Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Funeral for a Friend was inderdaad super en super vet! Vette show en goed geluid, heel strak gespeeld... Ik vond het gewelllldig! Lostprophets had ik niet veel van verwacht maar klonk ook heel goed, klapte er ook z'n best op! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En Sooz 'vloog' over mij heen op een gegeven moment hehe ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hm dat andere shirt heb ik helemaal niet gezien, too bad. Ik heb die met het rondje ![]()
||
Citaat:
Sprong hij met z'n poten naar beneden of met de bedoeling dat ze em op zouden vangen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
FFAF was geniaal, verder niets op aan te merken.
LP was wel cool, niet zo super als ik ze verwacht had en het geluid was ook niet echt lekker afgesteld. Heb er wel van kunnen genieten. Alleen al die irritante domme springende kutboeren gingen me wel een beetje de keel uithangen ![]() ![]() Oh en roel: er is niets mis met handschoentjes zonder vingertoppen!!! P.S. Als iemand de chick kent die voor mij en een gast getal onder de tien deed en daarna aanbood mij te pijpen, dan zou ik dr mailadres wel willen ![]()
|
Wat me opviel was dat er 2 jongens voor de Melkweg met gebarentaal zaten te communiceren en even later zag ik ze vooraan bij FFAF gebarentaal gebruiken. Zorgen de trillingen van de metalstukken voor vreugde of iets dergelijks?
||
Citaat:
|
Jaahh FFAF was duidelijk geniaal, geluid was niet helemaal super, maar dat was niet zo erg..
Verder waren Lost Prophets duidelijk goed, alleen die nieuwe cd ken ik niet echt zo goed, ik had ze hiervoor wel 3x eerder gezien en eerlijk gezegd vond ik die shows leuker. En tsjah die pit, het kan beter ![]() Tevens spookte vaak door mijn hoofd rond, wie d'r springt is een homo.. Die boeren alto's waren niet echt mijn favo publiek ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|