![]() |
||
Citaat:
hij zou maar M heetten..
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het ook gezien. Leuk om je een keer te zien Redhair! J. zag er wel heel erg slecht uit... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, ik heb het dus ook gezien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik blijf het echt tof vinden dat hij dat doet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hihi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik dacht zelf ook eerst dat het iemand met een m moest zijn (hoe mn hoofd daar nou weer bijkomt ![]() stuk makkelijker ![]() zitten iets van 5 mensen met een M in.. grin.
||
Citaat:
![]() maar idem redhair je ziet er goed uit (voor zover ik zoiets beoordelen kan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, je werd trouwens toch ook onderzocht op ADD, of niet? Weet je daar al meer van als ik het vragen mag? Ik had je ook gepm't lang geleden, misschien reageerde ik toen te impulsief ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
heb net op http://www.uitzendinggemist.nl/ gekeken naar afkicken. En ik heb redhair ook ontdekt!
![]() Vind het knap dat J. zich heeft opgegeven hiervoor. Ziet er best wel goed uit, hoe ze daar te werk gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, ben dus naar de kamerzoekdagen geweest in Delft. Ik kwam veel te laat aan doordat de NS weer eens stroomstoring had, moest ik in zo'n stampvolle metro naar Rotterdam CS. Geen pretje dus maar misschien ben ik ook wel wat weinig gewend. Maar ondanks dat was het hele gebeuren erg gezellig. We moesten ook een instemming lopen, maar de mensen in dat huis pasten helemaal niet bij mij dus ik was al snel weg. Ik vind het wel zielig voor die meisjes die wel graag die kamer wilden. Voor hun was het echt een vleeskeuring gewoon, een soort idols waarin er steeds mensen afvallen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |