Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Om veel doden te veroorzaken is een vliegtuig tegen de Eiffeltoren laten crashen erg zinvol inderdaad...
||
Citaat:
en het bovenste stuk zal nooit alle torens laten instorten als er een toren instort, maargoed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
0 0 0 0 die boven aan elkaar vastzitten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maargoed het gebouw word wel heel aantrekkelijk voor terroristen omdat het een veel grotere inpact zou hebben dan het eerste trade center, daarnaast vind ik dat er op de plaats een waardig gedenkteken moet komen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"banzai, die ongelovige honden zullen bloeden" *schuif* "ehhh, crappy pilot, turn around!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het gras van de ArenA niet aan de kant zou kunnen schuiven is trouwens niet waar. Dat kan best. Vanochtend zag ik nog een foto in de krant dat ze er een echte Arena van hadden gemaakt met een heleboel zand erin. Om 1 of andere show met paarden en strijdwagens te oefenen. Errug kewl. En ze houden er toch ook popconcerten waarvoor ze er een harde vloer onder schuiven?
Maar goed, een tweede WTC bouwen? Waarom niet? Alleen ik weet niet zeker of het op de zelfde plek zou moeten komen. Maar vind maar es op Manhattan Island een andere plek om zo'n ding neer te zetten tussen al die andere wolkenkrabbers ![]() Aan de andere kant zou het wel mooi zijn als ze ground zero voor altijd lieten zijn zoals het nu is, namelijk een enorme puinzooi en als dat opgeruimd is helemaal leeg. Dan blijf je er altijd aan herinnerd. Dan heb je geen monument nodig, dan is dat je monument. Net zoals ze in Frankrijk en Belgie wel doen met slagvelden uit de 1e wereldoorlog... |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja het wtc herbouwen? Vind ik geen slim idee. Dit is al de 2e x dat er een aanslag op is gepleegd. Leren ze het dan nooit, of is het 3x scheepsrecht en dan...
Er is altijd wel een weg om een aanslag te plegen. Biologische wapens, zelfs bij de bouw van het WTC zouden er mensen kunnen infiltreren en sabotage plegen. En als je 4 torens neerzet, kunnen er ook meer mensen in en dus ook MEER dood. Zorgt voor een veel grotere impact. Niet dat je nu geen gebouwen meer kan bouwen, maar het WTC is gewoon dé plek om een aanslag te plegen. En wie wilt er nou werken op een plek waar zoveel doden zijn gevallen. -> Amerika verbijsterd, een schok ging door het volk heen... Dan ga je toch niet een gebouw neerzetten op zo'n plek heb respect, en gedenk de plek + mensen. ![]() R.I.P. |
![]() |
|
@ de meneer hierboven:
Oh ja, dus voortaan geen grote gebouwen meer, maar we zullen die 4 torens ver uit elkaar zetten, want stel je voor dat iemand een aanslag wil plegen. Jongen, er staan zoveel grote belangrijke gebouwen in NY. Mensen hoeven daarvoor echt niet te wachten totdat dat WTC klaar is.
||
Citaat:
omdat het ze dan weer gelukt is, het zou een enorme schaamte worden voor de politiek, groter dan de eerste of groter dan een andere toren met net zoveel doden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
HET IS 15 V which means VROUW! Je geeft trouwens als reactie op wat ik gepost had: "Oh ja, dus voortaan geen grote gebouwen meer, maar we zullen die 4 torens ver uit elkaar zetten, want stel je voor dat iemand een aanslag wil plegen. Jongen, er staan zoveel grote belangrijke gebouwen in NY. Mensen hoeven daarvoor echt niet te wachten totdat dat WTC klaar is." Maar dat heb ik helemaal niet gezegd! Trouwens, ik heb het specifiek over het WTC gebouw, en niet over andere gebouwen heb ik ook nadrukkelijk getypt in die post, maar daar heb jij kennelijk overheen gelezen, want ik quoteer: "Niet dat je nu geen gebouwen meer kan bouwen, maar het WTC is gewoon dé plek om een aanslag te plegen." Het gaat er niet om of mensen''niet zullen wachten'' Rosi, omdat er genoeg andere gebouwen zijn om aanslagen op te plegen. Het gaat om het WTC specifiek omdat deze al 2x doelwit is geworden van aanslagen! En hoezo het 'zullen wachten' denk je dat in de toekomst, let's say over 10 jaar er geen mensen meer zijn die aanslagen plegen (op het WTC bijvoorbeeld die dan herbouwd zou zijn) ?? en ik vind het gewoon geen slim idee, als al 2x een aanslag op het gebouw is gepleegd, dat zegt toch al genoeg.. Een herdenkingsteken zou ik wel gepast vinden op de plek waar de ramp zich heeft voltrokken. Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 19:57. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
De Kantine |
11 september, waar was jij toen? Big M | 197 | 17-09-2004 19:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
? Het grote schandaal "Amerikaanse regering plande aanslag zelf" ? Spirit | 30 | 04-10-2002 18:44 | |
De Kantine |
Waar was jij op 11 september 2001? Ajacied4ever | 104 | 16-09-2002 12:43 |