Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Waar het voor hem logisch is om foto's van de première op de server op te slaan in de map 'Première', is het voor mij logischer om ze op te slaan in de map 'Beeldmateriaal' en vervolgens in 'Foto's première'. Ik moet er gewoon aan wennen.
||
Citaat:
Al dan niet met nog een andere structuur als het gaat om specifieke meuk voor marketing; maar dat moet je eigenlijk sowieso scheiden omdat je dan mensen krijgt die dachten "oh ik dacht ik pak gewoon een foto uit die en die map, ja weet ik veel dat dat niet de bedoeling was" #mapjesdenker #ongewenst advies
|
We moeten een dienstrooster maken voor bereikbaarheidsdienst tijdens de feestdagen (ja nu pas). Maar mijn collega's reageren echt zo ontzettend kinderachtig
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Voor ons gaat het vooral om FMT's (foetomaternale transfusie), zwangere vrouwen die een trauma oplopen, slecht ECG van het kind of minder leven voelen en dan willen weten of er bloed van het kind vermengd is geraakt met dat van de moeder. Verder nog wat autoimmuunbepalingen voor acuut nierfalen (anca's met name) en in een heel extreem geval een acute leukemie waar ze met morfologie niet uit komen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Afgelopen maandag kregen we een klacht van de werkplekondersteuners dat meldingen te lang blijven liggen. Sommige meldingen staan op "Oplossen binnen 1 uur" voor echt achterlijke dingen. Maar ja, vroeger konden ze dat zelf, nu wordt het binnen 24 uur geregeld. Toppunt was een gozer die echt normaal vet chill en relaxt is die in iedere melding die hij maakt snerende opmerkingen maakt over het meldingenpakket (en dat is inderdaad niet ideaal ingericht, wij lopen van onze kant tegen dezelfde dingen aan als hij van zijn kant). Sinds vorige week drie keer geprobeerd te bellen en na een terugbelnotitie te hebben achtergelaten bij de lokatie waar hij werkt heb ik niets meer gehoord. Vandaag weer een melding van hem met negatief bedoelde superlatieven "Dat fantastische TopDesk" enzo.
Dus vandaag een mailtje gestuurd: "Hoi D, Vorige week heb ik twee keer geprobeerd te bellen en bij de tweede keer is er een terugbelverzoek aangemaakt. Het gaat over je TopDesk meldingen. Als je vandaag geen contact met me opneemt op 06-12345678 dan neem ik aan dat je onvrede over TopDesk schijnbaar niet belangrijk genoeg is om op enige andere wijze over te communiceren dan venijnige teksten in meldingen te plaatsen en worden alle vervolgmeldingen met dit soort teksten niet meer in behandeling genomen. Groetjes, Bas" Binnen 5 minuten ging de telefoon, hij had niet het flauwste idee dat ik aan de andere kant van de meldingenstroom zat en het was niet zo bedoeld enzo. Mja in plaats van dat hij eerder informeert hoe en wat is het misschien niet handig om gelijk zo te spelen. Maar uitgepraat en fijnzo <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Grrr kwartier met de deuren lopen klooien om de winkel dicht te krijgen. Er komt een dag dat due hele 4 meter hoge glazen deur knap op 00:10 en dan sta ik daar met een deurhendel in m'n klauwen. Grrrrrr
|||
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|