Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Forumbaas?
![]() ![]() Inderdaad, dat pak was vreselijk.. Wil wel even melden dat de jongens van dit jaar veel leuker zijn dan die van vorig jaar. Boris, Robin, Eric.. ![]() ![]() Maar welk nummer zong Nick nou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaa, de jongens zijn idd een stuk beter dan vorig jaar. Gelukkig maar ![]() Nick zong een nummer van Mr. Big ofzoiets.. hoe het heet heb ik niet verstaan, omdat ik er zelf zo nodig doorheen moest praten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Frank!!
![]() ![]() ![]() Sharon vind ik nep, ze komt heel gemaakt over Alice straalt inderdaad angst uit maar zong wel goed Nick vond ik wel heel goed, hij mag van mij absoluut door, hij verdient het. Merel vind ik een goede tweede van vanavond. Ze zong goed en heeft een leuke uitstraling. Tialda was slechter dan normaal, wel een leuk meisje. ik hoop dat Nick doorgaat, Merel mag eventueel ook wel maar Frank of Sharon absoluut niet. Maar Frank zal wel doorgaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan heb je dus jim, bas en david tegenover boris, robin en eric. op zich niet zo'n verschil dus. en idd. dat pak van JK!!!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het komt door hem dat de jongens zoveel leuker lijken ![]() Citaat:
![]() En zei Nick nou dat dat nummer van vorige keer 70 jaar oud was? Dat zou dan 1934 zijn? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Zei hij inderdaad ja, maar ik heb even geen idee welk nummer het was, maar het zal wel lichtelijk overdreven zijn ja ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond Jim en David ook helemaal niet zo leuk vorig jaar trouwens ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *geen commentaar, mijn mening. Voor ik weer iedereen over me heen krijg. ![]() Ik vind boris wel aardig en lief en schattig enzo, maar echt knap, nee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En heerlijk om naar te luisteren ook nog eens ![]() Ik vind Robin niet zo leuk.. |
![]() |
|
Ik hoopte op Tialda en anders Alice. Evt. Merel als 3e.
Ben al heel blij dat Frank en Sharon niet door zijn ![]() en Alice: tja, ze is wel een beetje een tutje, maar wel één met een hele mooie stem en één die heeeeeeeeeeeeeel graag door wilde. dus ik gun het d'r wel ![]()
|
![]() |
Echt vreemd dat de jury Frank wel goed vond zingen en wij (en de rest van Nederland blijkbaar ook) niet. Net als vorig jaar met Jim
![]() Leuk dat Alice door is. Ik had ook op haar gestemd ![]() Merel vond ik ook erg goed eigenlijk. Ik vind de Idols-kandidaten van dit jaar echt een stuk leuker dan die van vorig jaar. |
![]() |
||
Citaat:
de jury is helemaal lovend over d'r en werkelijk NIEMAND vond haar verder goed. en toch is ze door... ![]() doorgestoken kaart ![]() die ligt d'r echt als eerste uit mag ik hopen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Damn, kom ik er net als de lijnen dicht zijn achter dat ik toch echt had moeten stemmen en wel op Nick...hij is leuk!! En kan nog zingen ook... Het scheelt maar 4% met Alice *
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dat hoeft van mij ook niet.. Ik vind een top 10 een beetje te moeilijk.. 1. Boris 2/3. Irma en Marlies 4/5/6. Maud, Eric en Ron 7/8. Alice en Robin 9/10. Meike en Jk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus vandaar.
|
Deze zijn wel goed:
1/2. Marlies/Irma 3. Robin 4. Ron 5. Boris Deze zijn gemiddeld: 6. Eric 7. Alice Deze zijn baggerrrrrrr 8. Maud 9. Johannes Konstantijn 10. Meike Nick had dus echt wel door moeten gaan he. Vorige keer was die jury nog super lovend. Nu gaan ze goedpraten dat ze Meike door hebben laten gaan en Nick niet, arme jongen, hij zong perfect, hoewel vorige keer nóg beter was. Ze willen gewoon 5 meisjes bij de laatste 10 hebben en hun gekut om Meike goedpraten ![]() Alice was goed, dat wel. Tialda was wel zielig, niemand keek meer naar haar om ofzo en ze zag er zo stralend uit.
|
1. Boris
2. Irma 3. Marlies 4. Maud 5. Ron 6. Robin 7. JK 8. Alice 9. Eric 10. Meike Gesorteerd op talent, wat mij betreft dan. Hoe de mensen eruit zullen gaan, gok ik: 1. Meike 2. Eric 3. JK 4. Alice 5. Maud 6. Ron 7. Marlies 8. Robin 9. Irma 10. Boris Het publiek is best wel eerlijk, vind ik. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En ik snap ook niet wat iedereen zo knap vindt aan Frank. ![]() Maar jah.. tis in ieder geval duidelijk wie er als eerste uitgaat.. Meike.. en daarna Alice.. en daarna JK. De eerste 3 rondes zullen dus niet zo moeilijk zijn. ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het eigenlijk nog best wel scheelt hoe goed iemand het doet.
Irma, Boris en Marlies zullen wel populair blijven, maar vorig jaar was met veel artiesten (Jim uitgezonderd) te zien dat zij d'r veelal in bleven als ze goed hadden gezongen ook al waren ze niet super populair meer.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 |