Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2015, 23:41
Tigerly
Tigerly is offline
Ik bedoel: pussypalace bijna af, nooit meer takkevroeg op, by god!!
Oud 02-12-2015, 00:14
zeehond23
zeehond23 is offline
Eindelijk weer eens een sociaal leven opbouwen, weer kunnen sporten zoveel ik wil. Bitches galore. Yes, jij snapt het Tigerly!
Oud 02-12-2015, 00:39
Tigerly
Tigerly is offline
En het bier!! De gallons bier die gaan vloeien! Pitchers vol, aan een stuk door!!
Oud 02-12-2015, 02:47
Dekaloog
Dekaloog is offline
Morgen live illustreren op een congres. Zin in
Oud 02-12-2015, 06:56
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
vandaag beleidsdag gehad. Deze jongen werkt binnenkort gewoon weer in rotterdam!
Oud 02-12-2015, 07:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Morgen live illustreren op een congres. Zin in
Wat gaaf! Vertel meer!
Wat illustreer je? Word je gefilmd? Ben je nerveus?
Oud 02-12-2015, 08:52
Vlerkje
Vlerkje is offline
Citaat:
vandaag beleidsdag gehad. Deze jongen werkt binnenkort gewoon weer in rotterdam!
Yes, goed bezig!
Oud 02-12-2015, 12:20
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik zit hier echt met mijn mond open. Mijn collega (even oud als ik, zelfde opleidingsniveau, al jaren werkzaam) komt SERIEUS vragen of hij een adres op een posterkoker kan schrijven, of dat hij daar een stickertje voor moet gebruiken.

Ik mijn hoofd heb ik al zo veel bazooka's afgevuurd op mensen. Het is maar goed dat ik vriendelijkheid en een glimlach kan veinzen en zelfbeheersing bezit.
Die verhalen van jou zijn zo herkenbaar. Ik heb vorig jaar iemand CTRL+C en CTRL+V uitgelegd. En inderdaad al die leuke gekke ideetjes om er nog even bij te doen en dan is het achteraf "toch wel wat veel"
Oud 02-12-2015, 13:02
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Die verhalen van jou zijn zo herkenbaar. Ik heb vorig jaar iemand CTRL+C en CTRL+V uitgelegd. En inderdaad al die leuke gekke ideetjes om er nog even bij te doen en dan is het achteraf "toch wel wat veel"
Ik ben maar begonnen met me erbij neer te leggen dat hij en ik gewoon niet hetzelfde denken en werken.

Waar het voor hem logisch is om foto's van de première op de server op te slaan in de map 'Première', is het voor mij logischer om ze op te slaan in de map 'Beeldmateriaal' en vervolgens in 'Foto's première'.

Ik moet er gewoon aan wennen.
Oud 02-12-2015, 13:38
Hazel
Hazel is offline
Hoe komt het dat er al vier afdelingshoofden zijn opgestapt?
Oud 02-12-2015, 13:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben maar begonnen met me erbij neer te leggen dat hij en ik gewoon niet hetzelfde denken en werken.

Waar het voor hem logisch is om foto's van de première op de server op te slaan in de map 'Première', is het voor mij logischer om ze op te slaan in de map 'Beeldmateriaal' en vervolgens in 'Foto's première'.

Ik moet er gewoon aan wennen.
Ik zou eerder gaan voor /beeld/foto/[datum] premiere [naam voorstelling]

Al dan niet met nog een andere structuur als het gaat om specifieke meuk voor marketing; maar dat moet je eigenlijk sowieso scheiden omdat je dan mensen krijgt die dachten "oh ik dacht ik pak gewoon een foto uit die en die map, ja weet ik veel dat dat niet de bedoeling was"

#mapjesdenker
#ongewenst advies
Oud 02-12-2015, 13:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe komt het dat er al vier afdelingshoofden zijn opgestapt?
omdat middlemanagement vaak ondankbaar kutwerk is
Oud 02-12-2015, 16:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We moeten een dienstrooster maken voor bereikbaarheidsdienst tijdens de feestdagen (ja nu pas). Maar mijn collega's reageren echt zo ontzettend kinderachtig als je niet bereid bent iets te laten om levens te redden, waarom ga je dan in de zorg werken?
Oud 02-12-2015, 16:54
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Wat gaaf! Vertel meer!
Wat illustreer je? Word je gefilmd? Ben je nerveus?
Nee, niet nerveus. Ik ben eigenlijk nooit nerveus als ik moet tekenen. Ik moest bij zo'n flipover staan en tekeningetjes maken bij verschillende crisissituaties die de groep aan het bespreken was.
Oud 02-12-2015, 18:12
Mema
Mema is offline
Citaat:
We moeten een dienstrooster maken voor bereikbaarheidsdienst tijdens de feestdagen (ja nu pas). Maar mijn collega's reageren echt zo ontzettend kinderachtig als je niet bereid bent iets te laten om levens te redden, waarom ga je dan in de zorg werken?
Beetje last minute wel om dat rooster te maken, niet?
Oud 02-12-2015, 18:13
Carn
Carn is offline
hehe ja inderdaad. Dan kan je netzogoed strootjes trekken want nu gaan mensen toch de sjaak zijn.
Oud 02-12-2015, 18:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Beetje last minute wel om dat rooster te maken, niet?
Ja. We hadden het nooit maar vorig jaar konden ze ineens niemand te pakken krijgen voor een spoedgeval (ja, logisch) en toen kwam er de vraag of we geen rooster konden maken. Leek mij een goed plan dus ik heb het al verschillende keren aangekaart maar het wordt nu pas opgepakt. Je hoeft ook niet a la minute op te komen draven maar het moet wel geregeld worden.
Oud 02-12-2015, 18:17
Mema
Mema is offline
Ja, op zich ook wel raar dat iedereen die diensten genegeerd had tot nu. Haha. Wij hebben ook hele discussies gehad over de feestdagen hoor, maar ik maak het rooster en heb mezelf op oud en nieuw gezet want dat vind ik toch een suffe feestdag.
Oud 02-12-2015, 18:18
Mema
Mema is offline
Citaat:
Ja. We hadden het nooit maar vorig jaar konden ze ineens niemand te pakken krijgen voor een spoedgeval (ja, logisch) en toen kwam er de vraag of we geen rooster konden maken. Leek mij een goed plan dus ik heb het al verschillende keren aangekaart maar het wordt nu pas opgepakt. Je hoeft ook niet a la minute op te komen draven maar het moet wel geregeld worden.
wat voor noodgevallen zouden dat zijn? Spiegels bepalen ofzo? Jij werkt in het lab toch?
Oud 02-12-2015, 18:21
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
wat voor noodgevallen zouden dat zijn? Spiegels bepalen ofzo? Jij werkt in het lab toch?
Ik werk op het lab ja maar dan autoimmuun/infectieserologie en leukemie/lymfoomtyperingen. Klinische chemie heeft gewoon 24-uursdiensten en microbiologie ook weekenddiensten.

Voor ons gaat het vooral om FMT's (foetomaternale transfusie), zwangere vrouwen die een trauma oplopen, slecht ECG van het kind of minder leven voelen en dan willen weten of er bloed van het kind vermengd is geraakt met dat van de moeder. Verder nog wat autoimmuunbepalingen voor acuut nierfalen (anca's met name) en in een heel extreem geval een acute leukemie waar ze met morfologie niet uit komen.
Oud 02-12-2015, 18:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar is/was je leidinggevende/afdelingshoofd? Hij/zij kan jullie zelf het rooster laten maken natuurlijk, maar moet wel zorgen dat het op tijd gebeurt lijkt me en evt. tijdig bepalen wie de sjaak is?
Oud 02-12-2015, 18:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Waar is/was je leidinggevende/afdelingshoofd? Hij/zij kan jullie zelf het rooster laten maken natuurlijk, maar moet wel zorgen dat het op tijd gebeurt lijkt me en evt. tijdig bepalen wie de sjaak is?
We hebben een mail gehad van mijn teamleider met de vraag aan te geven wanneer je wel/niet kan dus uiteindelijk is het aan hem om een rooster te maken. Hij heeft het ook niet eerder opgepakt.
Oud 02-12-2015, 18:39
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
En het bier!! De gallons bier die gaan vloeien! Pitchers vol, aan een stuk door!!
Gewoon een vat waar ik onder kan liggen!
Oud 02-12-2015, 20:30
Verwijderd
Afgelopen maandag kregen we een klacht van de werkplekondersteuners dat meldingen te lang blijven liggen. Sommige meldingen staan op "Oplossen binnen 1 uur" voor echt achterlijke dingen. Maar ja, vroeger konden ze dat zelf, nu wordt het binnen 24 uur geregeld. Toppunt was een gozer die echt normaal vet chill en relaxt is die in iedere melding die hij maakt snerende opmerkingen maakt over het meldingenpakket (en dat is inderdaad niet ideaal ingericht, wij lopen van onze kant tegen dezelfde dingen aan als hij van zijn kant). Sinds vorige week drie keer geprobeerd te bellen en na een terugbelnotitie te hebben achtergelaten bij de lokatie waar hij werkt heb ik niets meer gehoord. Vandaag weer een melding van hem met negatief bedoelde superlatieven "Dat fantastische TopDesk" enzo.

Dus vandaag een mailtje gestuurd:
"Hoi D,

Vorige week heb ik twee keer geprobeerd te bellen en bij de tweede keer is er een terugbelverzoek aangemaakt. Het gaat over je TopDesk meldingen.

Als je vandaag geen contact met me opneemt op 06-12345678 dan neem ik aan dat je onvrede over TopDesk schijnbaar niet belangrijk genoeg is om op enige andere wijze over te communiceren dan venijnige teksten in meldingen te plaatsen en worden alle vervolgmeldingen met dit soort teksten niet meer in behandeling genomen.

Groetjes,

Bas"

Binnen 5 minuten ging de telefoon, hij had niet het flauwste idee dat ik aan de andere kant van de meldingenstroom zat en het was niet zo bedoeld enzo. Mja in plaats van dat hij eerder informeert hoe en wat is het misschien niet handig om gelijk zo te spelen. Maar uitgepraat en fijnzo <3
Oud 03-12-2015, 00:01
Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik werk op het lab ja maar dan autoimmuun/infectieserologie en leukemie/lymfoomtyperingen. Klinische chemie heeft gewoon 24-uursdiensten en microbiologie ook weekenddiensten.

Voor ons gaat het vooral om FMT's (foetomaternale transfusie), zwangere vrouwen die een trauma oplopen, slecht ECG van het kind of minder leven voelen en dan willen weten of er bloed van het kind vermengd is geraakt met dat van de moeder. Verder nog wat autoimmuunbepalingen voor acuut nierfalen (anca's met name) en in een heel extreem geval een acute leukemie waar ze met morfologie niet uit komen.
weet niet hoe groot jullie centrum is maar dat klinkt allemaal als lage kans dat je ervoor opgeroepen wordt op kerstavond
Oud 03-12-2015, 21:54
zeehond23
zeehond23 is offline
topdesk is de hel
Oud 03-12-2015, 22:18
zeehond23
zeehond23 is offline
weet je waar ik zin in heb? Een avondje in de leesstoel met een boekje en een fles whiskey. 3 maal raden wat ik morgen ga doen!
Oud 03-12-2015, 22:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vissen?
Werken?
Een avondje in een leesstoel zitten met een boekje en een fles whiskey?
Oud 03-12-2015, 22:50
Verwijderd
Oh gadverdamme roosters maken moet ik morgen ook weer doen voor een maand.

En verder werken aan schoonmaakrooster. Nul van de koks geven input als ik erom vraag. Luie donders .
Oud 04-12-2015, 01:41
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
weet je waar ik zin in heb? Een avondje in de leesstoel met een boekje en een fles whiskey. 3 maal raden wat ik morgen ga doen!
Dat je nu in Roffa werkt schreeuwt wel om iets minder ouwelullengedrag trouwens. Ondanks de near to perfect leeshoek.
Oud 04-12-2015, 04:10
Mema
Mema is offline
Post nachtdienst insomnia. I can't get no sleep. Tududududuuuu
Oud 04-12-2015, 04:52
Verwijderd
:gaap:
Oud 04-12-2015, 05:17
Mema
Mema is offline
Gelukkig gaat de wekker zo.
Oud 04-12-2015, 05:21
Mema
Mema is offline
En zenden ze kennelijk tegenwoordig weer southpark en american dad uit snachts

In ziekenhuis kijken we altijd Id of 24 kitchen maar die heb ik niet
Oud 04-12-2015, 05:25
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
En zenden ze kennelijk tegenwoordig weer southpark en american dad uit snachts

In ziekenhuis kijken we altijd Id of 24 kitchen maar die heb ik niet
*Duurder pakket geef*
Oud 04-12-2015, 08:47
WolterB
WolterB is offline
Heeft iemand mijn concentratie gezien?
Oud 04-12-2015, 11:32
Tigerly
Tigerly is offline
Weten jullie wat het is??
Oud 04-12-2015, 11:49
zoef de haas
zoef de haas is offline
LANG WEEKEND!
Oud 04-12-2015, 12:05
Verwijderd
Citaat:
laat me raden : in een leesstoel whiskey drinken met een boekje?
Oud 04-12-2015, 12:06
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 04-12-2015 om 19:55.
Oud 04-12-2015, 12:26
Carn
Carn is offline
ja, die is
Oud 04-12-2015, 12:34
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
LANG WEEKEND!
Nou, ja, een normaal weekend, maar ik reken het goed!!!
Oud 04-12-2015, 12:35
Regenboog
Regenboog is offline
Werkweekend
Oud 04-12-2015, 17:01
Verwijderd
Yay, paper afgemaakt en opgestuurd naar mensen. Wat voelt dat toch altijd goed, weer eens een écht weekend! Tijd voor een kantoordansje!

Oud 04-12-2015, 17:12
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
My kinda man
Oud 05-12-2015, 15:55
Mema
Mema is offline
80 euro drankinkopen bij de sligro maar nu in m'n kerst onesie genieten van mijn geheel vrije weekend
Oud 06-12-2015, 00:29
Regenboog
Regenboog is offline
Grrr kwartier met de deuren lopen klooien om de winkel dicht te krijgen. Er komt een dag dat due hele 4 meter hoge glazen deur knap op 00:10 en dan sta ik daar met een deurhendel in m'n klauwen. Grrrrrr
Oud 06-12-2015, 07:49
Verwijderd
Ik had weer een slapeloze nacht met een hele nare PhD gerelateerde droom vannacht als dit nu al zo gaat ben ik bang voor de komende maanden
Oud 06-12-2015, 11:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja, daar kan ik ook altijd slecht tegen
Citaat:
Ik heb een collega waar ik een soort van teamleider (maar niet helemaal) van ben die steeds de grootste plannen heeft die soms leuk zijn, maar vaak niet bepaald te realiseren. Hij doet er vervolgens niks voor (want dat hoort meer bij mijn takenpakket) maar komt, als ik mijn best heb gedaan om zoveel mogelijk van zijn wilde plannen toch voor elkaar te krijgen, met de mededeling dat ie het toch liever "een beetje simpel houdt". Ugh
Meid, wat heb je het toch zwaar. Stel je eens niet zo aan.

Spoiler
Oud 06-12-2015, 11:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Meid, wat heb je het toch zwaar. Stel je eens niet zo aan.

Spoiler
Jezus wat slecht
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten