Oud 22-10-2011, 12:49
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Leave Québec alone! Leave it alone, .
Met liefde.
Oud 22-10-2011, 12:53
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ze maken zinnen ter grootte van normale alinea's, met veel moeilijke woorden die ik wel begrijp maar waar ik over na moet denken en het is in het engels. Dat alles maakt het behoorlijk moeilijk, vooral aangezien er ook nog allemaal vaktermen dingen doorheen gaan. En het zijn grote pagina's
.
Oud 22-10-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Met liefde.
Oud 22-10-2011, 12:57
Pierrot
Pierrot is offline
Fuck a-yoo.
Oud 22-10-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
.
Dit exact ja. Ik kan het soms niet eens begrijpen, dan moet ik de zin hardop voorlezen om hem te kunnen begrijpen, en soms werkt dat zelfs niet
Oud 22-10-2011, 12:58
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Fuck a-yoo.
Ik wilde je in het Frans antwoorden, maar ik heb al twee maanden geen Frans meer gesproken en toen typte ik de helft in het Russisch. Ffffff.
Oud 22-10-2011, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Dit exact ja. Ik kan het soms niet eens begrijpen, dan moet ik de zin hardop voorlezen om hem te kunnen begrijpen, en soms werkt dat zelfs niet
Dat zijn de stomste boeken Bah
Oud 22-10-2011, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Fuck a-yoo.
Oud 22-10-2011, 13:01
The Larch
The Larch is offline
Gelukkig kan ik nog wel Frans begrijpen, wijst onderzoek uit. Hoera!
Oud 22-10-2011, 13:06
Verwijderd
Het vak zelf helpt ook niet mee hoor het heeft veel moeilijke namen. Ik snap niet waarom ze vroeger per se Shalmanesser of Nebuchadnezzar moesten heten. Wat is er mis met Jan en Piet ?
Oud 22-10-2011, 13:07
Verwijderd
Dat heb ik ook met die verhalen uit de Bijbel, WAAROM NIET GEWOON SIMPELE NAMEN IK HAAL ALLES DOOR ELKAAR KOM OP NOU
Verwijderd
Oei, ik wilde een cosmo en een marie-claire kopen, en in plaats van de cosmo heb ik nu een elle gekocht
/v-lid drama
Pierrot
Pierrot is offline
Ik ontving laatst een brief van een instantie. Daarin stond 'Nationaliteit: Canadese'. Nederlandse stond er niet bij, haha.
Oud 22-10-2011, 13:09
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dat heb ik ook met die verhalen uit de Bijbel, WAAROM NIET GEWOON SIMPELE NAMEN IK HAAL ALLES DOOR ELKAAR KOM OP NOU
Ja, en met Polen!

Citaat:
Ik ontving laatst een brief van een instantie. Daarin stond 'Nationaliteit: Canadese'. Nederlandse stond er niet bij, haha.
Kom je uit Quebec? ;x
Oud 22-10-2011, 13:09
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Het vak zelf helpt ook niet mee hoor het heeft veel moeilijke namen. Ik snap niet waarom ze vroeger per se Shalmanesser of Nebuchadnezzar moesten heten. Wat is er mis met Jan en Piet ?
Wees blij dat je geen Nederlandse geschiedenis hebt. Daar is het echt een drama met de namen.
Oud 22-10-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Oh. Maar ik heb ook het vak oude Israel. Ik heb eigenlijk 4 keer hetzelfde probleem met namen die ik door elkaar haal. En dan heb ik 1 keer het probleem met talen die ik door elkaar haal. (alleen de namen al Kom op: Hittitisch, Huttisch, Hurritisch? En allemaal verschillend, ja ja) en ik heb 1 keer kerncurriculum waar ik godzijdank nog niets door elkaar heb gehaald
Oud 22-10-2011, 13:12
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Wees blij dat je geen Nederlandse geschiedenis hebt. Daar is het echt een drama met de namen.
Ja, maar dat is niet omdat ze moeilijke namen hebben, maar omdat iedereen hetzelfde heet, namelijk Willem, Maria of Pieter.
Oud 22-10-2011, 13:13
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Kom je uit Quebec? ;x
Eén van m'n ouders. Zelf nooit een voet op Canadese grond gezet, .
Oud 22-10-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Oh. Maar ik heb ook het vak oude Israel. Ik heb eigenlijk 4 keer hetzelfde probleem met namen die ik door elkaar haal. En dan heb ik 1 keer het probleem met talen die ik door elkaar haal. (alleen de namen al Kom op: Hittitisch, Huttisch, Hurritisch? En allemaal verschillend, ja ja) en ik heb 1 keer kerncurriculum waar ik godzijdank nog niets door elkaar heb gehaald
wow
Oud 22-10-2011, 13:14
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ja, maar dat is niet omdat ze moeilijke namen hebben, maar omdat iedereen hetzelfde heet, namelijk Willem, Maria of Pieter.
Ik vind dezelfde namen meer verwarrend dan moeilijke, verschillende namen.
Oud 22-10-2011, 13:14
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Eén van m'n ouders. Zelf nooit een voet op Canadese grond gezet, .
Canada is ook duisentver. Als Rusland niet prrrrrima! met de auto te doen was geweest was ik er waarschijnlijk ook nog nooit geweest voor ik hier nu heenging.

En nu ga ik denk ik nog een paar handen tekenen. Ik moet er van mezelf vandaag nog zes, dan heb ik er in totaal vijftien.
Oud 22-10-2011, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dezelfde namen meer verwarrend dan moeilijke, verschillende namen.
Ik heb wel Sargon I t/m V in de aanbieding huhu. Gelukkig hoeven we ze niet te kennen. Net als de Egyptische farao's, die hoeven we ook niet te kennen. En Griekse heersers godzijdank ook nog niet, en de Romeinen hebben nog geen rijk (die periode komt nog) dus daar heb ik geen last van op het moment.

Maar, mijn ouders hebben eten voor me meegenomen, dus ik ga wat eten
Oud 22-10-2011, 13:18
The Larch
The Larch is offline
Wil iemand me even heel hard uitschelden met een scheldvuur dat als lading zoiets heeft als 'gij zult geen domme dingen meer doen'? :')
Oud 22-10-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
wil iemand me even heel hard uitschelden met een scheldvuur dat als lading zoiets heeft als 'gij zult geen domme dingen meer doen'? :')
JIJ GAAT GEEN DOMME DINGEN MEER DOEN MUTS
Oud 22-10-2011, 13:20
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
JIJ GAAT GEEN DOMME DINGEN MEER DOEN MUTS
Dank je.

En:

Citaat:
De Italiaanse premier Silvio Berlusconi zegt dat de oorlog in Libië 'nu voorbij' is. "Zo gaat de glorie van de wereld voorbij'', zei hij in het Latijn, aldus het Italiaanse persbureau ANSA
Begrijp ik nu iets verkeerd of is dat echt een bizarre uitspraak?
Oud 22-10-2011, 13:22
Verwijderd
Nja voor Berlusconi is het niet zo een vreemde uitspraak
Verwijderd
De elle heeft teksten met de volgende layout:
Ze waren rechterhanden of LIEFJES van, of alleen opererende, vuurgevaarlijke LOEDERS. En vanzelfsprekend immer DRESSED TO KILL. Een lijstje tot de verbeelding sprekende fictieve en echte GANGSTERMEISJES.
Verwijderd
Net of Berlusconi slim is ofzo
Oud 22-10-2011, 13:24
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Nja voor Berlusconi is het niet zo een vreemde uitspraak
Citaat:
Net of Berlusconi slim is ofzo
Ja, okee, maar, dan nog. Sowieso dat hij het in het Latijn zegt vind ik heel raar (iets met Mussolini), maar ook gewoon de inhoud... wat? Ik bedoel, hij is de baas van Italië. Dat zit in de EU en alles. Niet van Rusland. Is er dan niemand die daar iets van zegt?

Citaat:
De elle heeft teksten met de volgende layout:
Ze waren rechterhanden of LIEFJES van, of alleen opererende, vuurgevaarlijke LOEDERS. En vanzelfsprekend immer DRESSED TO KILL. Een lijstje tot de verbeelding sprekende fictieve en echte GANGSTERMEISJES.
Oud 22-10-2011, 13:25
Verwijderd
en ik kocht m alleen om te zien welke kleren ik moet kopen, maar de enige concrete tip tot nu toe was 'laat je inspireren door Helena Bonham Carter' maar die draagt vanalles door elkaar en als ik dat doe ben ik niet hip maar gewoon onsamenhangend.
Oud 22-10-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
en ik kocht m alleen om te zien welke kleren ik moet kopen, maar de enige concrete tip tot nu toe was 'laat je inspireren door Helena Bonham Carter' maar die draagt vanalles door elkaar en als ik dat doe ben ik niet hip maar gewoon onsamenhangend.
Oud 22-10-2011, 13:30
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Nee, ze heeft wel een duidelijke stijl, vind ik. Het is een beetje classy, maar wel duidelijk modern. Ze draagt ook geen felle kleuren, veel grijsblauwig, van dat bordeauxrood-achtige, donkerder dingen, wit... Maar vooral classy.
Oud 22-10-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Begrijp ik nu iets verkeerd of is dat echt een bizarre uitspraak?
Het is zelf natuurlijk ook een dictator, maar ik denk eerder dat-ie intelligent wilde overkomen en iets in het Latijn uitsprak waarvan-ie niet helemaal wist wat 't betekende. Althans, dat hoop ik dan maar Eigenlijk ook bizar om dat te hopen, maar het is wel de minst kwade van de twee, I suppose
Oud 22-10-2011, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze heeft wel een duidelijke stijl, vind ik. Het is een beetje classy, maar wel duidelijk modern. Ze draagt ook geen felle kleuren, veel grijsblauwig, van dat bordeauxrood-achtige, donkerder dingen, wit... Maar vooral classy.
Ik zou niet weten hoe ze er buiten haar filmrollen uit ziet, come to think of it
Oud 22-10-2011, 13:32
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik zou niet weten hoe ze er buiten haar filmrollen uit ziet, come to think of it
Ik heb ook gewoon plaatjes gegoogeld en op basis daarvan een conclusie getrokken.
Oud 22-10-2011, 13:34
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Het is zelf natuurlijk ook een dictator, maar ik denk eerder dat-ie intelligent wilde overkomen en iets in het Latijn uitsprak waarvan-ie niet helemaal wist wat 't betekende. Althans, dat hoop ik dan maar Eigenlijk ook bizar om dat te hopen, maar het is wel de minst kwade van de twee, I suppose
Nouja, Italiaans lijkt echt HEEL erg op Latijn, dus ik denk het niet. En al wilde hij gewoon iets in het Latijn zeggen, dan was het nog steeds wel héél erg iets Mussolini-achtigs.
Oud 22-10-2011, 13:37
Verwijderd
Ach, Berlusconi

Hoi allemaal ik heb gegeten en ga nu weer verder met Mesopotamische tempels. Ik ben ondertussen nog steeds geen vriendjes met Mesopotamië, wat een kutvak zeg.
Oud 22-10-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
maar wel verschillende stijlen door elkaar. Op de foto ernasst draagt ze een lange gebloemde jurk, daarover een gebreide trui en daarover ren colbertje.
Dat rockt ze omdat ze hbc is, maar ik kom daar echt niet mee weg

Er is nu nog een tip, namelijk superoversized kleren met tribal prints. Wát
Oud 22-10-2011, 13:40
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ach, Berlusconi

Hoi allemaal ik heb gegeten en ga nu weer verder met Mesopotamische tempels. Ik ben ondertussen nog steeds geen vriendjes met Mesopotamië, wat een kutvak zeg.
Mesopotamië. <3

Citaat:
maar wel verschillende stijlen door elkaar. Op de foto ernasst draagt ze een lange gebloemde jurk, daarover een gebreide trui en daarover ren colbertje.
Dat rockt ze omdat ze hbc is, maar ik kom daar echt niet mee weg

Er is nu nog een tip, namelijk superoversized kleren met tribal prints. Wát
Ja, dat soort dingen werken inderdaad zelden voor gewone mensen.

Het is hier trouwens bijna verkiezingen. Ik maak me ergens een beetje zorgen, want dat doe ik elke keer als de Russische democratie op de proef wordt gesteld, en ergens denk ik 'nouja het wordt toch gewoon Poetin en dan verandert er niks, zo gaat het namelijk al ongeveer honderd jaar, waar maak je je nou eigenlijk druk om'.
Oud 22-10-2011, 13:41
Verwijderd
Nee, helemaal niet Mesopotamië <3. Mesopotamië </3
Oud 22-10-2011, 13:42
The Larch
The Larch is offline
Ik vind jouw studie echt supergaaf klinken, Apate.
Oud 22-10-2011, 13:42
Pierrot
Pierrot is offline
Te veel geklaag, te weinig studie, .
Oud 22-10-2011, 13:44
The Larch
The Larch is offline
Nu ga ik op internet opzoeken welke politieke partijen er eigenlijk allemaal in Rusland zijn. Ik ken er maar één bij naam, namelijk, en dat is Verenigd Rusland. Dat is geloof ik ook de enige partij met zendtijd, en die politici zijn de enige die op televisie komen, en daarvan hangen overal stickertjes. We hebben geen krant.
Oud 22-10-2011, 13:44
Verwijderd
maar ik hou wel van mijn taal vakken en van mijn Griekenlande vak <3. Fantastische vakken en ik vind Egypte ook heel erg leuk . Mesopotamië is op zich ook wel leuk, het wordt alleen verpest door het feit dat het zo veel is, en moeilijk.

Oooh nog 3.5 pagina. En dan ben ik klaar met tempeleconomie.
Oud 22-10-2011, 13:49
Verwijderd
Als je het had bijgehouden had het niet zoveel geleken /captain obvious!
Oud 22-10-2011, 13:49
Verwijderd
Ok, nu is er een fotoreportage over kleren die tipt om meisjesachtige kousjes en kraagjes te combineren met vampy jurken. Dat klinkt al beter, maar dat kan ik niet naar mijn werk aan.
Oud 22-10-2011, 13:51
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ok, nu is er een fotoreportage over kleren die tipt om meisjesachtige kousjes en kraagjes te combineren met vampy jurken. Dat klinkt al beter, maar dat kan ik niet naar mijn werk aan.
Maar je hoeft het niet letterlijk over te nemen! De boodschap is zoiets als 'creëer een contrast tussen meisjesachtige en sexyer dingen'. Je kan dus ook gewoon een strakke spijkerbroek doen, hakken, een strak shirt en dan een vestje met bloemetjes, bijvoorbeeld. Offemmm. Redelijk 'standaard' kleren (in de kleuren van Helena Dinges, bijvoorbeeld) met hakken en grote oorbellen.

denk ik.
Oud 22-10-2011, 13:52
Verwijderd
En ik moet me laten inspireren door sherlock holmes. Zowaar iets waar ik wat mee kan
Oud 22-10-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Als je het had bijgehouden had het niet zoveel geleken /captain obvious!
Hou eens even je mond ! Dat weet ik zelf ook wel
Oud 22-10-2011, 13:57
Verwijderd
Hier is weer zo'n prachtige zin die ik 3 keer moet lezen

Spoiler
en deze valt dan op zich nog best mee
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten