Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Klaag over vraag 22!!!! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Beetje naïef om te denken dat het aantal klachten ook echt de normering beïnvloedt. Het gaat om waarover die klachten gaan. Of ze gegrond zijn of niet. Als je over elke vraag die je fout hebt gaat lopen klagen dat ie te moeilijk is, zullen ze echt niet onder de indruk zijn. En op een norm dichtbij de 2.0 zou ik niet rekenen als ik jou was. @ccaass: zoals de gene die ik quotte al zei: er zijn zat andere antwoorden goed die níet in het antwoordmodel staan. Geschiedenis is nou eenmaal een geval apart. Je kunt dus alleen je minimumaantal punten weten en niet je maximum. Óf je minimum moet echt verschrikkelijk laag zijn.
||
Citaat:
en ik bedoel daar mee dat jij niet zo panisch moet doen want een GS examen kan je ZELF NIET goed nakijken ![]() {en nee dat is geen aanval op jou ofzo ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 20:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 16:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() hoop dat je mag kiezen maja de normering wordt pas de 17e bekend... en als je dan een laag punt heb, ja dan wil ik dat ook wel opnieuw maken ![]() haha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb dus net een brief van school school gekregen over die herkansing van gs. als we willen mogen we het herkansen, maar dan word dit examen nietig verklaard en geen cijfer gegeven. in het tweede tijdvak ochtend zitting mogen we dan herkansen. en in augustus mogen we gs ook nog herkansen als, met het staatsexamen. morgen bij nederlands moet ik het al inleveren die rief. maar ik denk dus niet dat ik ga herkansen. ik ga zo nog ff mn cijfer bepalen want dat had ik neit gedaan, maar had er wel een goed gevoel over. en als ik tweede tijdvak ook iets anders moet herkansen heb ik amper tijd voor gs, en ik was ook neit echt afgeleid door die ambulances ed.
mja nou mijn vraag nog ff, wat zou jij doen waarschijnlijk? xx kirsten |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hier nog een berichtje om het topic vol te krijgen:
ik heb dus net mn cijfer bepaald. ik heb best streng gerekend. en 48 punten gehaald. dat betekend tussen de 5.8 en 7.3. met een 3.9 sta ik een 6. en met een 5.9 sta ik een 7 op mn eindlijst. maar ik denk dat ik wel wat meer punten heb en ze zullen waarschijnlijk geen norm vn 0.5 doen, lijkt me aangezien er zoveel klachten waren. ik denk dus dat ik neit ga herkansen @~~Fantome~~: thanks voor je reactie! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het ook niet herkansen idd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sorry maar dan vind ik het niet gek dat je stresst bij gs en nl, dan is het MEGA belangrijk dat je goed KAN lezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar goed hoor ![]()
||
Citaat:
![]() eens maar nooit meer (tenzij ik zak dan he?!) maar bahbahbah, ik wil niet meer leren en ik moet nog 3 vakken waarvan 2 leervakken ![]()
||
Citaat:
srry dat bedoel ik. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar super dat je het zo goed hebt gedaan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |