek nog prostituee zijn. Lijkt me niet bevorderlijk voor gezag enz.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je ziet wat een bende het werd bij de LPF ( en dat waren toch echt min of meer hoog opgeleide mensen ) vraag ik me serieus af of een prostitue het minder zou doen. Wat je opmerking over in opspraak raken betreft daar kan ik me wel in vinden, maar pas alleen als er sprake is van een crimineel verleden, en dat hoeft niet noodzakelijkerwijs zo te zijn bij prostituees |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel ik het vage idee heb dat je dit alleen zei om eens te kijken of je dit kon verdedigen, niet omdat je het echt vindt.
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Bovendien wil het feit dat de LPF het óók slecht deed terwijl ze wel hoog opgeleid waren, niet zeggen dat laag opgeleiden het dús wel goed zullen doen. Citaat:
Citaat:
Het wordt gevaarlijk als indirect democratisch gelegitimeerde organen op hún beurt dat soort maatstaven gaan hanteren, maar je kunt mensen niet dwingen om prostituees te kiezen omdat die anders geen kans krijgen oid. Een overheid is gebonden aan grondrechten, in sommige gevallen burgers onderling ook, maar je kunt kiezende burgers niet dwingen een soort affirmative-actionbeleid te gaan voeren ten opzichte van degenen die ze mogen kiezen. Dat staat geheel ter hunner eigen keuze. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wat is er mis mee dat ze solliciteren? Zolang ze maar niet aangenomen worden. Dat het waarschijnlijk een beetje kansloos is lijkt me duidelijk. Hoewel je natuurlijk nooit kan zeggen hoeveel bestuurlijke ervaring ze hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind hem namelijk nogal bekrompen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
om dezelfde reden dat iedere willekeurige snoeshaan gezag zou moeten hebben op die post.
Ik kan zo nog wel een paar mensen opnoemen waarvan het 'kansloos' zou zijn als die gingen solliciteren...... bijvoorbeeld: de elk willekeurig woonwagen bewoner, alleen al vanwege de vooroordelen. Waarom worden mensen die onschuldig zijn aan wat dan ook op deze manier afgepoeierd?? Ik vind het behoorlijk triest dat je iemand zonder dat je hem/haar kent af wil wijzen zonder dat je zeker weet waar de kundigheden en talenten liggen. En voor jullie info, een prostitue zal meer talenten hebben, dan alleen maar met de benen wijd te liggen. Ik heb geen oogkleppen op beste nare, maar ben wel bereid om mensen een kans te geven zich te bewijzen, en dat is wat ik bedoel met bekrompen, en heeft in mijn ogen niets met oogkleppen te maken. Uiteindelijk gaat het erom dat de beste man op de beste plek terecht komt, en jullie weten net zo goed als ik dat dat vaak niet het geval is, om dan zomaar iemand op basis van haar vorige beroep zomaar meteen af te wijzen, hoezo oogkleppen??? En nog wat er zit een ex prostituee in de raad in Amsterdam, en die doet haar werk geloof ik best naar behoren, jullie moeten niet zoveel naar Andries Knevel luisteren, want dat is pas een vervelend mannetje met hele grote oogkleppen op. |
![]() |
|
beste mensen, ik denk dat jullie het allemaal wat te serieus nemen.
De motivatie van de koninginnen van de nacht om te solliciteren was zo ongeveer de volgende: Om in de politiek te kunnen zitten moet je mensen er flink bij kunnen naaien, als er iemand is die verstand heeft van naaien dan zijn het de koninginnen van de nacht Ik denk dat ze meer een ludieke actie neer wilden zetten, dan daadwerkelijk een sollicitatiebrief schrijven.
|
![]() |
|
Maar het kan toch geen kwaad om als prostitue wedhouder te worden? Het is een normaal en gelegaliseerd beroep. Ik zou niet weten wat er mis mee is. Ze doen niks verkeerds als prostitue en als ze de kwaliteiten hebben om wethouder te zijn, waarom niet? Ze weten in ieder geval wat er onder de mensen leeft en dat kan je niet altijd zeggen avn die pas afgestudeerde softies zonder enige ervaring die nu vaak wethouder zijn....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
2. Ik acht een academicus beter in staat te bezien wat er in de maatschappij speelt, dan iemand wiens maatschappelijke kennis niet verder reikt dan de Keileweg. 3. Hoezo is een academicus een softie? Omdat hij genuanceerd praat, in plaats van populistisch geneuzel blaat?
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) mee eens, maar er bestaan meerdere vormen van prostitutie dan heroine hoertjes, en ook bij prostituees ziijn er verschrikkelijk domme en slimme vrouwen 3) bij mijn weten was Pim Fortuin redelijk academisch, maar meer dan dom populistisch geneuzel kwam daar ook niet uit |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|