Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik zag vanmorgen weer zo'n leuke.
van een of ander fitnessapparaat. Je wordt binnen 2 weken getransformeerd tot bodybuilder door iedere dag 5 minuutjes te 'trainen' En als je nu besteld krijg je er een tweede gratis bij. Jeuj, daar heb je wat aan, twee precies dezelfde fitnessapparaten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Welke ik zo allemachtig vol onzin vind is die van RTL/yorin shop, en dat is dat een soort olie, met " super actieve etherische aroma bestanddeeltjes " (echt waar, dat zegt ze echt,, dat ze het uberhaupt uit haar mond krijgt)
Het is een olie, van de egyptenaren, en Cleopatra gebruikte het altijd,.. heeft iemand die gezien? Het is met dat nieuwe blonde kind.. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is toch die ene waar bij die tandpastageilerd iets zegt in de trant van: 'Living in pain is really terrible..' en dan serieus uit gaat leggen waarom?
||
Citaat:
![]()
|
bijna net zo dom als de nieuwe frisia:
2 mensen op straat worden ondervraagd, de ene heeft de lening wel gebruikt, de andere niet... na een afgrijselijk "inderdaad susan" zegt de presentatrice dat nog steeds erg veel mensen niet van frisia af weten, das trouwens ook dat wijf van wehkamp, die met Lord of the Rings sieraden |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|