Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik wacht met spanning op jouw definitie ![]()
||
Citaat:
![]() En waarop bazeer jij "Ik vind de bokken beter"??? Klinkt haast alsof je er geen verstand van hebt... Bovendien, als we toch zo beginnen. Weet jij eigenlijk wel wie het WMC won toen beiden Thorner harmonieën deelnamen? Precies, de Geiten. ![]() Maar verder lijk je me wel ok hoor haha |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bovendien is die "strijd" niet meer zo erg als vroeger, dus... Maar n pittige discussie kan geen kwaad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder denk ik datr alles aan te leren is, je hebt ook leren praten, en daar is ook geen genetische aangeborenheid voor nodig, en muziek kun je nog wat dat betreft het beste vergelijken met taal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder mag jij best je eigen mening hebben, ik zal verder niet proberen je te overtuigen van mijn standpunt, want dat heb ik genoeg geprobeert ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 1 | 21-07-2014 21:41 | |
Films, TV & Radio |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 2 | 21-07-2014 21:37 | |
Vrije tijd |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 1 | 21-07-2014 20:06 | |
Muziek |
Speel jij binnenkort in het Koninklijk Concertgebouw? Tuvalu Media | 0 | 21-07-2014 15:01 | |
Psychologie |
Elke avond enorm waardeloos voelen Noeleke | 32 | 28-07-2010 13:27 | |
Muziek |
Jij in een band? MONEY-CAT | 28 | 31-05-2006 15:02 |