Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 21:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 04-06-2007 @ 22:35 :
Het ging voor mij te snel om Redhair te herkennen, was nog bezig om te ontdekken wie J was... was het dat meisje met rood haar?
ja voor mij ook, was al helemaal blij dat ik J er uit kon halen..
hij zou maar M heetten..
Oud 04-06-2007, 21:47
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-06-2007 @ 22:43 :
hij zou maar M heetten..

Ik heb het ook gezien. Leuk om je een keer te zien Redhair! J. zag er wel heel erg slecht uit...
Oud 04-06-2007, 21:47
Verwijderd
Ja maar huh, iedereen is toch ruim in beeld geweest?

Was Redhair het meisje die eventjes moest huilen in het "groepsgesprek"? Als dat zo is, Redhair, blubbert het helemaal niet en zie je er juist hartstikke leuk en heerlijk uit

Op een J. heb ik dan dus niet gelet, aangezien ik het al keek en er toen pas achter kwam dat het over een forummer ging, per toeval. Ik kom hier nooit, en toevallig tijdens dat programma zit ik hier te gluren. Hoe toevallig
Oud 04-06-2007, 21:49
Verwijderd
Je haalt iedereen door elkaar. Redhair zit niet in de groep en Rare kwast had het over blubber.
Oud 04-06-2007, 21:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 04-06-2007 @ 22:47 :
Ja maar huh, iedereen is toch ruim in beeld geweest?

Was Redhair het meisje die eventjes moest huilen in het "groepsgesprek"? Als dat zo is, Redhair, blubbert het helemaal niet en zie je er juist hartstikke leuk en heerlijk uit

Op een J. heb ik dan dus niet gelet, aangezien ik het al keek en er toen pas achter kwam dat het over een forummer ging, per toeval. Ik kom hier nooit, en toevallig tijdens dat programma zit ik hier te gluren. Hoe toevallig
Redhair zelf zit niet in het programma, alleen haar vriend Ze was wel even in beeld bij het afscheid bij het hek.

En ja, ik heb het dus ook gezien
Oud 04-06-2007, 21:53
Yana
Yana is offline
Ik heb J. wel gezien (hij was groepsoudste toch? ), maar Redhair heb ik niet ontdekt.. maar dat komt nog wel, J. is ook nog niet echt geintroduceerd he.

Jammer trouwens dat die Marian er meteen weer uit ging.. arme kindjes
Oud 04-06-2007, 21:54
Redhair
Redhair is offline
Hehehe, J. J. J., Jasper.

Nee, ik moest niet huilen, want ik doe verder niet mee met het programma, alleen mijn vriend, Jasper. J.

Jasper is sowieso mager, dus dan ziet hij er altijd slecht uit. Aargh, in het eerste filmpje, waar je van alles heel snel zag, was een stukje dat je mij zag snuiven. Iedereen hier begon meteen te joelen.
Het is zo raar om jezelf te zien, maar ook om hem te zien. Zijn nonchalante houding, vaak te nonchalant. Aargh, weg anonimiteit.

Dat meisje wat weg ging vind ik een vieze trut. Er zijn mensen afgewezen en zij gaat in een dag weg. Geef je dan ook niet op, doe dan niet mee. Je wist dat er overal camera's zijn, je wist dat je maar weinig contact mag.

Hihihi ik schaam me dood, als je jezelf op tv ziet vind je jezelf toch stommer dan in de spiegel, je gaat direct op alles letten, bah.

Iedereen hier was heel relax, mijn moeder ook, daar was ik blij om.

Oja, bij het stukje waar je bij iedereen ziet waar degene verslaafd aan was, bij de bagage controle, staat echt onzin. Jasper zou aan coke, pillen, lsd en speed verslaafd zijn. Wtf, alleen speed en blowen. Op internet staat ook dat hij elk weekend een cocktail van speed, lsd, mdma, xtc, coke en ketamine neemt. Fucking bullshit, maar goed.
Oud 04-06-2007, 21:58
Verwijderd
Nou heb ik het ook gezien, maar ik weet niet welke M. nou Redhairs vriend is . Kan iemand mij dat even vertellen.
Oud 04-06-2007, 22:00
Redhair
Redhair is offline
Geen M., maar J., Jasper, met die piercings.
Oud 04-06-2007, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 04-06-2007 @ 22:58 :
Nou heb ik het ook gezien, maar ik weet niet welke M. nou Redhairs vriend is . Kan iemand mij dat even vertellen.
Hij heet J.
Oud 04-06-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-06-2007 @ 23:00 :
Geen M., maar J., Jasper, met die piercings.
Oke, ik had al even gekeken bij de profielen op een website.
Ik blijf het echt tof vinden dat hij dat doet.
Oud 04-06-2007, 22:05
Yana
Yana is offline
Lol, alle posts staan vol over J... komt Mushu aan; "welke M. was het nou?"
Oud 04-06-2007, 22:06
Nonaj
Nonaj is offline
Waar ik me toch wel weer aan kan ergeren is dat eetverslaving, zoals altijd, weer overgeslagen wordt....
Oud 04-06-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 04-06-2007 @ 22:43 :
hij zou maar M heetten..
Hierdoor raakte ik in de war ja .

hihi
Oud 04-06-2007, 22:08
Yana
Yana is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 04-06-2007 @ 23:06 :
Waar ik me toch wel weer aan kan ergeren is dat eetverslaving, zoals altijd, weer overgeslagen wordt....
Er stond in de beschrijving (ergens gelezen) dat die ook voor zou komen (of kon komen)... er waren blijkbaar geen mensen met een eetverslaving beschikbaar
Oud 04-06-2007, 22:10
Redhair
Redhair is offline
Ze wilden eerst ook eetverslaafden doen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan, waarom weet ik niet meer.

Op de site van bnn, bij afkicken en dan bij bonus, zie je mij en Jasper op een gegeven moment allebei snuiven, Jasper op zijn hoofd staan en hem en een huisgenoot tafeltennisen in ons huis. Hihihi. Oja en op een gestreept bladje een jointje draaien.
Oud 04-06-2007, 22:10
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Yana schreef op 04-06-2007 @ 23:08 :
Er stond in de beschrijving (ergens gelezen) dat die ook voor zou komen (of kon komen)... er waren blijkbaar geen mensen met een eetverslaving beschikbaar
Als ik had geweten dat ze zo'n programma gingen maken had ik me misschien wel opgegeven
Oud 04-06-2007, 22:11
Verwijderd
ik weet het niet meer, echt niet meer.
Oud 04-06-2007, 22:11
Verwijderd
Argh, ik heb geen tv dus ik kon het niet zien. Komt het op Uitzending Gemist? *nieuwsgierig is*

En verder gaat het goed en voel ik me goed. Ik denk dat ik deze week mijn aanmelding voor University of California wel kan afronden en dat is super. Verder verslagje schrijven, presentatie houden en dat is het voor deze week eigenlijk wel. Morgen afgesproken met T., in die paar uurtjes dat-ie niet voor zijn tentamens moet leren (oh well) en daar heb ik best zin in. Wij moeten wat vaker afspreken.

Blijf alleen zitten met het probleem wat ik in godsnaam deze zomer ga doen. Nog een zomer lange mouwen, krampachtig aan het verbergen, in ieder geval voor mijn familie? En hoeveel kans van slagen heeft dat, als ik hier gewoon met korte mouwen rondloop? Ik wil niet blijven verbergen, maar ik denk niet dat "Dat is een lang verhaal" mijn ouders tevreden zal stellen. Kut-am.
Oud 04-06-2007, 22:13
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Friday schreef op 04-06-2007 @ 23:11 :
Argh, ik heb geen tv dus ik kon het niet zien. Komt het op Uitzending Gemist? *nieuwsgierig is*

En verder gaat het goed en voel ik me goed. Ik denk dat ik deze week mijn aanmelding voor University of California wel kan afronden en dat is super. Verder verslagje schrijven, presentatie houden en dat is het voor deze week eigenlijk wel. Morgen afgesproken met T., in die paar uurtjes dat-ie niet voor zijn tentamens moet leren (oh well) en daar heb ik best zin in. Wij moeten wat vaker afspreken.

Blijf alleen zitten met het probleem wat ik in godsnaam deze zomer ga doen. Nog een zomer lange mouwen, krampachtig aan het verbergen, in ieder geval voor mijn familie? En hoeveel kans van slagen heeft dat, als ik hier gewoon met korte mouwen rondloop? Ik wil niet blijven verbergen, maar ik denk niet dat "Dat is een lang verhaal" mijn ouders tevreden zal stellen. Kut-am.
Je kunt het niet de rest van je leven blijven verbergen lijkt me, dus eens zal je er toch eens doorheen moeten.
Oud 04-06-2007, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-06-2007 @ 23:10 :
Ze wilden eerst ook eetverslaafden doen, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan, waarom weet ik niet meer.

Op de site van bnn, bij afkicken en dan bij bonus, zie je mij en Jasper op een gegeven moment allebei snuiven, Jasper op zijn hoofd staan en hem en een huisgenoot tafeltennisen in ons huis. Hihihi. Oja en op een gestreept bladje een jointje draaien.
gezien ja
Oud 04-06-2007, 22:16
Verwijderd
ik heb ook gekeken maar het begin (met redhair) dus gemist maar op uitzendinggemist terugkijken dan vond het wel boeiend om te zien
Oud 04-06-2007, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-06-2007 @ 23:10 :
Je bent een forumberoemdheid aan het worden.
Oud 04-06-2007, 22:19
Verwijderd
een 9 voor het planologie paper dat ik had geschreven, woei echt blij mee dat ik voor de studie die ik écht wil gaan volgen het eerste vak hopelijk met een goed cijfer ga beginnen en dus een beetje zekerheid op de toets heb.
<3

vergadering net met jaarboekcommissie was gezellig, hoewel ik me kapot erger aan N. die altijd denkt dat ze de meest geweldige persoon ter wereld is en in het middelpunt van de belangstelling wil staan, maar ach.

En nu wordt het dus wéér nachtwerk aangezien die opdracht morgenochtend om 10 uur ingeleverd moet worden en ik de helft nog niet eens op papier heb staan, maar ach wat zeur ik met een beetje geluk heb ik een 8 .
Oud 04-06-2007, 22:20
Verwijderd
ja, iedereen haat me op den duur, nou en? daar is niks vreemds meer aan voor mij hoor!
Wat niet betekent dat ik om niemand kan geven oid.

Kóm me maar haten, ik kan het hebben, geen familie meer, en straks misschien ook geen vrienden? kan ik lekker mn gang gaan zonder dat iemand het kan schelen/zich eraan ergert.

zo moeilijk is dat toch niet. gewoon bikkelen.
stelletje watjes, stuk voor stuk.
En nu hoef ik er verder ook niet meer aan te denken, het is gewoon heel simpel, alles is zo overrated.
Oud 04-06-2007, 22:34
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 04-06-2007 @ 23:06 :
Hierdoor raakte ik in de war ja .

hihi
sorry
ik dacht zelf ook eerst dat het iemand met een m moest zijn (hoe mn hoofd daar nou weer bijkomt ) maar goed ik kijken op forum ownee tis een J..
stuk makkelijker
zitten iets van 5 mensen met een M in.. grin.
Oud 04-06-2007, 22:35
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hé ik heb ook gekeken. Ik kende jasper via een vriendin en had hem een paar jaar geleden voor het laatst gezien.. ik schrok wel hoe slecht hij eruit zag, maar had het erger verwacht . Oh redhair ik zag jou ook, je bent leuk.
Oud 04-06-2007, 22:41
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 04-06-2007 @ 23:35 :
Hé ik heb ook gekeken. Ik kende jasper via een vriendin en had hem een paar jaar geleden voor het laatst gezien.. ik schrok wel hoe slecht hij eruit zag, maar had het erger verwacht . Oh redhair ik zag jou ook, je bent leuk.
ik had ook al ff foto's gekeken in fotoalbum.. ik dacht dan kan ik haar dr vast makkelijker uithalen.. (right ik en gezichten )
maar idem redhair je ziet er goed uit (voor zover ik zoiets beoordelen kan )
Oud 04-06-2007, 22:42
Skilly
Skilly is offline
Eindelijk. Na 10 weken in me nieuwe klas zitten voelde ik me thuis Ik stond versteld van mezelf. Terwijl ik meestal tijdens de praktijken geen woord uitwisselde en alleen antwoord gaf als er wat werd gevraagd aan me. Praatte ik vandaag aan 1 stuk door. Op een gegeven moment stond ik zelf stil en zei tegen mezelf:,,Goh Corin je bent weer de oude.’’’
Was best trots opmezelf

Het gaat de komende jaren gezellig worden want ik moet nog 2 jaar met deze klas gaan
Oud 04-06-2007, 23:10
Verwijderd
"Het doet mij pijn om jou te horen huilen, meisje. Wat kan ik nou voor je doen? "

I can't make you love me, if you don't.
Oud 04-06-2007, 23:34
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, weer genoeg stress voor het komende halfjaar, allemaal in een avond gepropt. Nu wordt het weer tijd om te gaan slapen, morgen gaat de wekker weer op tijd voor de stage. Gelukkig hoef ik morgen niet zo'n moeilijke activiteiten zelf te doen.
Oud 05-06-2007, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Redhair schreef op 04-06-2007 @ 22:54 :

Dat meisje wat weg ging vind ik een vieze trut. Er zijn mensen afgewezen en zij gaat in een dag weg. Geef je dan ook niet op, doe dan niet mee. Je wist dat er overal camera's zijn, je wist dat je maar weinig contact mag.
Ik dacht dat haar vader haar had opgegeven oid? Mijn vriend en ik waren dat programma ook aan het kijken en we vonden haar ook een trut.;x

Oh, je werd trouwens toch ook onderzocht op ADD, of niet? Weet je daar al meer van als ik het vragen mag? Ik had je ook gepm't lang geleden, misschien reageerde ik toen te impulsief ofzo.
Oud 05-06-2007, 08:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
brrr, morgen solliciatiegesprek. Gelukkig vandaag eerst nog drie colleges en heel veel huiswerk(a)
Oud 05-06-2007, 09:02
Verwijderd
Gisteren heb ik papa en mama van Schiphol gehaald na hun vakantie. En wat is mijn moeder aan het praten erover, en wat moeten wij ernaar luisteren. Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik heb 4 maanden ergens anders gezeten, maar als ik een verhaal vertel, eindigt mijn conversatie met 'ok' en gaat men weer over naar alledaagse onderwerpen. Mag ik niet vertellen dan?

Daarbij komt dat ik meteen op Schiphol maar tijdens een kop koffie heb verteld dat ik terug ga naar Cusco. En weer begonnen ze een discussie. Tot bijna in tranen heb ik aangegeven dat ik er echt supergoed over heb nagedacht, en dat ik, in de tijd dat zij er niet waren, met veel mensen over gesproken en dat het geen impulsactie is. Toen ik vertelde dat ik waarschijnlijk ook weet wat ik wil gaan studeren in september 2008 kreeg ik wel een positief bericht.
Ik ga er gewoon voor. Klaar. Ik wil alleen nog maar naar mezelf luisteren.
Oud 05-06-2007, 09:41
rare kwast
rare kwast is offline
oke ik was om 9 uur netjes mn bed uit.. en nu?
ik wil niets
Oud 05-06-2007, 10:12
moon
moon is offline
@redhair:heb het ook gezien, in een flits zag ik je heel duidelijk in beeld: "tot volgende maand" zei je volgens mij toen. Ik vond het een interessant programma om te zien.

ot: vanmiddag samen met mijn ouders nog een keer naar die praktijk om mijn diagnose aan te horen. De vorige keer snaptte ik er niks van, kon ik er geen touw aan ast knopen. Nu ga ik samen met mijn ouders, hopen dat ik het nu beter begrijp, en dat het mijn ouders ook duidelijk wordt.
Oud 05-06-2007, 10:14
moon
moon is offline
Citaat:
Mushu schreef op 04-06-2007 @ 21:23 :
Jaaaaaaa! Mijn kat is er weeer!!!

*springt*

Hoihoi
gelukkig!!!! ben blij voor je!
Oud 05-06-2007, 10:48
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb donderdag (weer) een sollicitatie gesprek..
wil iedereen aub duimen..
ik heb vorige week 2 brieven uit de deur gedaan en deze heeft toch voorkeur.. hoewel ze beide leuk zijn..
duimen please
Oud 05-06-2007, 11:03
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
heb net op http://www.uitzendinggemist.nl/ gekeken naar afkicken. En ik heb redhair ook ontdekt!
Vind het knap dat J. zich heeft opgegeven hiervoor. Ziet er best wel goed uit, hoe ze daar te werk gaan.
Oud 05-06-2007, 12:04
duivelaartje
duivelaartje is offline
Indrukwekkend programma ja. Alleen wel erg zonde dat dat meisje eerder weg is gegaan.
Oud 05-06-2007, 12:15
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oooh ik moet straks naar de kaakchirurg en ik durf echt niet meer. Zit helemaal te trillen.
Oud 05-06-2007, 12:16
Verwijderd
Don't worry Duivelaar, komt vast wel goed. Je bent niet de eerst die zo'n procedure ondergaat. Succes
Oud 05-06-2007, 12:17
Verwijderd
Ik vond het echt een ongelooflijke muts. Nog niet eens dat ze weg wilde, maar ze stond werkelijk nergens voor open. Strontvervelend, zulke mensen. J. is wel een schatje, trouwens

OT: Vriendje is liefleukmijn En ik moet allemaal dingen doooeeen maar ik heb geen zin. Grm.
Oud 05-06-2007, 13:39
Balance
Balance is offline
Ik ging net naar school met de trein, springt er een idioot voor. Een gil, een knal en een noodrem. Brr. Vervolgens 1,5 uur stil gestaan. Zal die jongen/man beseft hebben wat hij al dat personeel van de hulpverlening en metname het personeel van de NS aandoet?

Voortaan als ik hoor dat de trein niet rijdt ivm een aanrijding heb ik enorm veel medelijden met alle mensen die er mee te maken hebben ipv dat ik baal dat ik vertraging heb.
Oud 05-06-2007, 14:02
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb gister ook BNN gekeken. Idd wel lomp dat er meteen eentje uitgaat, snap niet dat ze er uberhaupt heen is gegaan als ze er het niet mee eens was dat haar vader haar had opgegeven.
Ik heb Redhair niet gezien, had wel een vermoeden dat ze in het voorstukje zat, maar dat ging te snel.

OT: ik moet lezen maar ik heb nog maar drie kwartier iets gedaan vandaag en dat schoot ook niet op. Veel te weinig bladzijden. Op zich is de concentratie er wel en het artikel is niet onoverzichtelijk lang, maar ik begrijp de argumentatie niet helemaal en moet elke zin 3x lezen en dan staat de hele bladzijde vol tekst, weinig witregels, geen plaatjes...dat motiveert niet echt. Maar als ik dit uit heb en nog de inleiding van een ander boek, ga ik eindigen met een boek in het Nederlands..dat gaat vast veel sneller.
Oud 05-06-2007, 14:03
rensd
rensd is offline
Citaat:
Balance schreef op 05-06-2007 @ 14:39 :
Ik ging net naar school met de trein, springt er een idioot voor. Een gil, een knal en een noodrem. Brr. Vervolgens 1,5 uur stil gestaan. Zal die jongen/man beseft hebben wat hij al dat personeel van de hulpverlening en metname het personeel van de NS aandoet?

Voortaan als ik hoor dat de trein niet rijdt ivm een aanrijding heb ik enorm veel medelijden met alle mensen die er mee te maken hebben ipv dat ik baal dat ik vertraging heb.
Ok, dus dat was de oorzaak van mijn vertraging rond Leiden vanmiddag. Er werd al omgeroepen dat er een aanrijding was.

Anyway, ben dus naar de kamerzoekdagen geweest in Delft. Ik kwam veel te laat aan doordat de NS weer eens stroomstoring had, moest ik in zo'n stampvolle metro naar Rotterdam CS. Geen pretje dus maar misschien ben ik ook wel wat weinig gewend.
Maar ondanks dat was het hele gebeuren erg gezellig. We moesten ook een instemming lopen, maar de mensen in dat huis pasten helemaal niet bij mij dus ik was al snel weg. Ik vind het wel zielig voor die meisjes die wel graag die kamer wilden. Voor hun was het echt een vleeskeuring gewoon, een soort idols waarin er steeds mensen afvallen.
Oud 05-06-2007, 14:16
rare kwast
rare kwast is offline
vol

Regels voor berichten