Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2002, 16:50
Chelsea
Chelsea is offline
masked mage:
een type die je echt beter moet leren kennen voordat je over hem oordeelt, ik vind dat hij heel anders is dan dat ie 'bekend' staat
Oud 21-05-2002, 16:55
S
S is offline
Citaat:
slisje schreef:

een beetje wanhopig opzoek naar analyses?
Beetje? Verschrikkelijk! Analyses kicken arse.

Citaat:

nou, uhmmm ik had gezien dat je J.P.G ook wel cool vind,
Eeh... ??

Citaat:

dus dan kom je al snel in de buurt van mijn smaak... dus daar heb ik dan denk ik niks op aan te merken, en zoals ik al gezegt had,

't Zou vet zijn denk ik... Als ik zou weten wat JPG is...

Citaat:

ik ken niemand verder hier, en kan dus ook geen analyses geven, mijn escusses hiervoor.
Ik zal wat meer op dit fora zijn voortaan
Is goed .
Oud 21-05-2002, 17:02
slisje
slisje is offline
Citaat:
S schreef:

Jean Paul Gaultier
Oud 21-05-2002, 18:23
Verwijderd
Black Sugar
lijkt me een ontzettend lief meisje
behulpzaam, meegaand, zal waarschijnlijk liever toegeven dan haar mening stroef af te staan, en is in bezit van een zacht karakter en een even zacht en aandoenelijk soort humor. Je lijkt me ook heel stil bij mensen die je niet kent, hoewel je als je iets vertrouwd bent met de omgeving aardig mee kan praten over van alles (*herinnert zich de eerste meeting waarbij ze haast alleen met jou durfde te praten* ) en je kan heel vrolijk doen als je bij vrienden bent. eigenlijk gewoon het best te omschrijven met onschuldig-lief

marije en de rest van de wezep-clanners doe ik als ik niet onder doodsbedreiging sta van een woedende mams die in bezit is van een stoelpoot waarmee ze naar mijn hoofd wijst :/
Oud 21-05-2002, 19:59
S
S is offline
Citaat:
slisje schreef:

Jean Paul Gaultier
Ooh, JPG is mooi jah.
Oud 21-05-2002, 20:10
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:

Is goed .
plaatjesbestand
Oud 21-05-2002, 20:54
Verwijderd
okeej..niemand doet mij..is da posi of nega *hint*
Oud 21-05-2002, 21:10
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef:
okeej..niemand doet mij..is da posi of nega *hint*
Moet je mij ook doen

Ik ken je alleen van het muziekforum geloof ik..

Een vriendelijk en aardig meisje.. best rustig, niet echt impulsief, denkt wel na voordat ze iets post en post serieus.. lijkt me sowieso wel een meisje dat in irl ook goed nadenkt over dingen.. kat-uit-de-boom-kijkend, spontaan en vrolijk bij mensen die je goed kent.. uhmz.. ik ken je niet zo goed eigluk..
Oud 21-05-2002, 21:13
Verwijderd
Rick FSB : lijkt me een intelligente jongeman van ongeveer 25 jaar, die redacteur is bij een of ander hardcore/metal tijdschrijft...mja i dunno
Oud 21-05-2002, 21:16
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
Rick FSB : lijkt me een intelligente jongeman van ongeveer 25 jaar, die redacteur is bij een of ander hardcore/metal tijdschrijft...mja i dunno
Bluh, jij moet mij ook nog doen [whaa dat klinkt viez ]
Oud 21-05-2002, 21:17
Verwijderd
Forum Punk

Heb ik nog helemaal niet gedaan.. Jongetje dat ik eerst op icq ofzo had en nu niet meer.. lijkt me wel een vrolijk, optimistisch persoontje, vindt humor erg belangrijk, aardig tegen de meeste mensjes maar niet tegen mensen die hij echt niet leuk vind.. iemand die met de meeste mensen ook wel goed kan opschieten.. en dat wassut

Nou ikke
Oud 21-05-2002, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef:
Forum Punk

Heb ik nog helemaal niet gedaan.. Jongetje dat ik eerst op icq ofzo had en nu niet meer.. lijkt me wel een vrolijk, optimistisch persoontje, vindt humor erg belangrijk, aardig tegen de meeste mensjes maar niet tegen mensen die hij echt niet leuk vind.. iemand die met de meeste mensen ook wel goed kan opschieten.. en dat wassut

Nou ikke
heeeej ik heb nog helemaal geen analyse gehad van jou.. en ik heb jou wel gedaan *huil*
...
dit is een hint
Oud 21-05-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:

heeeej ik heb nog helemaal geen analyse gehad van jou.. en ik heb jou wel gedaan *huil*
...
dit is een hint
Ikke? Ik heb wel jou gedaan hoor!
Oud 21-05-2002, 21:33
S
S is offline
Citaat:
Faery schreef:

plaatjesbestand
extensie hè...
Oud 21-05-2002, 21:34
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
S-Een beetje een bijdehandje bang om vergeten te worden,nieuwsgierig,vind het fijn om in het middelpunt van belangstelling te staan,zeker van zichzelf maar niet in een kapsones kind of way,veel vriendjes maar geen personen met een radicaal andere lifestyle dan hem.
Ik denk dat je een gangmaker bent in je vriendengroep,en een soort van leiderpersoon..iemand die met voorstellen komt om dingen te gaan doen en dan zorgt dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Iemand die zich aan ze woord houd en niet van achterbaks gedoe houd.
Oud 21-05-2002, 22:55
AtHell
AtHell is offline
*merkt op dat hier heel veel mensen gedaan worden *
Oud 22-05-2002, 01:30
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
AtHell schreef:
voor deze sielige meneertje dan maar wrom niemand even de moeite neemt grooooot raadsel

~(S-|-)2v!lL~ :

Deze meneertje heeft echt überkewle foto's gepost en heeft geweldige dreads en mja aangezien ik m verder niet ken *dwingt om msn te geven* vind ik m maar gewoon nen aardig persoon want das een beetje de eerste indruk van deze meneertje.

euhm ok ofzo

nouja me msn mag je hebben hoor

Stevill_clone@hotmail.com
Oud 22-05-2002, 06:34
Faery
Faery is offline
Citaat:
S schreef:

extensie hè...
Wat jij wil, ridder
Oud 22-05-2002, 08:14
Verwijderd
Thutshui
slim creatief mensje, in voor vrolijke zaken, en waar andere mensen zich druk maken blijft hij erg relaxt...hoewel hij toch wel zeker ergens duidelijk op in kan haken

Pebbles
aardig, niet erg naar buitenspringend op enige manier...?
betere analyse komt dus nog wel eens

Drama
slim, van een kant erg openminded van de andere kant erg close minded

Jesus Crust
slim, a-mens, lekker opgefokt en soms beetje na-aper van drama
Oud 22-05-2002, 08:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
Thutshui
slim creatief mensje, in voor vrolijke zaken, en waar andere mensen zich druk maken blijft hij erg relaxt...hoewel hij toch wel zeker ergens duidelijk op in kan haken

Pebbles
aardig, niet erg naar buitenspringend op enige manier...?
betere analyse komt dus nog wel eens

Drama
slim, van een kant erg openminded van de andere kant erg close minded

Jesus Crust
slim, a-mens, lekker opgefokt en soms beetje na-aper van drama
Heej je moet mij ook analyseren!
Oud 22-05-2002, 09:46
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
Thutshui

[Ali G. Mode] Thank you very moch [/Ali G. Mode]

Oud 22-05-2002, 10:43
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
marije en de rest van de wezep-clanners doe ik als ik niet onder doodsbedreiging sta van een woedende mams die in bezit is van een stoelpoot waarmee ze naar mijn hoofd wijst :/
Awww, u dacht aan mij!!!

*praise praise*
Oud 22-05-2002, 12:53
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Black Sugar
lijkt me een ontzettend lief meisje
behulpzaam, meegaand, zal waarschijnlijk liever toegeven dan haar mening stroef af te staan, en is in bezit van een zacht karakter en een even zacht en aandoenelijk soort humor. Je lijkt me ook heel stil bij mensen die je niet kent, hoewel je als je iets vertrouwd bent met de omgeving aardig mee kan praten over van alles (*herinnert zich de eerste meeting waarbij ze haast alleen met jou durfde te praten* ) en je kan heel vrolijk doen als je bij vrienden bent. eigenlijk gewoon het best te omschrijven met onschuldig-lief

hehe, dankjewel.
Wie wil mij nog meer analyseren?

Ik begin d'r zelf niet aan want daar ben ik heel slecht in en dan komt er meer oiets te staan van uhm, aardig, vrolijk of juist niet. Nouja dat soort onzin heb je niks aan.
Oud 22-05-2002, 13:00
eztah
eztah is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

hehe, dankjewel.
Wie wil mij nog meer analyseren?

.
Ik wel

Op het eerste gezicht lijk jij rustig en meegaand, maar volgensmij is dat helemaal niet zo
Volgenmij laat jij je menig duidelijk merken, en laat je je niet zo snel aan de kant schuiven, ook al doe je dat niet meteen bij 'nieuwe' mensen.
Je bent wel behulpzaam, praat graag met mensen over hun problemen.
Je kan dus rustig overkomen, maar das 1 kant van jou. Je hebt wel wat heftige dingen meegemaakt (psychologie) maar jij slaat je daar wel uit. En je hebt een lieve vriend die je daar bij helpt.
Oud 22-05-2002, 13:17
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
eztah schreef:

Ik wel

Op het eerste gezicht lijk jij rustig en meegaand, maar volgensmij is dat helemaal niet zo
Volgenmij laat jij je menig duidelijk merken, en laat je je niet zo snel aan de kant schuiven, ook al doe je dat niet meteen bij 'nieuwe' mensen.
Je bent wel behulpzaam, praat graag met mensen over hun problemen.
Je kan dus rustig overkomen, maar das 1 kant van jou. Je hebt wel wat heftige dingen meegemaakt (psychologie) maar jij slaat je daar wel uit. En je hebt een lieve vriend die je daar bij helpt.
dankjewel alweer zo'n goede analyze. Wah dat kan ik echt niet.
Oud 22-05-2002, 13:36
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
DrPain schreef:
DrPain's analyse

De Wijze Jodokus
Net wat italian boy zegt: Hij is heel erg met zich zelf bezig, is onzeker en wil geaccepteerd worden. Hij wil graag positief commentaar horen. Vooral qua uiterlijk is hij er erg mee bezig. Ik vind zijn douche foto's echt zielig. Of als hij zijn spierballen omhoog duwt als hij met zijn armen over elkaar zit. Verder wordt hij hier volgens mij alleen geaccepteerd omdat dat A'dam clubje zo hecht is. Maar ik vind hem de forum-misfit (in de negatieve zin van het woord). Verder vind ik hem voor een 18 jarige niet erg volwassen overkomen.

Dat gezeur over de orgcrew*amsterdamsgroepje* is naar mijn idee een beetje stom en lees ik de laatste tijd wel regelmatiger op het forum dus slaat ook niet persoonlijk op jou,dat een paar mensen goed met elkaar omgaan elkaar regelmatig zien en hier op een forum zitten heeft niks te maken de personen als individu,en de acceptatie van die personen op dit forum.

Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 13:40.
Oud 22-05-2002, 13:41
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Dat gezeur over de orgcrew*amsterdamsgroepje* is naar mijn idee een beetje stom en lees ik de laatste tijd wel regelmatiger op het forum dus slaat ook niet persoonlijk op jou,dat een paar mensen goed met elkaar omgaan elkaar regelmatig zien en hier op een forum zitten heeft niks te maken de personen als individu,en de acceptatie van die personen op dit forum.
zijn we zo hecht?
of ben ik verstoten
Oud 22-05-2002, 13:54
eztah
eztah is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:

dankjewel alweer zo'n goede analyze. Wah dat kan ik echt niet.
Dus klopt er iets van??

Maar je kan toch gewoon opschrijven hoe je mij vindt overkomen? Das niet zo moeilijk, toch?
Oud 22-05-2002, 17:06
S
S is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
S-Een beetje een bijdehandje bang om vergeten te worden,nieuwsgierig,vind het fijn om in het middelpunt van belangstelling te staan,zeker van zichzelf maar niet in een kapsones kind of way,veel vriendjes maar geen personen met een radicaal andere lifestyle dan hem.
Ik denk dat je een gangmaker bent in je vriendengroep,en een soort van leiderpersoon..iemand die met voorstellen komt om dingen te gaan doen en dan zorgt dat dat ook daadwerkelijk gebeurt.
Iemand die zich aan ze woord houd en niet van achterbaks gedoe houd.
Whaha... Jah . Hoewel, ik heb ook een aantal vrienden die skater zijn.
Oud 22-05-2002, 17:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
S schreef:

Whaha... Jah . Hoewel, ik heb ook een aantal vrienden die skater zijn.
Ja ik zeg ook radicaal anders...skaters zijn meestal niet zo radicaal anders.
Maaruhm het klopt wel een beetje?
Oud 22-05-2002, 17:14
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
eztah schreef:

Dus klopt er iets van??

Maar je kan toch gewoon opschrijven hoe je mij vindt overkomen? Das niet zo moeilijk, toch?
Het klopt idd wel.

Pfff, heb het geprobeerd maar lukt me echt niet mensjes hier analyseren, kom niet verder dan feitjes ik kan me nu geen dingen over persoonlijkheid herinneren of nouja, ik denk er nog wel even over na Mischien kom ik er nog wel uit. Even graven in die hersentjes van me.
Oud 22-05-2002, 17:17
Verwijderd
*gaat weer denken*

Eztah

Vind ik zeker 1 van de koelste personen die hier rondhuppelt, omdat zij volgens mij helemaal zichzelf durft te zijn, dat ook doet. Daar heb ik echt heel veel bewondering voor. Ik heb het gevoel dat dat bij haar niet altijd zo is geweest, maar met haar reacties en foto's merk ik echt dat zij stijl heeft, een hele koele stijl. Volgens mij is ze wel hippie-achtig, als in dat ze veel accepteert, maar zeker wel ergens een lijn trekt, als mensen te ver gaan. Verder milieubewust, dat is sowieso al koel. Ik hoop niet dat ze een onzeker typje is (wat ik me ergens kan herinneren, weet het niet zeker) want dat zou zeker onnodig zijn.

S

Grote behoefte aan aandacht. Volgens mij ben je wel erg een merktypje, hecht je daar heel veel waarde aan, maar let je wel op kwaliteit en originaliteit en koop je niet zomaar iets omdat toevallig dat merkje erop zit, dat vind ik wel positief. Zoals Cem. Slut al zei, iemand die goed een leider zou kunnen zijn in een groep, iemand die anderen enthousiast zou kunnen maken voor iets, en iemand die daar geen misbruik van maakt.

Slisje

Eerst irriteerde ik me aan z'n typfouten, toen ik de reden daar nog niet van kende. Post niet zoveel op Lifestyle geloof ik, maar ken 'm ook wel van de Kantine, en daar komt hij wel over als een serieus, intelligent persoontje. Volgens mij is hij ook heel erg emotioneel, hecht hij heel veel waarde aan familiebanden/vriendschappen/relaties, echt een gezelligheidspersoontje.

Pebbles

Lief meisje. Heb ik het gevoel van dat ze soms een beetje bang is om op te vallen, of er in ieder geval niet zo'n behoefte aan heeft. Als het 't 1e is; gewoon doen, je bent er koel genoeg voor, en als 't het 2e is; zulke mensen moeten er ook zijn. Ik denk dat je wel een beetje onzeker bent, heel zorgzaam voor vrienden, misschien cijfer je jezelf zelfs wel een beetje weg..
Oud 22-05-2002, 18:16
eztah
eztah is offline
Citaat:
Jewel schreef:
*gaat weer denken*

Eztah

Vind ik zeker 1 van de koelste personen die hier rondhuppelt, omdat zij volgens mij helemaal zichzelf durft te zijn, dat ook doet. Daar heb ik echt heel veel bewondering voor. Ik heb het gevoel dat dat bij haar niet altijd zo is geweest, maar met haar reacties en foto's merk ik echt dat zij stijl heeft, een hele koele stijl. Volgens mij is ze wel hippie-achtig, als in dat ze veel accepteert, maar zeker wel ergens een lijn trekt, als mensen te ver gaan. Verder milieubewust, dat is sowieso al koel. Ik hoop niet dat ze een onzeker typje is (wat ik me ergens kan herinneren, weet het niet zeker) want dat zou zeker onnodig zijn.

Ik een hippiemeisje??
En over dat onzekere, ik ben soms beetje onzeker, maar misschien heb jij mijn verhaal op K&L gelezen, wat over mijn onzekerheid ging. Dat was toen, en is nu grotendeels weg
Oud 22-05-2002, 19:10
McMotion
McMotion is offline
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe andere forummers over mij denken.. dus mensen die me denken te kennen... analyseer mij maar dan analyseer ik terug
Oud 22-05-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
ik ben ook wel benieuwd eigenlijk hoe andere forummers over mij denken.. dus mensen die me denken te kennen... analyseer mij maar dan analyseer ik terug
Ken je niet zo heel heel goed, maar ik doe toch mee.. Krijg ik ook weer een analyse terug enzo

Je lijkt me zo over het algemeen wel rustig, maar je hebt vooral tijdens uitgaan of bij vrienden ofzo echt zon momenten waar je enorm veel lol maakt en druk bezig bent enzo.. je hebt een groot gevoel voor humor, bent vrolijk.. probeert aardig te zijn tegen andere mensen en hebt niet meteen een oordeel klaar.. je geeft alle mensjes een eerlijke kans.. en je bent ook wel een betrouwbaar persoon denk ik.
Oud 22-05-2002, 19:21
Verwijderd
Frozen tears
Is een heel leuk mensje om mee te msnen! Altijd vrolijk op msn, lijkt me in het echt ook wel een vrolijk meisje over het algemeen.. met soms een dipje, maar niet echt langdurige dipjes.. lijkt me ook iemand met altijd wel leukige en gekke ideeen om te doen, iemand waarmee je je niet snel verveelt.. Verder een betrouwbaar meisje dat zegt wat ze denkt en eerlijk is. Lief tegen mensjes die ze lief vindt, en mensen die ze niet aardig vindt geeft ze een paar gemene opmerkingen en negeert ze daarna.. En gaat op vakantie naar waar ik woon, dus dan gaan we meeten!!
Oud 22-05-2002, 19:47
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heej je moet mij ook analyseren!
CemetarySlut(maartje)

volwassen voor haar leeftijd,
dus ook slim! uit zich dus ook in "fatsoenlijke" en
goed beargumenteerde replys......
creatief / origineel...
bij nader onderzoek toch een beetje inzichzelf gekeerd...
maar meestal niet te merken.
Oud 22-05-2002, 20:15
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McMotion schreef:
jaaah ik ga jou doen
mcmotion: hele aardige vriendelijke jongen meestal erg rustig... verlegen denk ik oowk wel een beetje... soms kun je dr gewoon leuk gezellig mee doen maar hij kan oowk heel serieus zijn... volgens mij beheerst muziek wel zown beetje zijn leven gaat oowk naar allllle concerten zown beetje, geweldige skanker... dat wat het alweer, see joe in the pit ennuh je moet je nog wel aan onze go-for-it-afspraak houden heh
Oud 22-05-2002, 20:21
Verwijderd
Mucky Mouse
kben altijd nogal verliefd op haar foto's maaaarja ik blijf eerlijk :
een aardig, mens en dierlievend mens.... volgens mij ook intelligent, maar heb haar nog niet echt hevig in discussie gezien
(joe ken doe it ) niet heel actief op het forum (in vergelijking met mij de verslavenden dan ) maar volgens mij wel goeie posts so far
Oud 22-05-2002, 20:32
Martin Dude
Martin Dude is offline
MCmotion
Hele goeie gast, vrij rustig maar vermaakt zich gewoon op zijn manier, skanked wel als de beste en is ook helemaal niet te beroerd om iemand bv 10€ uit te lenen Je kan ook goed met m praten, zelfs over serieuse dingen
Verder wil ie zeker verder in de muziek, ska ofcourse

simpel gezegt: een hele goeie dude
Oud 22-05-2002, 20:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mcmotion : vroeger zag je der niet uit (sorry ) (denkt terug aan brugklas) grappig, lief, wel beetje verlegen maar ook wel spontaan als ie dat wilt kan die dat, ewm, unitasganger tsja voorde rest ken ik je niet eigenlijk ..wel koel jogje
Oud 22-05-2002, 21:03
Roos
Roos is offline
Citaat:
Alet schreef:
Alet schreef:

Hier moet ik natuurlijk bijzetten dat je echt literaire talenten hebt, wat alweer blijkt uit je laatste analyse (vooral het stukje over Beuk).

xx Alette
Jammer van die uitgang -d in de 3e persoon sing.
Oud 22-05-2002, 21:05
Roos
Roos is offline
Friso:
Inderdaad al een tijdje niet meer online geweest. Je bent echt een heer, heel vriendelijk en grappig. Volgens mij geniet je lekker van je leventje en heb je niet veel zorgen. Je komt vrij zelfverzekerd op me over, maar misschien dat je in het echt iets meer verlegen bent. Heel open, ik vond het knap dat je zo makkelijk over bepaalde dingen kon praten.
Oud 22-05-2002, 21:08
*Frozen Tears*
*Frozen Tears* is offline
Citaat:
Pebbles schreef:
Frozen tears
Is een heel leuk mensje om mee te msnen! Altijd vrolijk op msn, lijkt me in het echt ook wel een vrolijk meisje over het algemeen.. met soms een dipje, maar niet echt langdurige dipjes.. lijkt me ook iemand met altijd wel leukige en gekke ideeen om te doen, iemand waarmee je je niet snel verveelt.. Verder een betrouwbaar meisje dat zegt wat ze denkt en eerlijk is. Lief tegen mensjes die ze lief vindt, en mensen die ze niet aardig vindt geeft ze een paar gemene opmerkingen en negeert ze daarna.. En gaat op vakantie naar waar ik woon, dus dan gaan we meeten!!
*ahum* je vergeet te zeggen dat ik je godin bent
voor de rest klopt hij wel heel aardig ja

nu zal ik jou eventjes doen

Pebbles
liev liev liev volgertje van mijn geloof
hihih, je bent echt een heel liev meisje dat heel nieuwschierig is naar nieuwe muziekdingetjes uhm uhm *zoekt inspiratie* ik denk dat je een meisje bent die echt door het vuur gaat voor haar vrienden, je zal al je vriendjes nooit laten vallen en ik denk ook niet dat jij snel ruzie zal krijgen met iemand omdat je altijd liev doet
vervolg: dit meisje is een trouwe dienaar die niet van slijmen houdt, ze is heel erg inteligent maar gaat niet heel de tijd moeilijk zitten doen, ook heel erg eerlijk en volgens mij een doorzettertje ik wil er nog iets bij doen maar ik weet niets meer en van pebbles moet ik hem posten dus dat doe ik maar

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 17:31.
Oud 22-05-2002, 21:10
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Pebbles schreef:

Ken je niet zo heel heel goed, maar ik doe toch mee.. Krijg ik ook weer een analyse terug enzo

Je lijkt me zo over het algemeen wel rustig, maar je hebt vooral tijdens uitgaan of bij vrienden ofzo echt zon momenten waar je enorm veel lol maakt en druk bezig bent enzo.. je hebt een groot gevoel voor humor, bent vrolijk.. probeert aardig te zijn tegen andere mensen en hebt niet meteen een oordeel klaar.. je geeft alle mensjes een eerlijke kans.. en je bent ook wel een betrouwbaar persoon denk ik.
owkay dan ik ken jou ook niet zo goed dus ff nadenken hoor...

Je bent een introvert, aardig, en volgens mij ook een intelligent meisje dat met iedereen wel goed lol kan hebben... niet een bepaalde lifestyle ofzo,.. ik denk ook een tikkie onzeker en meestal hou je je liever wat op de achtergrond.. in het gezelschap van vriendinnen vind je het makkelijker om op de voorgrond te treden... over het algemeen lijk je wel op mij denk ik
Oud 22-05-2002, 21:19
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef:

jaaah ik ga jou doen
mcmotion: hele aardige vriendelijke jongen meestal erg rustig... verlegen denk ik oowk wel een beetje... soms kun je dr gewoon leuk gezellig mee doen maar hij kan oowk heel serieus zijn... volgens mij beheerst muziek wel zown beetje zijn leven gaat oowk naar allllle concerten zown beetje, geweldige skanker... dat wat het alweer, see joe in the pit ennuh je moet je nog wel aan onze go-for-it-afspraak houden heh
heheh

okay nu jij...

Roxy: lief maar wel soms onzeker meisje dat ook veel van muziek houdt... ze staat ook open voor muziek/dingen die ze niet kent
ook enthousiast op concerten, e.d. vooral als er mensen bij zijn die ze beter kent; vriendinnen ofzo.. ze heeft volgens mij een nuchtere instelling, en heeft er geen problemen mee haar mening te uitten.. kan volgens mij ook met iedereen goed opschieten en toont duidelijk interesse in mensen, zeker als ze dat ook bij haar doen
enneuh wat die go-for-it-afspraak betreft.. waar ben ik aan begonnen

Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 00:31.
Oud 22-05-2002, 21:25
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Martin Dude schreef:
MCmotion
Hele goeie gast, vrij rustig maar vermaakt zich gewoon op zijn manier, skanked wel als de beste en is ook helemaal niet te beroerd om iemand bv 10€ uit te lenen Je kan ook goed met m praten, zelfs over serieuse dingen
Verder wil ie zeker verder in de muziek, ska ofcourse

simpel gezegt: een hele goeie dude
Martin Dude: een toffe gozer die volgens mij echt overal wel plezier aan kan beleven en lol kan maken... als het moet kandie ook zeker serieus zijn maar hij heeft liever lol hij heeft volgens mij een beetje een hekel aan zwijgpauzes enzo tijdens meetings,.. hij is kritisch over zichzelf en is ook wel eens onzeker, alleen probeert hij dat zo weinig mogelijk te laten merken en dat lukt em goed verder is hij eerlijk, en heeft hij een hard van goud
Oud 22-05-2002, 21:29
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
mcmotion : vroeger zag je der niet uit (sorry )
heheheheh tell me about it 'k hoop dat ik flink ben veranderd

Citaat:
(denkt terug aan brugklas) grappig, lief, wel beetje verlegen maar ook wel spontaan als ie dat wilt kan die dat, ewm, unitasganger tsja voorde rest ken ik je niet eigenlijk ..wel koel jogje
MelodyofÐeath: rustig meisje dat er makkelijk schijt aan kan hebben wat anderen van haar denken.. al denk ik dat ze zich sommige dingen wel erg aantrekt (logisch eigenlijk.. wie niet)... ze heeft wel een uitgebreide smaak en schaamt zich daar ook absoluut niet voor.. verder ben je wel kritisch denk ik... en dat is ook ongeveer datgene wat ik denk
Oud 22-05-2002, 22:56
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
McMotion schreef:

heheh

okay nu jij...

Roxy: lief maar wel soms onzeker meisje dat ook veel van muziek houdt... ze staat ook open voor muziek/dingen die ze niet kent
ook enthousiast op concerten, e.d. vooral als er mensen bij zijn die ze beter kent; vriendinnen ofzo.. ze heeft volgens mij een nuchtere instelling, en heeft er geen problemen mee haar mening te uitten.. kan volgens mij ook met iedereen goed opschieten en toont duidelijk interesse in mensen, zeker als ze dat ook bij haar doen
enneuh wat die go-for-it-afspraak.. waar ben ik aan begonnen
lief klopt oowk nog oowk
maaruh je komt nie onder de go-for-it afspraak uit hoor door nou plotseling geheugenverlies te hebben! de afspraak was dat als we ergens een aantrekkelijk leuk persoon van de andere sexe zouden zien dat we er dan op af zouden stappen, die afspraak! nie vergeten anders gak je controleren bij de deco
Oud 22-05-2002, 23:12
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Roxy schreef:
die afspraak! nie vergeten anders gak je controleren bij de deco
okay dan kom ik niet naar de deco
nee maar ik zit wel ff te twijfelen of ik er heen ga want ik moet ff mensen vinden die er ook heen gaan

Regels voor berichten