Oud 19-02-2004, 19:41
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 19-02-2004 @ 20:33:
ja, precies, ik erger me wel aan die blonde muts die met aaron loopt te flirten terwijl aaron lucy leuk vind..
Ja, Allison, verschrikkelijk he? Ben benieuwd hoe lang t nog gaat duren voor Emily het niet meer voor zichzelf kan houden en haar echt gaat vertellen dat zij haar moeder is. Zal wel niet zo lang meer duren, denk ik zo...
Oud 19-02-2004, 20:48
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-02-2004 @ 20:41:
Ja, Allison, verschrikkelijk he? Ben benieuwd hoe lang t nog gaat duren voor Emily het niet meer voor zichzelf kan houden en haar echt gaat vertellen dat zij haar moeder is. Zal wel niet zo lang meer duren, denk ik zo...
Ik hoop echt dat ze het nie tverteld.

Ik vond Emily weer leuk, maar ik ze begint weer op zichzelf te lijken, ondanks haar relatie met Hal. Ik zou het echt lomp vinden als ze het Alison verteld. Alison heeft er geen flikker aan, ze doet het alleen voor zichzelf. Daarnaast had ze gewoon een afspraak met Susan. Alison is uit Susans buik gekomen, Alison is/wordt door Susan opgevoed. Het is puur Susans kind.
Oud 20-02-2004, 11:04
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 19-02-2004 @ 21:48:
Ik hoop echt dat ze het nie tverteld.

Ik vond Emily weer leuk, maar ik ze begint weer op zichzelf te lijken, ondanks haar relatie met Hal. Ik zou het echt lomp vinden als ze het Alison verteld. Alison heeft er geen flikker aan, ze doet het alleen voor zichzelf. Daarnaast had ze gewoon een afspraak met Susan. Alison is uit Susans buik gekomen, Alison is/wordt door Susan opgevoed. Het is puur Susans kind.
vind ik ook. zou het ook stom vinden als ze het zou vertellen want het gaat nergens over. emily is enkel de eicelmoeder zegmaar, verder helemaal niet.
ik denk trouwens niet dat de vriendschap tussen rose emily en carly nog lang gaat duren whaha. zodra emily weer bij the intruder gaat werken wordt ze weer de bitch die ze was
Oud 20-02-2004, 21:35
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 20-02-2004 @ 12:04:
vind ik ook. zou het ook stom vinden als ze het zou vertellen want het gaat nergens over. emily is enkel de eicelmoeder zegmaar, verder helemaal niet.
ik denk trouwens niet dat de vriendschap tussen rose emily en carly nog lang gaat duren whaha. zodra emily weer bij the intruder gaat werken wordt ze weer de bitch die ze was
Nee, die vriendschap gaat wel stranden ja

Maar Emily is nu wel weer leuker dan vroeger, alhoewel dat volgens mij niet lang meer gaat duren (dat gedoe met Alison, wat vind ik Alison trouwens dom zeg )
Weet iemand nog iets over de verhaallijn Katie-Simon????
Oud 20-02-2004, 22:24
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Aah ik word ook zo ziek van Alison beetje tegen Lucy komen zeggen je moet alles vertellen enzo, en daarna alles doorbrieven aan Craig. Wat een bitch zeg.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 09:27
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 20-02-2004 @ 23:24:
Aah ik word ook zo ziek van Alison beetje tegen Lucy komen zeggen je moet alles vertellen enzo, en daarna alles doorbrieven aan Craig. Wat een bitch zeg.
Wat dat betreft is het net Emily... die was ook altijd zo
Oud 21-02-2004, 11:22
Ilsch
Ilsch is offline
lucy en aaron <3<3
en craig zijn reacties steeds.. ik vind hem zo koel
Met citaat reageren
Oud 21-02-2004, 15:49
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef op 21-02-2004 @ 12:22:

en craig zijn reacties steeds.. ik vind hem zo koel
juh
maar ik bedacht me laatst of ik hem ooit wel eens iets anders heb zien spelen dan die coole vent zegmaar. Ik heb m volgens mij nog nooit echt superboos gezien of hem zien huilen of weet ik veel wat...

omg Rosanna is echt geweldig...
Oud 21-02-2004, 17:50
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 21-02-2004 @ 16:49:
juh
maar ik bedacht me laatst of ik hem ooit wel eens iets anders heb zien spelen dan die coole vent zegmaar. Ik heb m volgens mij nog nooit echt superboos gezien of hem zien huilen of weet ik veel wat...

omg Rosanna is echt geweldig...
Huilen, bij Bryants dood praktisch...

Hij is wel eens heel boos geweest, tijdje terug, maar ik kan niet specifiek iets noemen...
Oud 21-02-2004, 18:12
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 21-02-2004 @ 18:50:
Huilen, bij Bryants dood praktisch...

Hij is wel eens heel boos geweest, tijdje terug, maar ik kan niet specifiek iets noemen...
oh ja, by Bryant, dat heb ik niet gezien toen... ()

hmm ik weet het zo ook niet
Oud 22-02-2004, 08:38
Wicked Witch
Wicked Witch is offline
Citaat:
charmedkiz schreef op 20-02-2004 @ 23:24:
Alison is idd een enorme bitch, maar ik vond het ook wel een beetje dom van Lucy dat ze Alison nog alles gaat vertellen ook! Het ligt er toch zo dik bovenop dat Alison hier misbruik van maakt, dacht ik...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2004, 17:16
Gothic
Gothic is offline
Craig was werkelijk geniaal vandaag

Tegen Margo: Zitten stelletje dronkelappen in de verhoorkamer . Geweldig.
Oud 23-02-2004, 17:34
Pholon
Pholon is offline
* geen zin om de rest te lezen *

Kheb al 3 keer te horen gekregen dak op Aaron lijk

Ghehehe
Oud 23-02-2004, 20:46
Gothic
Gothic is offline

Aan de anderen om te beoordelen: Pholon.

en Aaron

Ach ik zie de gelijkenis wel, maar Aaron, damn, die ogen van hem...
Oud 23-02-2004, 20:56
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-02-2004 @ 21:46:
[afbeelding]

Ach ik zie de gelijkenis wel, maar Aaron, damn, die ogen van hem...
en dan met kort haar >> kaaklijn& ogen...oooo rool:
Oud 25-02-2004, 11:28
Blubje
Blubje is offline
zijn er nog belangrijke dingen gebeurd gister en eergister? heb t niet kunnen zien...
weet Isaac nou al dat Jake dood is? want vandaag praat ie met Molly staat in de gids, maar hij weet het al?
Oud 25-02-2004, 13:26
groovy
groovy is offline
volgens mij weet Isaac dat nog niet..heb vanmorgen gekeken, maar toen was er niets te zien van hem..misschien vanmiddag weer?

Hebben Isaac en oh hoe heet ze nouwww..dat mooie, donkere meisje..hebben ze het nou goed gemaakt?

En Paul, ligt hij nog te slapen in het vliegtuig ?
En wie heeft die diamant nou eigenlijk?

Ik vind Lucy en Aaron ook zo leuk samen
Alleen doet Craig nou niks met het feit, dat Aaron een strafblad heeft?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 13:30
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-02-2004 @ 18:16:
Craig was werkelijk geniaal vandaag

Tegen Margo: Zitten stelletje dronkelappen in de verhoorkamer . Geweldig.
Ja dat was echt geniaal
En zijn "preek" tegen Lucy was ook wel heel erg cute hoor
Oud 25-02-2004, 13:39
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
groovy schreef op 25-02-2004 @ 14:26:
volgens mij weet Isaac dat nog niet..heb vanmorgen gekeken, maar toen was er niets te zien van hem..misschien vanmiddag weer?

Hebben Isaac en oh hoe heet ze nouwww..dat mooie, donkere meisje..hebben ze het nou goed gemaakt?

En Paul, ligt hij nog te slapen in het vliegtuig ?
En wie heeft die diamant nou eigenlijk?

Ik vind Lucy en Aaron ook zo leuk samen
Alleen doet Craig nou niks met het feit, dat Aaron een strafblad heeft?
Nee Isaac weet nog niet dat Jake dood is.

Isaac en Bonnie hebben het wel goedgemaakt, maar Isaac is naar huis en zover ik weet is er niets meer dan officiele vriendschap tussen die 2.

Ik vermoed dat Coolley de diamant in bezit heeft. Henry is gewoon hulpje, hij zal zich wel hebben laten bedriegen door die vent.

Ik vind Aaron zo leuk als ie verliefd naar Lucy kijkt, Lucy zelf moet zich eerst nog wat ontwikkelen, ze was zo'n doelloos ATWTfiguur, ze begint nu net een eigen verhaallijn te krijgen.

Wat ik wel erg goed vind van de schrijvers, is dat de kinderen toch erg op ouders lijken. Kleine trekjes bij bv Allison, die is precies Emily, zo gemeen, mensen uit elkaar drijven voor zichzelf.
Maar ook als je naar Aaron kijkt, dat is net Holden toen hij jong was, ook in die schuur, ook met het lange haar, wilde, stoere jongen, met van die hemden aan of niet eens...
Oud 25-02-2004, 13:42
groovy
groovy is offline
Ja precies, er is erg goed nagedacht over uiterlijkheden en persoonlijkheden..

Zelfs bij Craig en Bryant en bij Craig en Lucy, meen ik iets terug te zien..

Het is ook leuk, dat het niet meteen iets wordt met Lucy en Aaron, maar dat de spanning zo opgebouwd wordt..

Ik vind ze echt leuk bij elkaar passen! Lucy is op de 1 of andere manier heel simpel in haar uiterlijk, maar toch is ze weer speciaal vind ik..

En Emily en Alison lijken inderdaad heel erg op elkaar, alleen kan ik soms gek worden van Alison..Emily probeert nu de hele tijd aardig te doen, en contact te zoeken, en Alison vat alles meteen verkeerd op en wordt kwaad.

Maar gaat Craig nog op zoek naar het strafblad van Aaron?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:37
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Unique schreef op 25-02-2004 @ 14:30:
Ja dat was echt geniaal
En zijn "preek" tegen Lucy was ook wel heel erg cute hoor
Ik vond het zo leuk dat hij op het einde zei degene die de foto heeft gemaakt wil je kwetsen die moet je vinden. En Lucy zo van ik weet al wie het is, het is Alison, en Graig weer wat ga je eraan doen?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:06
Gothic
Gothic is offline
Ik heb net 5 foto's van Aaron, 2 van Jack en 1 van Holden op mn desktop geplaatst. Echt gruwelijk mooi ... ik zit nu dus kwijlend voor m'n beeldscherm... voor plaatje, vraagm aar op msn
Oud 27-02-2004, 14:52
Gothic
Gothic is offline
nog 15 min
Oud 29-02-2004, 09:26
Gothic
Gothic is offline
Craig was wel schattig met Rosanne... i kben heel benieuwd naar het etentje bij Margo
Oud 01-03-2004, 17:16
Blubje
Blubje is offline
Wat is Craig toch een lul zeg! bah bah. Ik vond t echt sneu voor Rosanna toen ze de Java binnenkwam en hij daar stond te zoenen met Carly!
maaruhh go Carly!!

en Lucy en Aaron worden steeds leuker samen
en Margo <3 wat is ze toch geweldig!
Katie was ook lievig vandaag
Oud 02-03-2004, 08:57
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blubje schreef op 01-03-2004 @ 18:16:
Wat is Craig toch een lul zeg! bah bah. Ik vond t echt sneu voor Rosanna toen ze de Java binnenkwam en hij daar stond te zoenen met Carly!
maaruhh go Carly!!

en Lucy en Aaron worden steeds leuker samen
en Margo <3 wat is ze toch geweldig!
Katie was ook lievig vandaag
I do love Margo, ze is zo geweldig .

Ja Craig en Carly, wat moeten we hier nou mee, Jack vindt het vast niet leuk, maar zij zegt vast dat Craig haar zoende, wat ook klopte, maar zij zoende echt wel mee

Ik vind het wel zielig voor Rosanna... en wat moet Holden nou weer hiermee, die zit er nu ook weer middenin terwijl hij niets met dit soort dingen te maken heeft
Oud 02-03-2004, 12:42
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-03-2004 @ 09:57:
I do love Margo, ze is zo geweldig .

Ja Craig en Carly, wat moeten we hier nou mee, Jack vindt het vast niet leuk, maar zij zegt vast dat Craig haar zoende, wat ook klopte, maar zij zoende echt wel mee

Ik vind het wel zielig voor Rosanna... en wat moet Holden nou weer hiermee, die zit er nu ook weer middenin terwijl hij niets met dit soort dingen te maken heeft
wij zijn een Margo fanclub

Nou Craig begon misschien wel met zoenen, maar Carly zoende idd mee en later, nadat ze m 2 keer had geslagen (), begon zij met verder zoenen, dus ze is net zo schuldig

hm ja Holden zit er ook in ja, dat slaat nergens op whaha Ben benieuwd wat Rosanna nu gaat doen. Of ze loopt weg en gaat huilen of ze stapt juist op Craig af en geeft hem een enorme klap voor z'n bek.
Oud 02-03-2004, 14:12
da leentjuh
da leentjuh is offline
Carly hoort bij Jack en Rosanna bij Craig. Gaan ze dat #$@!&*! veranderen..
Oud 02-03-2004, 14:22
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 02-03-2004 @ 15:12:
Carly hoort bij Jack en Rosanna bij Craig. Gaan ze dat #$@!&*! veranderen..
Nee hoor, ik twijfel er niet aan dat Jack en Carly nog een lange tijd samen blijven, natuurlijk met de nodige problemen tussendoor, dat is altijd zo geweest, maar die 2 gaan echt nog wel trouwen...
Oud 02-03-2004, 17:22
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-03-2004 @ 15:22:
Nee hoor, ik twijfel er niet aan dat Jack en Carly nog een lange tijd samen blijven, natuurlijk met de nodige problemen tussendoor, dat is altijd zo geweest, maar die 2 gaan echt nog wel trouwen...
denk t ook en als ze dan eindelijk weer gaan trouwen, wordt Jack ontvoerd hehe

oh ik vond Rosanna echt zielig vandaag... Ze heeft daar zo weinig vrienden (lees: geen) dat ze zelfs bij Babs gaat uithuilen
Oud 02-03-2004, 18:58
IkbenEva
IkbenEva is offline
Aaaah, Aaron en Lucy waren echt schattig-lief vandaag!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 12:20
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
IkbenEva schreef op 02-03-2004 @ 19:58:
Aaaah, Aaron en Lucy waren echt schattig-lief vandaag!
juh
Oud 03-03-2004, 13:45
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-03-2004 @ 15:22:
Ja.. Maar toch hadden ze dat nie moeten doen, arme Craig in elkaar geslagen, arme Jack baan (misschien) kwijt..

Enne dat met Aaron en Lucy is
Oud 03-03-2004, 14:34
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 03-03-2004 @ 14:45:
Ja.. Maar toch hadden ze dat nie moeten doen, arme Craig in elkaar geslagen, arme Jack baan (misschien) kwijt..
Niks arme Jack, zomaar onze Craig in elkaar slaan Naja niet zomaar natuurlijk, maar ik vind het stom. Zo is Jack helemaal niet.
Oud 03-03-2004, 15:45
br4m
br4m is offline
lucy is geil
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 15:57
Gaea
Gaea is offline
Dit programma wordt echt met de dag ongeloofwaardiger
Met citaat reageren
Oud 03-03-2004, 20:02
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Agim Kaba (Aaron) is sooooooo sweety
Oud 04-03-2004, 16:31
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
br4m schreef op 03-03-2004 @ 16:45:
lucy is geil
Oud 04-03-2004, 20:38
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Gaea schreef op 03-03-2004 @ 16:57:
das juist het leuke eraan. het ligt er allemaal zó dik bovenop.
Oud 05-03-2004, 14:31
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Gaea schreef op 03-03-2004 @ 16:57:
ja, goed he?
Oud 07-03-2004, 12:49
Cruz
Cruz is offline
Aaaaahhh die Aaron is HOT!!! Wat een super lekker ding! Die glimlach, die mooie haren, z'n lichaam.. Alles! Ik ben echt helemaal verliefd Ik volg ATWT nu 3 jaar ofzo?! Ben echt verslaafd.. Als ik niet kan kijken neem ik het op.. En toen laatst dat etentje bij Margo, toen Aaron toch op kwam dagen.. heerlijk Ennuh Craig en Carly.. Helemaal toppie! Alleen dat trutje moet nu eindelijk eens toe geven dat ze wél nog steeds van hem houdt! Ze kan het niet weerstaan en de jaloezie druipt er ondertussen vanaf vind ik..
Oud 08-03-2004, 10:10
Ovidius
Ovidius is offline
Aaron en Lucy zijn wel leuk samen he.

Ik vrees alleen dat Allison hun geluk wreed zal gaan verstoren. Ba.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 14:39
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Ovidius schreef op 08-03-2004 @ 11:10:
Aaron en Lucy zijn wel leuk samen he.

Ik vrees alleen dat Allison hun geluk wreed zal gaan verstoren. Ba.
Dat vrees ik ook ja

Oh Rosanna in wel erg naief zeg! Domme doos. Ik vind het ook wel echt gemeen van Craig hoor. Zegt ie allemaal lieve dingen tegen Rosanna enzo en dan hebben ze nu ook wel echt iets denk ik en dan zegt ie vervolgens tegen Jack, als Carly en Rosanna weg zijn, dattie nog steeds verliefd is op Carly! De eikel.

En die Brandy moet opflikkeren met d'r kut kop. En die Marshall is helemaal vervelend en Babs mogen ze nog steeds afschieten!

Zo. Dat is eruit
Oud 08-03-2004, 16:20
Gothic
Gothic is offline
Ik vrees dat Rosanna's hart zal breken binnenkort...
Oud 09-03-2004, 14:04
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Gothic schreef op 08-03-2004 @ 17:20:
Ik vrees dat Rosanna's hart zal breken binnenkort...
[beetje spoiler hoor]

Dat gaat allemaal nog wel meevallen Ik las op zo'n Amerikaanse site dat ze toch iets krijgen, maar dat loopt weer een beetje mis en dan wil zij terug naar waar ze vandaan kwam (waar dat ook moge wezen ) en dan gaat Craig haar achterna omdat ie wel echt van haar houdt..
Oud 09-03-2004, 14:11
Tsu
Tsu is offline
Spoiler

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
Oud 09-03-2004, 14:36
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Tsu schreef op 09-03-2004 @ 15:11:
Spoiler

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!
klopt, dus ik denk dat het allemaal wat ingewikkelder gaat worden dan wij nu denken
Oud 09-03-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Cruz schreef op 09-03-2004 @ 15:04:
[beetje spoiler hoor]

Dat gaat allemaal nog wel meevallen Ik las op zo'n Amerikaanse site dat ze toch iets krijgen, maar dat loopt weer een beetje mis en dan wil zij terug naar waar ze vandaan kwam (waar dat ook moge wezen ) en dan gaat Craig haar achterna omdat ie wel echt van haar houdt..
zet t dan in een spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 16:12
Gothic
Gothic is offline
Craig was geniaal met dat licht aan

Maar ik hoop niet dat het nog lang gaat duren dat gezeik om Aaron, ik hoop dat ie ze gewoon met rust gaat laten...
Oud 09-03-2004, 16:35
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Blubje schreef op 09-03-2004 @ 15:36:
klopt, dus ik denk dat het allemaal wat ingewikkelder gaat worden dan wij nu denken
Ja dat denk ik ook wel ja, want
Spoiler
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten