Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond Emily weer leuk, maar ik ze begint weer op zichzelf te lijken, ondanks haar relatie met Hal. Ik zou het echt lomp vinden als ze het Alison verteld. Alison heeft er geen flikker aan, ze doet het alleen voor zichzelf. Daarnaast had ze gewoon een afspraak met Susan. Alison is uit Susans buik gekomen, Alison is/wordt door Susan opgevoed. Het is puur Susans kind.
||
Citaat:
ik denk trouwens niet dat de vriendschap tussen rose emily en carly nog lang gaat duren whaha. zodra emily weer bij the intruder gaat werken wordt ze weer de bitch die ze was ![]()
||
Citaat:
![]() Maar Emily is nu wel weer leuker dan vroeger, alhoewel dat volgens mij niet lang meer gaat duren (dat gedoe met Alison, wat vind ik Alison trouwens dom zeg ![]() ![]() Weet iemand nog iets over de verhaallijn Katie-Simon????
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar ik bedacht me laatst of ik hem ooit wel eens iets anders heb zien spelen dan die coole vent zegmaar. Ik heb m volgens mij nog nooit echt superboos gezien of hem zien huilen of weet ik veel wat... omg Rosanna is echt geweldig... ![]()
||
Citaat:
Hij is wel eens heel boos geweest, tijdje terug, maar ik kan niet specifiek iets noemen...
||
Citaat:
![]() hmm ik weet het zo ook niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
volgens mij weet Isaac dat nog niet..heb vanmorgen gekeken, maar toen was er niets te zien van hem..misschien vanmiddag weer?
Hebben Isaac en oh hoe heet ze nouwww..dat mooie, donkere meisje..hebben ze het nou goed gemaakt? En Paul, ligt hij nog te slapen in het vliegtuig ![]() En wie heeft die diamant nou eigenlijk? Ik vind Lucy en Aaron ook zo leuk samen ![]() Alleen doet Craig nou niks met het feit, dat Aaron een strafblad heeft? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En zijn "preek" tegen Lucy was ook wel heel erg cute hoor ![]()
||
Citaat:
Isaac en Bonnie hebben het wel goedgemaakt, maar Isaac is naar huis en zover ik weet is er niets meer dan officiele vriendschap tussen die 2. Ik vermoed dat Coolley de diamant in bezit heeft. Henry is gewoon hulpje, hij zal zich wel hebben laten bedriegen door die vent. Ik vind Aaron zo leuk als ie verliefd naar Lucy kijkt, Lucy zelf moet zich eerst nog wat ontwikkelen, ze was zo'n doelloos ATWTfiguur, ze begint nu net een eigen verhaallijn te krijgen. Wat ik wel erg goed vind van de schrijvers, is dat de kinderen toch erg op ouders lijken. Kleine trekjes bij bv Allison, die is precies Emily, zo gemeen, mensen uit elkaar drijven voor zichzelf. Maar ook als je naar Aaron kijkt, dat is net Holden toen hij jong was, ook in die schuur, ook met het lange haar, wilde, stoere jongen, met van die hemden aan of niet eens...
|
Ja precies, er is erg goed nagedacht over uiterlijkheden en persoonlijkheden..
Zelfs bij Craig en Bryant en bij Craig en Lucy, meen ik iets terug te zien.. Het is ook leuk, dat het niet meteen iets wordt met Lucy en Aaron, maar dat de spanning zo opgebouwd wordt.. ![]() Ik vind ze echt leuk bij elkaar passen! Lucy is op de 1 of andere manier heel simpel in haar uiterlijk, maar toch is ze weer speciaal vind ik.. En Emily en Alison lijken inderdaad heel erg op elkaar, alleen kan ik soms gek worden van Alison..Emily probeert nu de hele tijd aardig te doen, en contact te zoeken, en Alison vat alles meteen verkeerd op en wordt kwaad. Maar gaat Craig nog op zoek naar het strafblad van Aaron? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb net 5 foto's van Aaron, 2 van Jack en 1 van Holden op mn desktop geplaatst. Echt gruwelijk mooi
![]() ![]()
|
Wat is Craig toch een lul zeg! bah bah. Ik vond t echt sneu voor Rosanna toen ze de Java binnenkwam en hij daar stond te zoenen met Carly!
maaruhh go Carly!! ![]() en Lucy en Aaron worden steeds leuker samen ![]() en Margo <3 wat is ze toch geweldig! Katie was ook lievig vandaag ![]()
||
Citaat:
![]() Ja Craig en Carly, wat moeten we hier nou mee, Jack vindt het vast niet leuk, maar zij zegt vast dat Craig haar zoende, wat ook klopte, maar zij zoende echt wel mee ![]() Ik vind het wel zielig voor Rosanna... en wat moet Holden nou weer hiermee, die zit er nu ook weer middenin terwijl hij niets met dit soort dingen te maken heeft ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nou Craig begon misschien wel met zoenen, maar Carly zoende idd mee en later, nadat ze m 2 keer had geslagen ( ![]() ![]() hm ja Holden zit er ook in ja, dat slaat nergens op whaha ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() oh ik vond Rosanna echt zielig vandaag... ![]() ![]()
||
Citaat:
Enne dat met Aaron en Lucy is ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Aaaaahhh die Aaron is HOT!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Oh Rosanna in wel erg naief zeg! Domme doos. Ik vind het ook wel echt gemeen van Craig hoor. Zegt ie allemaal lieve dingen tegen Rosanna enzo en dan hebben ze nu ook wel echt iets denk ik en dan zegt ie vervolgens tegen Jack, als Carly en Rosanna weg zijn, dattie nog steeds verliefd is op Carly! De eikel. En die Brandy moet opflikkeren met d'r kut kop. En die Marshall is helemaal vervelend en Babs mogen ze nog steeds afschieten! Zo. Dat is eruit ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat gaat allemaal nog wel meevallen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Craig was geniaal met dat licht aan
![]() Maar ik hoop niet dat het nog lang gaat duren dat gezeik om Aaron, ik hoop dat ie ze gewoon met rust gaat laten...
||
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!) Debora v Hoven | 31 | 09-04-2008 15:19 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 | |
Lifestyle |
Lingerie enquete ! Help jij me ? Debora v Hoven | 3 | 05-03-2008 17:28 | |
Algemene schoolzaken |
hulp nodig bij invullen enquete! fietske | 19 | 01-02-2007 14:37 | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes VI - We're back! AJMouse | 125 | 27-04-2005 15:40 | |
Liefde & Relatie |
The last time you saw him/her Rhaa.N'eeH | 85 | 28-07-2003 19:06 |