|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij tegen de aanleg van de haven WCT(westerschelde container terminal) of voor? | |||
Voor: als het veel werk opleverd |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 22.58% |
Voor: als het de economische status van een gebied verbeterd |
16 | 51.61% |
Tegen: Er moet al te veel natuur verdwijnen |
8 | 25.81% |
Tegen: Het wordt er dan te druk en dat zal veel meer ellende veroorzaken. |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
feit is dat:
-vekeer veel drukker zal worden -er direct 3000 arbeidsplaatsen vrij komen en indirect ongeveer 7000 -er een natuur strand zal verdwijnen waar toch veel vogels en zeehonden komen. Maar dat strand licht wel aan een industrie terein -Dat de economische status van nederland (zeeland vooral) zal verbeteren |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
werkgelegenheid economische status van je omgeving natuur in je omgeving veilig/en niet al te druk en overlastend verkeer Maar ik geef toe zo had de formulering beter geweest van mijn vraag ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik kan zo niet gaan stemmen want ik weet er te weinig van je kunt beter een poll uitslag met weinig stemmen hebben die wel representatief is dan veel mensen die stemmen maar eigenlijk maar iets aanklikken omdat ze het toch niet weten...
|
doorvoerland zijn is kut want dat levert geen fuck op, natuur in vlissingen oost bestaat waarschijnlijk alleen maar uit water&weiland en bovendien woon ik niet in zeeland. verder heb ik er geen mening over.
Laatst gewijzigd op 04-03-2004 om 20:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Interessant, ik heb hier een jaar geleden een debat over moeten voeren, toen mocht ik, gelukkig, voor zijn. Ik ben namelijk nu ook voor (ja, dat hadden jullie niet gedacht.
![]() Het gaat namelijk om een relatief klein gebied. Ook wordt er hiervoor in de plaats een ander gebied in zee dat 3 ŕ 4 keer zo groot is vrij gegeven, als ik het goed heb. Natuurlijk moet de Rotterdamse haven vooral blijven groeien gedurende de eerstkomende jaren, omdat andere havens dat ook doen. Als de haven nu niet een beetje zou groeien en er nauwelijks meer overgeslagen zou worden, zou dit de economische positie van Nederland t.o.v. van de rest van Europa aanzienlijk verslechteren, en dát zou uiteindelijk weer veel meer ten koste gaan van de natuur, want het milieu komt altijd pas op de laatste plaats. Voor dus, nogmaals. Laatst gewijzigd op 05-03-2004 om 15:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||