Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zitten gewoon een beetje te geinen en te lachen. Alles beter dan zo'n drukkende stilte. En voor de verandering is t een jongen die lekker babbelt en iemand die wat meer van mijn leeftijd is en bij wie ik me gewoon oké voel. Hij vond het gek dat ik niet vaak in bad ging (even vertellen hoe we daar op kwamen: ik heb tape vanwege een val, volgende week mag dat er af (een eer die ik aan hem laat, gezien de vriend van mn moeder de vorige keer in mn voet knipte) en ik vertelde hem hoe ik daar naar uit keek. Dan kon ik eindelijk lekker douchen. Toen zei hij dat het niet altijd lekker was om te douchen omdat je soms van die rotdouches hebt. Toen vertelde ik dat wij wel een lekkere douche hebben en ook een lekker bad. Met jetstream.. ).. Dus hij vond dat dus gek en toen zei ik op een gegeven moment: maarja, in je eentje is het niet zo leuk als met zn tweeen natuurlijk. Daar was ie t wel mee eens, alleen in het bad bij zijn ouders was het krap met twee personen er in.. En omdat wij een hoekbad hebben zei ik dat het bij ons wel makkelijk kon. Er is dus ook nooit sprake geweest van wij met zn tweeen in bad ofzo ![]() ![]() ![]() En met dat bh-bandje.. Soms moet de fysio even je bandje losmaken.. Dan vragen ze dat netjes enzo.. Naja, de keer daarna wist ie wel dat het mocht en daarvoor kwamen we dus op dat onderwerp omdat ik vertelde dat iemand tegen mij zei dat ie ook fysio wilde worden, want dan mocht ie ook bh-bandjes van mooie vrouwen losmaken. En toen kwamen we op 1 hand en toen ging ie dat gewoon proberen toen mn bh-bandje los moest.. Waar gaat hij dan te ver in? |
![]() |
||
Citaat:
Maar dan nog. Stel dat die jongen wel verliefd is. So? Hij mag dan z'n professionele houding op zijn werk moeten behouden, maar als die 2 verliefd op elkaar zijn, wie houdt ze in godsnaam tegen om privé eens wat af te spreken, totaal buiten het werk om. Dat moet best kunnen. Ik zie daar geen kwaad van in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is naast mijn verlegenheid nou net wat er zo rot is aan deze situatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Loon, ik kan alleen maar zeggen wat ik zou doen, en ik zou mn mond houden. Vind het wel heel rot voor je, na al dat gedoe verdien je wel weer een leuke jongen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() werkt ook prima voor de behandeling dan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daar heb je ook weer gelijk in..moet je dan voorzichtig telkens iets verder gaan met opmerkingen..tot je erachter bent hoe hij erover denkt. en niet meteen pats boem zo zeggen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Offtopic: mjuh..viel mij ook al op |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar wat ga je nou doen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn moeder is ook bevriend met één van de andere fysiotherapeuten (hij is tevens één van de twee eigenaren). Ik heb het daar altijd fijn gevonden. De sfeer is goed, je wordt goed geholpen en het is nog eens gezellig ook. Daarnaast raak je op zich wel gehecht aan hen. Vandaar dat we daar nog steeds heen gaan. Vaak kan ik met mijn moeder mee als ze naar haar werk moet (dat is daar nog geen vijf minuten met de auto vandaan), maar ik heb ook OV en vind het niet erg om met de trein te reizen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar vind je 't niet irritant als 't iets wordt tussen jullie en jullie wonen zo ver uit elkaar? Maarja, daarvoor is die OV natuurlijk weer handig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik moet zelf 3,5 uur reizen en vriendinnen van me nog langer die een vriend in België en Duitsland hebben terwijl ze in Leeuwarden studeren ![]() Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee klopt. Ik zou er zelf ook mee kunnen leven, maar het is wel iets om rekening mee te houden vind ik. Maar 't hoeft inderdaad geen probleem te zijn, daarom zette ik 't ook al in 't klein neer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
14 maanden lang. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Verder niet echt veel toe te voegen. We wachten allemaal met spanning af hoe Loontjuh het er woensdag vanaf gaat brengen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje... Hoe nu verder? 01sam.yt | 2 | 26-07-2015 11:07 | |
Liefde & Relatie |
hoe nu verder?? Verwijderd | 5 | 13-09-2012 19:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben homo en verliefd, maar hij woont ver weg :( MarcA | 11 | 20-05-2011 07:13 | |
Liefde & Relatie |
Nog verliefd en me ex wil opnieuw beginnen. Tim-H | 5 | 15-12-2010 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe nu verder.. LaTengo | 13 | 02-12-2006 23:25 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar hoe nu verder? #2 Verwijderd | 159 | 25-03-2005 08:34 |