Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Rent - La Vie Boheme de eer is aan jou
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Next: "En nu ben ik opnieuw alleen, opnieuw alleen in het onbekende, de grijze straat, de grijze stad, waar moet ik heen, tot wie mij wenden, de nacht trekt naderbij, ik beeld me in, hij is bij mij....." |
![]() |
||
Citaat:
de jouwe moet dus nog even wachten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Haha wist ik helemaal niet
![]() Even denken... Ik doe een lekkere moeilijke ![]() "They named her Desiree Dieu-Donne or God-Given Desire. But in their affection, they simply called her Ti Moune" Nou kom maar op ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
deze voor de echte liefhebbers: "how many tears through the years can i cry how many tears untill my heart runs dry trough the fight that a girl needs to fight only to do what she feels must be right" hehe doe je best!, wie dit weet is mijn held! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of ie goed is maar ik ga er gewoon ff eentje doen: It's so dreamy, oh fantasy free me. So you can't see me, no, not at all. In another dimension, with voyeuristic intention, Well secluded, I see all. Roept u maar! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik ga vanavond ff een zin posten....
Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 07:48. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
en omdat jullie hier allemaal zo verschrikkelijk ongeduldig zijn en je niet aan de regels kunnen houden, zal ik dit keer gelijk een quote posten: Terwijl jij je mocht vermaken vloog ook hier de tijd voorbij, en nu wachten jou de taken die zijn voorbereid door mij.
Laatst gewijzigd op 06-03-2004 om 11:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Heey, leuk spelletje! het antwoord is volgens mij A little night music!
Eentje voor jullie: … Wat zoek ik wat ik niet vind. Waar is mijn spiegel? Waar is mijn beeld? Ik zie een muur van beton die ons verdeeld. Jij bent een vreemde, die ik wel zie, maar niet herken. Weet jij wie ik ben? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En om maar ff een makkelijk quote'je te geven: Im Joch der vielen Pflichten geht mancher Traum verlor’n... Doch unser Traum bleibt nah! Wir sind nicht wie die andern zum Glücklichsein gebor’n. Doch füreinander da! Du wirst das Leben bald durch meine Augen sehn. Und jeden Tag mich ein wenig mehr verstehn...
|
Ik gok Miss Saigon
Next: In naam van God en de Heilige Kerk vecht ik tegen duivels werk, dus mannen luister en geloof me, geloof me ! Al is de wereld niet volmaakt, weet dat de leider over u waakt, geloof me, geloof me ! En volg mij waarin ik u leid, dan beloof ik u: op een dag bent u bevrijd van het duivelse gevaar.
||
Citaat:
![]() En weer ff een makkelijke voor jullie: Sich verliern heißt sich befrein. Du wirst Dich in mir erkennen. Was Du erträumst, wird Wahrheit sein. Nichts und niemand kann uns trennen. Tauch mit mir in die Dunkelheit ein! Zwischen Abgrund und Schein verbrennen wir die Zweifel und vergessen die Zeit.
|
Cats. (Grizabella om precies te zijn)
And you can try to stop my dancing feet, but I just can not stand stil 'couse the world keeps spinning round and round and my heart is keeping time to the speed of the sound I was mocked 'till I heard the drums that have come my way
||
Citaat:
Deel in mijn vreugd' en verdriet Een hart - Een ziel Nu scheidt zelfs de dood ons niet Bind ons bestaan aaneen Samen voortaan, als een Deel in mijn vreugd' en verdriet Een hart - Een ziel
|
![]() |
West Side Story.
Oké.... ff een moeilijke... in het Zweeds!!! Als je bep regels goed leest zou je ze misschien kunnen vertalen in het Duits! Succes!! Jag vägrar att lyda, att tämjas, bli kuvad mer. Jag vägrar va' blygsam och omtyckt och lurad mer. Jag är ingen sak som ägs av dig, jag tillhör bara mig. |
![]() |
||
Citaat:
Of hoeveel mensen kunnen er van het Zweeds naar het Duits vertalen?
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Outcasts – meespelen in een bijzondere musical firstrow | 0 | 19-02-2011 14:11 | |
De Kantine |
Saaie Harry Potter #1046 Verwijderd | 500 | 14-07-2010 12:50 | |
Algemene schoolzaken |
enquete musical voor ckv eva claudia | 15 | 02-01-2008 12:43 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
ckv enquete: invullen please eva claudia | 0 | 19-12-2007 15:08 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #91 Verwijderd | 500 | 09-12-2007 12:50 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #41 Ramsey | 500 | 17-10-2007 21:50 |