Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat vind ik ook zo jammer dat bijna niemand dit nummer kent maar dankzij Skyradio en het medium internet kom je gelukkig er achter dat er meer muziek is dan wat ze draaien op tmf. Yess! Supermooi en foutjes in vertaling kan altijd voorkomen. Zelfs ik maak ze. Maar ik weet tenminste nu wel dat als ik problemen heb met frans dat ik altijd bij jou hier terecht kan! Celine rulezzz!
![]() |
![]() |
|
En als je denkt dat ik bang ben geweest dat is niet waar. Ik heb vakantie aan mijn hart gegeven een beetje rust. En als je denkt dat ik ongelijk heb gehad wacht Adem een beetje het ...van goud in Die me NAAR VOREN DUWT en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren En als je denkt dat ik je vergeten ben Luister Open je lichaam aan de winden van de nacht en sluit je ogen en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd onder de wind onder de wind ff aangevuld en verbetert wat ik wist ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Welke muzieknummers hebben jullie bij Frans behandeld? Boogie | 19 | 10-01-2004 11:01 | |
Muziek |
uitleg 'la tribu de dana'?! guess what | 16 | 11-06-2003 21:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mon coeur, toi... Kali | 7 | 21-01-2003 00:45 |