Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb zelf niet zo dat idee in mijn hoofd van "Is dit het nou" (wel gehad overigens). Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe het dan wel is, maar ik heb niet zoiets van, stelt dit het leven nou voor.. En zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, hier vind ik wel herkenning. k gfa steeds vaker denken. en blijf steeds vaker denken. is dit nou alles? leef ik nou om altijd maar problemen op te lossen? leef ik dan voor mezelf of voor anderen? wil ik dit wel? kán ik dit wel? heb ik hier wel zin in? we gaan toch dood, dus waarom zouden we toch eigenlijk? enzovoort. mooi geschreven, overigens.
|
![]() |
|
![]() |
*herkent* ook al..k denk dat heel veel mensen wel es zo denken...dat t allemaal zo nutteloos is...dat je zo moe bent dat je nergens meer zin in hebt..k denk zelfs wel es "k maak dr n eind aan" niet dat k dat doe ofzo...maar dan ben k dr zo zat van!
|
![]() |
ik denk ook zo
dit komt o.a. door veel ruzie met me familie ik wordt elke dag uitgemaakt voor ho*r en al die shit ik denk zo al heel lang, want dit alles is al twee tot drie jaar aan de gang en ik denk dat het nooit overgaat het is nu ook al zolang bezig, maarjha het zal vast wel aan mezelf liggen |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
De zin in het leven. Vosje7 | 0 | 19-04-2016 10:17 | |
Psychologie |
De psyche als direct exponent van de bron van het leven Arjan Dokelaar | 2 | 29-11-2008 08:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kijk je als atheïst tegen het leven aan? Verwijderd | 107 | 22-10-2007 14:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Het leven is een film. Verwijderd | 12 | 17-10-2004 21:05 | |
ARTistiek |
[Verhaal] Het leven NecroDopey | 6 | 10-09-2002 10:22 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 |