Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Black Sugar
lijkt me een ontzettend lief meisje ![]() behulpzaam, meegaand, zal waarschijnlijk liever toegeven dan haar mening stroef af te staan, en is in bezit van een zacht karakter en een even zacht en aandoenelijk soort humor. Je lijkt me ook heel stil bij mensen die je niet kent, hoewel je als je iets vertrouwd bent met de omgeving aardig mee kan praten over van alles (*herinnert zich de eerste meeting waarbij ze haast alleen met jou durfde te praten* ![]() ![]() marije en de rest van de wezep-clanners doe ik als ik niet onder doodsbedreiging sta van een woedende mams die in bezit is van een stoelpoot waarmee ze naar mijn hoofd wijst :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ken je alleen van het muziekforum geloof ik.. Een vriendelijk en aardig meisje.. best rustig, niet echt impulsief, denkt wel na voordat ze iets post en post serieus.. lijkt me sowieso wel een meisje dat in irl ook goed nadenkt over dingen.. kat-uit-de-boom-kijkend, spontaan en vrolijk bij mensen die je goed kent.. uhmz.. ik ken je niet zo goed eigluk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Forum Punk
Heb ik nog helemaal niet gedaan.. ![]() ![]() Nou ikke ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ... dit is een hint ![]() |
![]() |
|
![]() |
S-Een beetje een bijdehandje
![]() Ik denk dat je een gangmaker bent in je vriendengroep,en een soort van leiderpersoon..iemand die met voorstellen komt om dingen te gaan doen en dan zorgt dat dat ook daadwerkelijk gebeurt. Iemand die zich aan ze woord houd en niet van achterbaks gedoe houd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja me msn mag je hebben hoor Stevill_clone@hotmail.com
|
Verwijderd
|
Thutshui
slim creatief mensje, in voor vrolijke zaken, en waar andere mensen zich druk maken blijft hij erg relaxt...hoewel hij toch wel zeker ergens duidelijk op in kan haken Pebbles aardig, niet erg naar buitenspringend op enige manier...? betere analyse komt dus nog wel eens ![]() Drama slim, van een kant erg openminded van de andere kant erg close minded Jesus Crust slim, a-mens, lekker opgefokt en soms beetje na-aper van drama |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() *praise praise*
||
Citaat:
![]() Wie wil mij nog meer analyseren? Ik begin d'r zelf niet aan want daar ben ik heel slecht in en dan komt er meer oiets te staan van uhm, aardig, vrolijk of juist niet. Nouja dat soort onzin heb je niks aan.
||
Citaat:
![]() Op het eerste gezicht lijk jij rustig en meegaand, maar volgensmij is dat helemaal niet zo ![]() Volgenmij laat jij je menig duidelijk merken, en laat je je niet zo snel aan de kant schuiven, ook al doe je dat niet meteen bij 'nieuwe' mensen. Je bent wel behulpzaam, praat graag met mensen over hun problemen. Je kan dus rustig overkomen, maar das 1 kant van jou. Je hebt wel wat heftige dingen meegemaakt (psychologie) maar jij slaat je daar wel uit. En je hebt een lieve vriend die je daar bij helpt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 13:40. |
![]() |
||
Citaat:
of ben ik verstoten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pfff, heb het geprobeerd maar lukt me echt niet mensjes hier analyseren, kom niet verder dan feitjes ik kan me nu geen dingen over persoonlijkheid herinneren of nouja, ik denk er nog wel even over na ![]()
|
Verwijderd
|
*gaat weer denken*
Eztah Vind ik zeker 1 van de koelste personen die hier rondhuppelt, omdat zij volgens mij helemaal zichzelf durft te zijn, dat ook doet. Daar heb ik echt heel veel bewondering voor. Ik heb het gevoel dat dat bij haar niet altijd zo is geweest, maar met haar reacties en foto's merk ik echt dat zij stijl heeft, een hele koele stijl. Volgens mij is ze wel hippie-achtig, als in dat ze veel accepteert, maar zeker wel ergens een lijn trekt, als mensen te ver gaan. Verder milieubewust, dat is sowieso al koel. Ik hoop niet dat ze een onzeker typje is (wat ik me ergens kan herinneren, weet het niet zeker) want dat zou zeker onnodig zijn. S Grote behoefte aan aandacht. ![]() Slisje Eerst irriteerde ik me aan z'n typfouten, toen ik de reden daar nog niet van kende. ![]() Pebbles Lief meisje. Heb ik het gevoel van dat ze soms een beetje bang is om op te vallen, of er in ieder geval niet zo'n behoefte aan heeft. Als het 't 1e is; gewoon doen, je bent er koel genoeg voor, en als 't het 2e is; zulke mensen moeten er ook zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En over dat onzekere, ik ben soms beetje onzeker, maar misschien heb jij mijn verhaal op K&L gelezen, wat over mijn onzekerheid ging. Dat was toen, en is nu grotendeels weg ![]() |
![]() |
|
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe andere forummers over mij denken.. dus mensen die me denken te kennen... analyseer mij maar dan analyseer ik terug
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je lijkt me zo over het algemeen wel rustig, maar je hebt vooral tijdens uitgaan of bij vrienden ofzo echt zon momenten waar je enorm veel lol maakt en druk bezig bent enzo.. je hebt een groot gevoel voor humor, bent vrolijk.. probeert aardig te zijn tegen andere mensen en hebt niet meteen een oordeel klaar.. je geeft alle mensjes een eerlijke kans.. en je bent ook wel een betrouwbaar persoon denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Frozen tears
Is een heel leuk mensje om mee te msnen! Altijd vrolijk op msn, lijkt me in het echt ook wel een vrolijk meisje over het algemeen.. met soms een dipje, maar niet echt langdurige dipjes.. lijkt me ook iemand met altijd wel leukige en gekke ideeen om te doen, iemand waarmee je je niet snel verveelt.. Verder een betrouwbaar meisje dat zegt wat ze denkt en eerlijk is. Lief tegen mensjes die ze lief vindt, en mensen die ze niet aardig vindt geeft ze een paar gemene opmerkingen en negeert ze daarna.. En gaat op vakantie naar waar ik woon, dus dan gaan we meeten!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
volwassen voor haar leeftijd, dus ook slim! uit zich dus ook in "fatsoenlijke" en goed beargumenteerde replys...... creatief / origineel... bij nader onderzoek toch een beetje inzichzelf gekeerd... maar meestal niet te merken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mcmotion: hele aardige vriendelijke jongen meestal erg rustig... verlegen denk ik oowk wel een beetje... soms kun je dr gewoon leuk gezellig mee doen maar hij kan oowk heel serieus zijn... volgens mij beheerst muziek wel zown beetje zijn leven ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mucky Mouse
kben altijd nogal verliefd op haar foto's ![]() ![]() een aardig, mens en dierlievend mens.... volgens mij ook intelligent, maar heb haar nog niet echt hevig in discussie gezien (joe ken doe it ![]() ![]() |
![]() |
|
MCmotion
Hele goeie gast, vrij rustig maar vermaakt zich gewoon op zijn manier, skanked wel als de beste ![]() ![]() ![]() ![]() Verder wil ie zeker verder in de muziek, ska ofcourse ![]() simpel gezegt: een hele goeie dude ![]()
|
![]() |
mcmotion : vroeger zag je der niet uit
![]() ![]()
|
Friso:
Inderdaad al een tijdje niet meer online geweest. Je bent echt een heer, heel vriendelijk en grappig. Volgens mij geniet je lekker van je leventje en heb je niet veel zorgen. Je komt vrij zelfverzekerd op me over, maar misschien dat je in het echt iets meer verlegen bent. Heel open, ik vond het knap dat je zo makkelijk over bepaalde dingen kon praten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() voor de rest klopt hij wel heel aardig ja ![]() nu zal ik jou eventjes doen Pebbles liev liev liev volgertje van mijn geloof ![]() hihih, je bent echt een heel liev meisje dat heel nieuwschierig is naar nieuwe muziekdingetjes uhm uhm *zoekt inspiratie* ik denk dat je een meisje bent die echt door het vuur gaat voor haar vrienden, je zal al je vriendjes nooit laten vallen en ik denk ook niet dat jij snel ruzie zal krijgen met iemand omdat je altijd liev doet vervolg: dit meisje is een trouwe dienaar die niet van slijmen houdt, ze is heel erg inteligent maar gaat niet heel de tijd moeilijk zitten doen, ook heel erg eerlijk en volgens mij een doorzettertje ik wil er nog iets bij doen maar ik weet niets meer en van pebbles moet ik hem posten dus dat doe ik maar Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 17:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent een introvert, aardig, en volgens mij ook een intelligent meisje dat met iedereen wel goed lol kan hebben... niet een bepaalde lifestyle ofzo,.. ik denk ook een tikkie onzeker en meestal hou je je liever wat op de achtergrond.. in het gezelschap van vriendinnen vind je het makkelijker om op de voorgrond te treden... over het algemeen lijk je wel op mij denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() okay nu jij... Roxy: lief maar wel soms onzeker meisje dat ook veel van muziek houdt... ze staat ook open voor muziek/dingen die ze niet kent ook enthousiast op concerten, e.d. vooral als er mensen bij zijn die ze beter kent; vriendinnen ofzo.. ze heeft volgens mij een nuchtere instelling, en heeft er geen problemen mee haar mening te uitten.. kan volgens mij ook met iedereen goed opschieten en toont duidelijk interesse in mensen, zeker als ze dat ook bij haar doen enneuh wat die go-for-it-afspraak betreft.. waar ben ik aan begonnen ![]()
Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 00:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maaruh je komt nie onder de go-for-it afspraak uit hoor door nou plotseling geheugenverlies te hebben! de afspraak was dat als we ergens een aantrekkelijk leuk persoon van de andere sexe zouden zien dat we er dan op af zouden stappen, die afspraak! nie vergeten anders gak je controleren bij de deco ![]()
||
Citaat:
![]() nee maar ik zit wel ff te twijfelen of ik er heen ga want ik moet ff mensen vinden die er ook heen gaan
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Een nieuwe poging tot analyseer je medeforummer topic Ragnar | 500 | 28-06-2004 21:19 | |
Lifestyle |
De grote 'analyseer je medeforummer' topic! I <3 cock | 4 | 19-06-2004 10:15 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummer! Verwijderd | 334 | 18-04-2004 22:48 | |
Psychologie |
Analyseer je medeforummer! Quiana | 246 | 28-05-2003 13:05 | |
Lifestyle |
analyseer alles & iedereen ~Sjeherazade~ | 17 | 23-04-2003 03:46 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. deel II Cinamon | 239 | 17-06-2002 16:02 |