Oud 12-08-2005, 18:41
Verwijderd
[insert random ontopic post]
Advertentie
Oud 12-08-2005, 18:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-08-2005 @ 16:55 :
woonkamer met een houten vloer
dat zuigt echt, als je pech hebt, kun je die vloer opbreken en weggooien
Oud 12-08-2005, 19:03
Verwijderd
kut want ik moest bijna een uur wachten in het kkziekenhuis en daar ben ik veel te ongeduldig voor. Nu gaat het goed maar kan ik nog niet het huis uit door het kkweer mehh dus ik heb vanmiddag maar nutteloze rondjes auto gereden en humus gemaakt met te veel knoflook
Oud 12-08-2005, 19:16
Roos
Roos is offline
Citaat:
Metal schreef op 12-08-2005 @ 19:55 :
dat zuigt echt, als je pech hebt, kun je die vloer opbreken en weggooien
Jaa en dat is dus het geval zo'n 40 vierkante meter naar de klote
Oud 12-08-2005, 19:25
ZerO
ZerO is offline
ik ga zo naar de bios en daarna uit hier in bergen uh gezellig zolang er maar drank is
Oud 12-08-2005, 19:46
Verwijderd
ik ben naar mijn broer geweest,

en werk ingepland.

oh joyfull day
Oud 12-08-2005, 19:55
schimmel
schimmel is offline
een kennis van me heeft zelfmoord gepleegd en dat vind ik kut. maar ik vind het ook stom dat ik het kut vind want ik sprak hem niet zo vaak en ik wist dat hij niet happy was. dus moet ik nu niet gaan zeuren maar had ik hem wat vaker aan moeten spreken. blablabla. zeur. nou goed vanavond ga ik naar de pleinbios en er is echt een achterlijke film enzo.
Oud 12-08-2005, 21:23
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 12-08-2005 @ 17:48 :
omg wat een losersss in dat programma, middelbare school flashbacks
eigen schuld op het monte in r'dam

vandaag heb ik een gat door mijn tong laten jagen, gebeld met m'n scharrel en ruzie gemaakt en nu ga ik ijsblokjes eten.
Oud 12-08-2005, 21:25
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-08-2005 @ 20:55 :
een kennis van me heeft zelfmoord gepleegd en dat vind ik kut. maar ik vind het ook stom dat ik het kut vind want ik sprak hem niet zo vaak en ik wist dat hij niet happy was. dus moet ik nu niet gaan zeuren maar had ik hem wat vaker aan moeten spreken. blablabla. zeur. nou goed vanavond ga ik naar de pleinbios en er is echt een achterlijke film enzo.
kut voor je schim

sterkte
Oud 12-08-2005, 22:16
Glory
Glory is offline
Citaat:
schimmel schreef op 12-08-2005 @ 20:55 :
hmn wat naar skim
sterkte
Oud 12-08-2005, 22:20
Glory
Glory is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-08-2005 @ 17:41 :
NEE.

en ik heb die KKKKKKKKKKKKKK baan niet
er was iemand met werkervaring
waarom vragen ze me uberhaupt op gesprek
HOERUHHHHHHH
aww arme friek

oja ik voel me ook niet blij en llilja 4ever is nu zo op teevee maar daar word ik vast ook niet blij van. oja al mijn vrienden zijn verdwenen dus ik ging tegen een niet nader te noemen forummer aanzeuren dus ik ben al iets blijer maar niet veel
Oud 12-08-2005, 22:56
Verwijderd
ik heb vandaag een kutbui om vanallerlei schijtredenen en om dat even te vergeten besloot ik het volledige bedrag wat ik van mijn ouders heb gekregen om deze week van te leven,om te zetten in cd's. nu zit ik te bedenken hoe ik ga overleven deze week zonder geld,ik denk dat het elke avond bij een ander familielid eten word,joy
Oud 12-08-2005, 23:03
Verwijderd
ik ben vanochtend om 8 uur naar amsterdam gegaan met mijn ouders en heb het huurcontract van mijn nieuwe kamer getekend en de sleutel opgehaald. daarna snel de kamer bekeken en dingen opgemeten en weer terug naar zeeland gereden want ik moest om half vijf werken in de ijssalon, het was niet zo leuk vandaag want ik voelde me suf.

maar ik ben wel blij dat ik een kamer heb
Oud 12-08-2005, 23:12
Metal
Metal is offline
Citaat:
Strychnine schreef op 12-08-2005 @ 23:56 :
en om dat even te vergeten besloot ik het volledige bedrag wat ik van mijn ouders heb gekregen om deze week van te leven,om te zetten in cd's

dat heb ik ooit eens met mijn schoolkamp geld gedaan
Oud 12-08-2005, 23:51
ZerO
ZerO is offline
ik ging naar the island, oh wat een kutfilm was het zeg en toen heb ik ook nog in de pauze teveel snoepjes gegeten en nu ben ik thuis, gefrustreerd, misselijk en moe maar toch kan ik niet slapen hihi
Oud 13-08-2005, 00:45
Verwijderd
Mijn dag was heel leuk met momenten, en vrij stom op andere momenten (zoals het nu-moment.. ik ben al thuis en ik wil nog iets doen Huhuuu )
Oud 13-08-2005, 04:17
Verwijderd
ik heb hard staan housen op rauw en bas kosters was op mn do
Oud 13-08-2005, 09:57
polichinelle
polichinelle is offline
gister werken en toen kreeg ik mn salaris dus: shoppen
straks ga ik naar waterpop met LPG en stuurbaard bakkebaard
Oud 13-08-2005, 13:30
Jolene
Jolene is offline
Om 12 uur wakker,in bad,gezeik van mn oma aangehoord dat ik zo slank ben en zij zo dik.Broodje gehaald maar hij was vies en therapeutje gespeeld bij iemand die gedumpt is.Nu weer therapeutje spelen omdat een vriend langskomt die zn ei kwijt moet ofzo.Ook nog naar de bieb,ik hou van de bieb<3
Oud 13-08-2005, 13:43
Nuck
Nuck is offline
Vroeg opgestaan, begonnen met studeren voor hertentamens en nu heb ik het even helemaal gehad
Oud 13-08-2005, 14:37
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Mr.Ed. schreef op 12-08-2005 @ 22:25 :
kut voor je schim

sterkte
nouja zo goed kende ik hem niet.
ik vind het wel zielig voor zn familie.
kankergothics.
Oud 13-08-2005, 14:56
Verwijderd
net de bbq schoon gemaakt en mijn huis weer in originele staat gebracht. zometeen na dat ik gegeten heb de bbq teerugbrengen naar de slager en hopelijk mijn 100 euro borg terugkrijgen.
Oud 13-08-2005, 15:41
June bug
June bug is offline
Uitgeslapen tot half 2, (ik had het nodig ofzo ), ontbeten en de was aan gezet, me aangekleed, naar t dorp gefietst, alle drogisterijen afgeweest voor deo van white musk maar die hadden ze nergens , wijn, peuken en beltegoed gehaald en toen weer naar huis en nu ga ik straks maar wat tv kijken ofzo en vanavond ga ik swingen denk ik.
Oud 13-08-2005, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 12-08-2005 @ 23:20 :
aww arme friek

oja ik voel me ook niet blij en llilja 4ever is nu zo op teevee maar daar word ik vast ook niet blij van. oja al mijn vrienden zijn verdwenen dus ik ging tegen een niet nader te noemen forummer aanzeuren dus ik ben al iets blijer maar niet veel
hmm die film heb ik opgenomen, vanavond lekker jankfilmen <3

en sterkte schimmie.

ik ben gisteraaf naar summer darkness geweest en dat was leuk zolang ik nog energie had en dronken was er erna was het zwaar kut en mijn vervoer wilde maar niet naar huis aahahh
maarja lekker veel gedanst wel. <3

vandaag besloot ik om om 3 uur eens op te staan en nu ben ik half doof en gaar
Oud 13-08-2005, 17:17
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
ik heb gister alleen op de bank gezeten en lilja 4-ever dus gekeken en die film is echt te erg, ik haat mannen zo zielig. (ja sorry jongens maar dan moet je de film maar zien dan snap je t)

vandaag ben ik keihard gaan verfen en t is wel mooi geworden en nu ben ik thuis en ik was in shock want ik ontdekte dat er n grote bromvlieg in mn haren zat , ik heb m eruit gehaald en doodgetrapt
Oud 13-08-2005, 17:42
Verwijderd
ik heb de rit door de ghetto overleefd en ben nu thuis aan het bijkomen van gisteren. straks met adam warlock en zn posse bier zuipen en feesten hier.
Oud 13-08-2005, 17:44
Verwijderd
Ik ben ook vroeg opgestaan en ik heb het hele huis opgeruimd en schoongemaakt (zo goed als..) en toen heb ik de helft van m'n kleren in m'n backpack gepropt en toen heb ik 3 uur in de trein gezeten....en nu ben ik verhuisd
Oud 13-08-2005, 17:51
Luna
Luna is offline
ik ben heel sjacharijnig vandaag en ik kan alleen maar boos worden en tegen iedereen schreeuwen.
ik denk dat ik vanavond aan de wijn ga.
enohja, ik ga naar de parade en dan wil ik perse in de zweefmolen want dat is mn verslaving.
Oud 13-08-2005, 17:51
tuttebel
tuttebel is offline
ik kon vanmorgen eindelijk eens langer slapen dan kwart over 6, maar ik werd toch supervroeg wakker.
en smiddags zou ik eigenlijk naar die leuke jongen gaan, maar hij had de dag ervoor een feestje en was pas om 1 uur thuis en ik hoorde pas rond 2 uur wat van m.
dus toen ging k heel lullig tegen m doen en met een vriendin naar de stad
en nu heeft ie nog niks teruggezegd ook niet sorry ofzo.

sukkel.

en vanavond ga ik zuipen
Oud 13-08-2005, 17:58
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 13-08-2005 @ 18:17 :
ik heb gister alleen op de bank gezeten en lilja 4-ever dus gekeken en die film is echt te erg, ik haat mannen zo zielig.
Goede film is dat. Ik wil hem op DVD maar dan wil ik hem vast nooit meer kijken omdat ik dan verdrietig word
Oud 13-08-2005, 18:11
Verwijderd
Ik heb vandaag van 8 tot 6 gewerkt, kk lang dus, maar ik heb nu wel weer geld.
Oud 13-08-2005, 18:12
Haligh
Haligh is offline
iemand had net een hele lj over mij geschreven en ik ben doorzichtiger dan ik dacht:

'Op het Wilhelminaveld aangekomen komen we niet veel boeiends tegen. Derek irriteert zich mateloos aan een aantal mensen. Eigenlijk aan allemaal, je kunt het duidelijk aan hem zien.'

zz.
Oud 13-08-2005, 18:13
schimmel
schimmel is offline
gisteravond naar de pleinbios geweest en de film was stom. op de terugweg wat gedronken in de consul en het blijft jammer dat je daar niet meer mag blowen. in de consul werden we (loos en ik) aangesproken door een forummer (!) die ik niet kende maar ze zei dat ik er in het echt beter uit zag dan op foto's DUS DAN WETEN JULLIE DAT. of ze was gewoon dronken. na de consul zijn we nog langs een vriendin gegaan en daar tot laat blijven hangen omdat hun vriendje's zaten te nerden.
vandaag lang uitgeslapen met de hond die steeds meer plek inpikt en vanavond weer naar de pleinbios en aan het hoofd van mn vriend zeiken omdat ik belangrijker ben dan zijn toekomst/baan
Oud 13-08-2005, 18:18
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-08-2005 @ 19:12 :
'Op het Wilhelminaveld aangekomen komen we niet veel boeiends tegen. Derek irriteert zich mateloos aan een aantal mensen. Eigenlijk aan allemaal, je kunt het duidelijk aan hem zien.'
kleine afgetrainde bitch dat je bent
Oud 13-08-2005, 18:21
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-08-2005 @ 19:18 :
kleine afgetrainde bitch dat je bent
hoe noemde je mij?
Oud 13-08-2005, 18:54
Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-08-2005 @ 19:21 :
hoe noemde je mij?
pollewopje
Oud 13-08-2005, 18:57
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-08-2005 @ 18:58 :
Goede film is dat. Ik wil hem op DVD maar dan wil ik hem vast nooit meer kijken omdat ik dan verdrietig word
klopt, ik zit ook te overwegen m te kopen maar ik ben bang dat ik m de komende 5 jaar toch niet wil zien t meeste wat je ziet in die film vergeet je niet zo snel
Oud 13-08-2005, 18:58
Verwijderd
ik ging de repetitieruimte schoonmaken, worstenbroodjes eten en daarna counterstriken

zometeen gaan we monty python en herman finkers kijken
Oud 13-08-2005, 19:01
Verwijderd
Geen jager, Geen Neger!!
Oud 13-08-2005, 19:29
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 13-08-2005 @ 19:54 :
pollewopje
wou net zeggen.
Oud 13-08-2005, 19:32
ZerO
ZerO is offline
Ik wilde vanochtend mijn bed niet uitkomen maar ik ging toch maar want ik zou naar the dance parade gaan en ik had het belooft dus he zo ben ik dan ook weer maar het was best leuk en ik liep met een hollywood sticker op mijn rug de hele dag en ik had het pas door toen ik thuis kwam ja heel komisch en ik ga vanavond samen met derek de stad onveilig maken kijken of het lukt
Oud 13-08-2005, 19:34
Haligh
Haligh is offline
ik ben wel een beetje moe hoor.
want ik ben gister bij marcel wezen x-boxen en rondrijden op een invalidewagen.
Oud 13-08-2005, 19:37
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Naar de kapper, naar oma, TV kijken, puteren, en vooral veel verveling. Vanavond lekker stappen.
Oud 13-08-2005, 19:38
Yoni
Yoni is offline
Dipperig. Verveelde me en had trek, maar wist niet waarin

Vanavond ook niks te doen, dus maar vroeg naar bed
Oud 13-08-2005, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 13-08-2005 @ 18:51 :
ik ben heel sjacharijnig vandaag en ik kan alleen maar boos worden en tegen iedereen schreeuwen.
ik denk dat ik vanavond aan de wijn ga.
enohja, ik ga naar de parade en dan wil ik perse in de zweefmolen want dat is mn verslaving.
ben je al in de laatste zweef geweest?
Oud 13-08-2005, 20:22
Verwijderd
hoi ik gga housen met rogue vet leuk giebelen
Oud 14-08-2005, 14:10
Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ging gister uit en toen had ik teveel gedronken en ben ik heel hard midden op de dansvloer op mijn mond en knieën gevallen. En toen dacht ik dat mijn tand was afgebroken maar dat was gelukkig niet zo. Daarna ben ik naar huisgegaan omdat ik veel pijn had en nu zijn mijn benen stijf en doen zeer.
Oud 14-08-2005, 14:17
Verwijderd
ik ga zo naar appelsap
Oud 14-08-2005, 14:24
Gadje
Gadje is offline
Iets te laat thuis vannacht en er vanochtend weer vroeg uit want vriendje moest naar noordwijk. Ik nam dus vroeg de trein maar met de ns is het altijd lachen dus ik moest over dordrecht naar huis en ik ben heel gaar en het duurde veel te lang. Maar nu eindelijk thuis en ik kan alweer gaan werken. Dat wordt morgen dus lang slapen.
Oud 14-08-2005, 14:26
Pollinosis
Pollinosis is offline
Citaat:
Haligh schreef op 13-08-2005 @ 20:34 :
ik ben wel een beetje moe hoor.
want ik ben gister bij marcel wezen x-boxen en rondrijden op een invalidewagen.
That's how we do it in the neighbou'hood
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten