Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als je tracklists zoekt: http://ww.gracenote.net. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder vond ik die vent ook een ongeloveloze klootviool |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel daarvoor was het taboe om kwaad te spreken over allochtonen er enkele de fout in gingen omdat je dan gelijk een facist zou blijken te zijn, wat eigenlijk onzin is, want allochtonen verheffen op basis van afkomst, vindt ik eigenlijk nogal discriminerend. Nou zijn er door die bespreekbaarheid ook weer mensen aan het doorslaan naar het andere uiterste qua mening, maar dat mag, zolang het maar bij woorden blijft. Dus of Fortuyn iets goeds bereikt heeft laat ik in het midden, maar hij heeft wel degelijk wat bereikt (ik kan wel meer opnoemen, maar da's niet zo interessant eigenlijk). En die verheerlijking van Volkert vind ik een beetje misselijk. Ik denk dat er net zo goed moord en brand zou worden geschreeuwd als bijvoorbeeld wouter bos of femke halsema zou worden neergeschoten. Het punt is dat politieke moord gewoon not done is. Waarschijnlijk zal ik nou gelijk in een hokje van rechtsextremistisch worden gedouwd, je doet maar - ik weet wel beter. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sterker nog, ik denk dat hij best hoge ogen had gegooid in de verkiezingen als hij had meegedaan, en zelfs een groot deel van de (goed ingeburgerde) allochtonen vonden hem geweldig. Folkert is juist de facist hier. Die vond dat hij even eigenhandig de vrijheid van meningsuiting (als we die hier uberhaupt al hebben) en de democratie mocht gaan tegenwerken. Maarja. Eigenlijk kan het me ook geen reet schelen. Ik stem op Michiel Smit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar zowiezo, ik vind dat er weer eens een partij in de regering meot komen die eens echt wat zegt en de boel weer een beetje openbreekt. De SP (vorige keer op gestemd) doet dat naar mijn mening te weinig tegenwoordig. Die willen veel, maar zeggen te weinig. En zowiezo, rellen in de kamer is gewoon leuk. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|