![]() |
|
![]() |
Voor z'n sixpack moet je twee dingen doen, spieren sterk maken en zorgen dat er niet teveel vet is. Dat vet weghalen is naar mijn mening niet nodig.
Om de spieren sterk te maken doe je buikspieroefeningen. Om vet weg te halen cardio-oefeningen zoals hardlopen en zwemmen. Ik zou dus 2 of 3 keer peer week hard gaan lopen en dan iets verder dan 5 kilometer. Je moet je langer dan 20 minuten inspannen voordat je vet gaat verbranden. Misschien kun je je dieet wat aanpassen door nog iets minder vet te eten, geen vlees of anders alleen vis en kip. Of 2 keer per week kip/vis en de rest van de week enkel groenten/pasta/aardappels/rijst/noodles. Maar waarschijnlijk is het de moeite niet waard. Je kunt beter twee keer per week hard gaan lopen, een keer fitness en thuis wat oefeningen doen en dan heb je ook tijd om een boek te lezen. Je hersenen hebben ook krachttraining nodig. |
![]() |
|
[QUOTE]-Octavius- schreef op 01-03-2004 @ 22:23:
[B]Hoe mooi vindt jij 't dan..? jama ik weet nie oe u buik er nu uit ziet eh (stuur is foto ![]() wat vind je mooier een, strak 6-pack buikje, of een 6-pack met een laagje vet er over heen..? oe dik is het laagje vet ikbedoel hoe kan da nu 6-pas buikje met laagje vet.; kan et me echt niet voorstellen zenne ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je veel groenten eet, dan ga je op een gegeven moment vol zitten. Het zelfde geldt voor pasta, hierbij ga je naar een gegeven moment ook volzitten. vb: Maandag eet je allen 500gram groenten, je zit vol. Dinsdag eet je ook 500 gram, maar dan alleen pasta. Je zit vol. Groenten is veel, veel en veel minder kcal dan pasta. Daardoor val je sneller af als je veel groenten eet. Als je veel groenten eet, zul je daarna weinig honger mee hebben voor wat anders en dus zal je minder snel nog een extra maaltijd pakken, zoals een koolhydraten maaltijd( aardappelen, rijst, spaghetti). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als eerste laat je je vetpercentage meten en reken je VVM uit. Hier even snel een paar tips om dat laagje vet weg te werken. 1. Drink zo'n 3 a 3,5/4 liter water per dag. 2. Train 2 a 3 keer in de week met gewichten. Trouwens, zit je op een sportschool. Zoja, doe dan mee met RPM. Zeer goed voor je vetverbranding. 3. Ga eens 2 of 3 x in de week hardlopen/zwemmen/fietsen e.d. Als je dit doet, dan dit dan s'ochtends op een leg maag. Waarom?Nou, dat leg ik je nog uit. Moet nu naar mijn werken. Tot be continued. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar let op: Als je op een lege maag gaat sporten en je voelt je niet lekker worden, dan gelijk stoppen en niet meer op een lege maag sporten. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, hoe lager je in vet percentage zit, hoe beter je spieren zichtbaar zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als jij vet wilt verliezen, zul jij ook wat spiermassa verliezen. Dit verlies je gelijktijdig, de verhouding hiervan in % is afhankelijk van rust, trainingsschema en voeding. Je kan als je vet wilt verliezen, grotendeels je spiermassa behouden. Maar je verliest niet eerst je spiermassa en daarna pas je vetmassa. Dat is volkomen onzin.!!!!!! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|