Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oeh, nou ga ik even flink tegen de draad in, Want, ik vind het dus Wél te gerijmd en behoorlijk cliché. De inhoud is zeker mooi, erg mooie gedachte, maar vind het verre van orgineel geschreven.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
>Probeer er 's iets nieuws door te gooien!, of met je volgende gedicht.
||
Citaat:
|
Ik ben het eerlijk gezegd met mariamne/Dreamerfly (
![]() Het Engels vind ik wat minder, er zitten nogal wat fouten in, en het zijn vrij standaard zinnen. De rijm komt op mij ook vrij gedwongen over. De inhoud lijkt soms zelfs wat verdraaid, om het maar te kunnen laten rijmen. Dat vind ik eigenlijk zonde, het had mij mooier geleken als het in het Nederlands geschreven was (maar dat is ook meer persoonlijke voorkeur ![]() Ik heb nog een vraagje; welke tegenstelling wil je duidelijk maken met de volgende zinnen ![]() Some of us live in the past Others realise that time goes to fast
||
![]() |
Citaat:
zoiets bedoel ik ermee. die zinnen eronder zijn om je er aan te herrineren hoe je je leven ook leeft dat je altijd de dood in de ogen kijkt, of het nu goed of slecht met je gaat |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
buiten elke groep vallen... Gothic | 44 | 06-09-2004 21:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
ARTistiek |
[naamloos] verhaal deel 1 dreamer | 5 | 30-04-2002 21:54 |