Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.webdeveloping.nl/upload/?3666672533
hoe kan je tegen zo'n plank ding omhoog komen? (zie het bot's wel eens doen) 2x voor-uit drukken en dan springen ofzo?
||
Citaat:
dus ga ervoor staan draai 90 graden naar links of rechts en druk dan 2x snel echter elkaar op de richtingstoets die de richting aanwijst van de plank gebruik evt een dodgejump (zelfde als de doublejump alleen doe je dan pijl pijl sprong ipv sprong sprong) |
![]() |
|
![]() |
http://www.gcshop.nl/details.php?id=925
Zoals Wawl al zei, wel ff meer dan 10 euro goedkoper dan in de winkel. Alleen al vanwege het feit dat je anders met 6 CD's moet gaan kloten ga ik de special edition kopen. Far Cry zal ook gereleased worden met een DVD-versie. Goede ontwikkeling, want mijn dvd-drive is eigenlijk bijna nooit gebruikt.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Meer info @ Atari forum
|
Jammer genoeg moet ik wachten totdat ik een nieuwe pc heb want mijn comp trekt het zelf niet eens meer op low
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Als die game op maandag verzonden wordt, wanneer krijg je 't dan binnen? Misschien dat iemand dit weet. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ps: voor iedereen die het nog niet wist, BridgeOfFate heeft ook een redeemer, 2 zelfs ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet een leuke strategie voor Onslaught in Torlan. Zodra de eerste drie nodes veroverd zijn, met je tank de berg op rijden. Dan heb je uitzicht op de 2 powernodes van de vijand, je kan ze allebei kapot schieten en je krijgt er nog multi- en mega-kills bij van de gastjes die daar spawnen
![]() Het is ook wel leuk om met de grenade launcher granaten af te schieten op een tank. Gaat er iemand in die tank zitten en die schiet jou overhoop, ontploft die tank ook, want je granaten exploderen wanneer je doodgaat ![]() Als je in een tank zit en iemand te voet beschiet je en je tank is bijna verrot, moet je er snel uitspringen. Zij kunnen de health van je tank niet zien en kapen in 90% van de gevallen je tank. Dan sta jij naast die gekaapte tank, een keer schieten, en je hebt een easy kill ![]() Nare man, ik merk trouwens wel degelijk wat van de ping ook al is mijn ping bijvoorbeeld 60 ms. Het gebeurt soms op op servers die behoorlijk vol zitten, dan moet je echt schieten op de plaats waar mensen over een halve seconde pas zijn wil je ze raken. Netcode vind ik eigenlijk wel klote.
|
Verwijderd
|
hey mensen help mij! ik heb ut2004 nu heel veel gespeeld.... wilt ie opeens niet meer starten! geeft een error!
ER IS EEN FOUT OP GETREDEN.. enzovoorts. keb em nu 4 keer opnieuw geinstaleerd maar hij blijft het zeggen. directx 9 stata er netjes op en mijn drivers werken... please help me. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wie iemand wanneer UT2004 uitkomt? Ik heb hem wel besteld maar ik kan dus echt niet wachten. Ik krijg er ook zon head-setje bij. Wat moet ik me hier bij voorstellen? Hoor ik dan ook iedereen praten in het spel? Trouwens ik had gisteren even wat nieuwe onderdelen gekocht:
Asus A7N8X-X AMD 2800+ 512 DDR geheugen Radeon 9600XT Edition En ik stond gelijk eerste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in de meeste modes moet je toch op de anderen wachten... p.s. probeer voor wat meer geheugen te zorgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Asus A7N8X-X AMD 2800+ 512 DDR geheugen Radeon 9600XT Edition Maar nu mijn vraag, weet iemand de officele release datum? |
![]() |
|
![]() |
4 dagen, aap.
![]() ik heb nu een Athlon XP 1900+ (512MB PC2100 RAM) met GeForce4 Ti4200. daar draait het niet echt lekker op (dwz met high detail etc); nu meen ik dat in dit geval de videokaart de bottleneck is. als ik een radeon 9800(pro) aanschaf en verder mijn pc setup met rust laat, kan ik dan genieten van hoge framerates op hoge resoluties met hoge detailniveaus? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of mooie altfire shock-ding-ballen of de lightning, want die lijkt er nog wel op. Nog beter: altfire mine layer ![]() allemaal al gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb een PIV 1.7 Ghz., 512 MB RAM en een GF 4 MX 440 met 64 MB, en de demo draait redelijk op 800*600 met de meeste grafische opties op medium. Een GF4 Ti 420 is denk ik wel goed genoeg, tenzij je echt alle grafische meuk aan wil op een enorme resolutie.
|
Even voor het overzicht; er komen dus 3 varianten op de markt.
- De 6 CD versie Just de Game op 6 CD's. Hier te koop bij GCShop voor €38.50. - De DVD versie Just de Game op 1 DVD. Geen Xtra's, headsets, metalen boxen of wat dan ook. Hier te koop bij Play.com voor £17. Omgerekend ongeveer €28. Je hebt echter wel een Creditcard nodig, óf je doet mee met een Inkoopactie. ff googlen, er lopen er een paar. - De DVD Special Edition versie De Game op DVD. Verder: # Metalen gamebox # DVD met uren uitleg over maken van o.a maps # Logitech headset # Unreal (bumper?)Sticker # en natuurlijk de 1337heid van het hebben van de SE. ![]() Hier te koop bij GCShop voor €48. De bijgeleverde Logitech Headset is dit model. Op deze site van Gamespy vindt je een overzicht van alle maps die uit gaan komen, incl vele screenshots. Je ziet ook de Leviathan in actie! ![]() (site helaas wel een beetje traag) Daarnaast is Dit topic op GoT ook al een x genoemd; compleet geweid aan UT2K4. Wel aardig om ff doorheen te bladeren. Personal note: ik vind Onslaught echt Teh 0wnatsj! \o/ Ik speel de andere gamemodes praktisch niet meer, een en al Torlan voor mij. Ik denk dat deze mode prachtig in teamverband te spelen is, bijvoorbeeld met een Clan of op een LAN (waarbij je allemaal aan dezelfde tafel zit). Je kunt dan prachtig afspreken wie wat doet, want nu komt het soms voor dat je opeens met z'n 4'en in hoek 1 staat, terwijl je powernode in de andere hoek onbemand is en wordt aangevallen. Blunder; tijdens het spelen wissel je nogal vaak van kleur. Als ik net een paar x rood ben geweest en nu opeens blauw, wil het mij nog wel eens gebeuren dat ik vol enthousiasme op een blauwe powernode begin te schieten. Na een seconde of 20 valt me dan toch opeens op dat ik geen witte strepen zie, en dat de health steeds maar gelijk blijft... Zit ik gewoon op me eigen node te schieten. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||