Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2005, 13:35
noewkie
noewkie is offline
wat ben jij gemeen zeg.

leeraar leerling is alleen een regel omdat in ene hoop gevallen de leerling minderjarig is.
en met je fysio lijkt me geen probleem k zou alleen andere fysio zoekuh maar wat doet zon man nou beetje voelen en advies geven en da voelen vaak nog op totaal niet intieme plaatsen.

Kijk als het nou je huisarts was (weet allemaal schaamteloze ziektes en aandoeningen uit je jeugd (kraal in neus, zelfs welk neusgat)
dan ist ander verhaal.
Advertentie
Oud 11-03-2005, 13:38
Bloem
Bloem is offline
Wat nou gemeen? Het is gewoon waar hoor. Een arts mag niks, niet, nada met een patient beginnen, óók niet als die patient meerderjarig is. En dat gedoe over oefenen met haar bh-bandje en praten over samen in bad gaan gaat écht wel een stuk verder (te ver, in mijn ogen, maar oke) dan de behandeling waar ze voor komt.
Oud 11-03-2005, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-03-2005 @ 14:38 :
Wat nou gemeen? Het is gewoon waar hoor. Een arts mag niks, niet, nada met een patient beginnen, óók niet als die patient meerderjarig is. En dat gedoe over oefenen met haar bh-bandje en praten over samen in bad gaan gaat écht wel een stuk verder (te ver, in mijn ogen, maar oke) dan de behandeling waar ze voor komt.
Hmm.. Oké, patient en behandelaar en bla.. Dat is allemaal oke. Ook ik weet dat het geen handige situatie is, maar aan deze verliefdheid kan ik niets doen. Maar ik denk dat je met het bh-bandje en bad het toch iets verkeerd oppakt..

We zitten gewoon een beetje te geinen en te lachen. Alles beter dan zo'n drukkende stilte. En voor de verandering is t een jongen die lekker babbelt en iemand die wat meer van mijn leeftijd is en bij wie ik me gewoon oké voel.
Hij vond het gek dat ik niet vaak in bad ging (even vertellen hoe we daar op kwamen: ik heb tape vanwege een val, volgende week mag dat er af (een eer die ik aan hem laat, gezien de vriend van mn moeder de vorige keer in mn voet knipte) en ik vertelde hem hoe ik daar naar uit keek. Dan kon ik eindelijk lekker douchen. Toen zei hij dat het niet altijd lekker was om te douchen omdat je soms van die rotdouches hebt. Toen vertelde ik dat wij wel een lekkere douche hebben en ook een lekker bad. Met jetstream.. ).. Dus hij vond dat dus gek en toen zei ik op een gegeven moment: maarja, in je eentje is het niet zo leuk als met zn tweeen natuurlijk. Daar was ie t wel mee eens, alleen in het bad bij zijn ouders was het krap met twee personen er in.. En omdat wij een hoekbad hebben zei ik dat het bij ons wel makkelijk kon.
Er is dus ook nooit sprake geweest van wij met zn tweeen in bad ofzo hahaha.. I wish

En met dat bh-bandje.. Soms moet de fysio even je bandje losmaken.. Dan vragen ze dat netjes enzo.. Naja, de keer daarna wist ie wel dat het mocht en daarvoor kwamen we dus op dat onderwerp omdat ik vertelde dat iemand tegen mij zei dat ie ook fysio wilde worden, want dan mocht ie ook bh-bandjes van mooie vrouwen losmaken. En toen kwamen we op 1 hand en toen ging ie dat gewoon proberen toen mn bh-bandje los moest..
Waar gaat hij dan te ver in?
Oud 11-03-2005, 14:00
Bloem
Bloem is offline
Ja hee, zo klinkt het ook wel anders dan toen je het net omschreef zeg Ik reageerde misschien ook wel bot, maar ik wil je alleen een beetje 'behoeden' voor een niet zo fijne reactie van hem, want als hij gewoon proffesioneel is mag hij volgens mij niks met je beginnen. Iedereen hier was alleen maar enthousiast en zei nog net niet dat je je aan zijn voeten moest werpen, maar over het feit dat het eigenlijk gewoon niet mag, iig zolang je zijn patient bent, wordt maar een beetje heengepraat. Terwijl dat voor mij toch dé reden zou zijn om mn mond te houden, dan breng je jezelf en hem iig niet in verlegenheid, omdat het ws. tóch niet kan.
Oud 11-03-2005, 14:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Bloem schreef op 11-03-2005 @ 14:38 :
Mwa, valt aardig mee denk ik. Voor zover ik weet is er nergens een grens gepasseerd, doet die beste jongen zijn taken met en humoristische ondertoon. Dat liever dan 1 die gewoon doet in stilte.

Maar dan nog. Stel dat die jongen wel verliefd is. So? Hij mag dan z'n professionele houding op zijn werk moeten behouden, maar als die 2 verliefd op elkaar zijn, wie houdt ze in godsnaam tegen om privé eens wat af te spreken, totaal buiten het werk om. Dat moet best kunnen. Ik zie daar geen kwaad van in.
Oud 11-03-2005, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-03-2005 @ 15:00 :
Ja hee, zo klinkt het ook wel anders dan toen je het net omschreef zeg Ik reageerde misschien ook wel bot, maar ik wil je alleen een beetje 'behoeden' voor een niet zo fijne reactie van hem, want als hij gewoon proffesioneel is mag hij volgens mij niks met je beginnen. Iedereen hier was alleen maar enthousiast en zei nog net niet dat je je aan zijn voeten moest werpen, maar over het feit dat het eigenlijk gewoon niet mag, iig zolang je zijn patient bent, wordt maar een beetje heengepraat. Terwijl dat voor mij toch dé reden zou zijn om mn mond te houden, dan breng je jezelf en hem iig niet in verlegenheid, omdat het ws. tóch niet kan.
En daar pak je dus net mijn struikelblok
Dat is naast mijn verlegenheid nou net wat er zo rot is aan deze situatie Tijdens uitgaan vraag je ook veel sneller iemands nummer of vraag je veel makkelijker of ie een keer iets leuks wilt doen met jou..
Oud 11-03-2005, 14:02
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-03-2005 @ 15:00 :

Maar dan nog. Stel dat die jongen wel verliefd is. So? Hij mag dan z'n professionele houding op zijn werk moeten behouden, maar als die 2 verliefd op elkaar zijn, wie houdt ze in godsnaam tegen om privé eens wat af te spreken, totaal buiten het werk om. Dat moet best kunnen. Ik zie daar geen kwaad van in.
Jij niet, ik ook niet Maar ik weet ook dat het binnen de medische wereld gewoon niet mag, patienten en behandelaars. Hoe het precies zit weet ik ook niet, ik weet wel dat een arts (behandelaar, wat je wilt) gewoon niks met een patient mag beginnen.
Oud 11-03-2005, 14:04
Verwijderd
O ja.. ik ga binnenkort babbelen met mn moeder en haar denk ik vertellen dat ik verliefd op hem ben (ze kent m ook wel).. Ben heel erg benieuwd hoe ze gaat reageren.. Ook benieuwd of het via via toch dan wel bij hem komt
Oud 11-03-2005, 14:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 11-03-2005 @ 15:00 :

Het mag niet. Klaar.
Oud 11-03-2005, 14:06
Verwijderd
Oké.. Even duidelijk: Ik weet dat het niet mag. Dat is dus ook waar ik tegenaan hik. Daarom wil ik dus ook niet zo'n stap nemen als ik weet dat ik nog een keer naar hem toe moet..
Oud 11-03-2005, 14:08
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
grl schreef op 11-03-2005 @ 15:04 :
Het mag niet. Klaar.
Dankje

Loon, ik kan alleen maar zeggen wat ik zou doen, en ik zou mn mond houden. Vind het wel heel rot voor je, na al dat gedoe verdien je wel weer een leuke jongen Maar (als hij je al leuk vindt, want ook dat weet je eigenlijk nog niet eens... ) het zou denk ik een heleboel gedoe geven, en ws. dus tóch niet kunnen. Kan je het beter stil houden, denk ik. Maar goed, dat is mijn mening maar
Oud 11-03-2005, 14:48
-(L)-
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2005 @ 14:16 :
Je moet het bij de laatste afspraak vragen Als je dan een blauwtje loopt hoef je hem tenminste nooit meer te zien
Dat wilde ik er dus ook op zeggen! Goede redenatie
Oud 11-03-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 11-03-2005 @ 14:28 :
Allemaal leuk en aardig, maar is er niemand die zich even bedenkt dat hij toch niks met je mag beginnen? Hij gaat al over de grens door dat gedoe met je bh-bandje enzo, er zijn toch regels voor die behandelaar-patient relatie? Een behandelaar mag niks met een patient beginnen. Punt. Je stopt dan volgende week wel met die behandelingen, maar je bent nog steeds zijn patient, toch?
Die grens is moeilijk aan te geven en het is geen psycholoog of dergelijke dus kan je ook niet echt van misbruik spreken. Daarnaast als ze nog iets heeft kan ze naar een andere fysio en moet het geen probleem vormen
Oud 11-03-2005, 15:59
Marcade
Marcade is offline
Of 't nou mag of niet .. verliefd is Loon sowieso .. lijkt me dat 't niet verboden is dat ze dat iig. vertelt aan meneer de fysio en er verder met 'm over praat .. zonder hem gelijk in haar hoekbad te trekken met haar.

Mocht hij ook verliefd terug zijn, dan denk ik dat pas ter sprake moet komen hoe of wat. Ik denk dat hij dan 't beste kan vertellen hoe 't in de toekomst moet (of niet).

Loontjuh is denk ik toch niet 't type dat haar verliefdheid en dergelijke opzij schuift vanwege patient / behandelaar geding.

En persoonlijk zou ik 't stom vinden als ze 't uberhaupt niet probeert; liefde/verliefdheid is iets waardevols en dat ga je niet zomaar even opgeven. Zeken in Loon's geval niet nu ze eindelijk weer is echt lekker verliefd is.

Oud 11-03-2005, 17:25
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
Ik snap Bloem wel maar ik vind het n beetje overdreven.
Als de behandelingen toch bijna klaar zijn, kun je toch aan het einde best zn nummer of zoiets vragen? Je bent dan geen patient meer van hem dus die proffessionele relatie is er dan officieel ook niet meer.

Ik vind dat je het wel moet proberen want ik heb eerder posts van je gelezen en volgens mij verdien je wel weer een nieuw leuk vriendje. Als het niet lukt jammer dan maar zeker proberen want anders krijg je waarschijnlijk veel spijt ervan als je het niet gedaan hebt
Oud 11-03-2005, 18:01
Verwijderd
Ik wilde even zeggen dat het heel goed voelt hoe jullie mij dit gunnen. Ik sta er elke keer weer van te kijken dat jullie veel van mijn topics en reacties lezen en het onthouden. Dat doet me echt heel erg goed.
Oud 11-03-2005, 22:33
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 10-03-2005 @ 14:16 :
Je moet het bij de laatste afspraak vragen Als je dan een blauwtje loopt hoef je hem tenminste nooit meer te zien

Maar, waarom zeg je niet dat je de gesprekken tijdens de behandelingen altijd super gezellig vindt en dat je graag nog een keertje met hem bij wilt kletsen?
mnee niet het laatste gesprek.Zeker als je niet goed durft, dan moet je het niet op het laatste gesprek aan laten komen. stel je voor dat je opt laatst niet meer durft. heb je die kans laten lopen...
Oud 11-03-2005, 23:06
AngelLena
AngelLena is offline
Idd als het wederzijds is kan er nog altijd voor gekozen worden om voor die laatste paar keren een andere fysio te nemen. Wat ik begrepen heb wandelen er daar meer rond, dus dat lijkt me geen probleem. Staat de professionele houding niet meer in de weg want hij behandeld dan niet.
Oud 12-03-2005, 09:47
*sheer*
*sheer* is offline
vraag hem gewoon mee uit! en probeer te ontdekken wat ie van jou vindt! ik zou gewoon een beetje met hem flirten!
Oud 12-03-2005, 09:58
Verwijderd
ik denk dat je gewoon even moet wachten totdat je niet meer zijn patiënt bent. dan is die "profesionele" sweer ook weg.
gewoon je kans grijpen dan.
vraag bij de laatste afspraak ofzo z'n nr of wat dan ook
Oud 12-03-2005, 10:24
Verwijderd
Citaat:
dolphin schreef op 11-03-2005 @ 23:33 :
mnee niet het laatste gesprek.Zeker als je niet goed durft, dan moet je het niet op het laatste gesprek aan laten komen. stel je voor dat je opt laatst niet meer durft. heb je die kans laten lopen...
staat leuk als hij meteen zoiets heeft van: "WAAATT ZEG JE NOU"
werkt ook prima voor de behandeling dan
Oud 12-03-2005, 10:28
Marcade
Marcade is offline
Offtopic: Dit topic stikt 't gewoon van de mensen die 'professioneel' gewoon niet goed durven te schrijven.
Oud 12-03-2005, 11:16
The0
The0 is offline
Deze mag je niet laten schieten hoor loontje. Interesseert me niet hoe, maar je zorgt dat ie in ieder geval te weten komt wat je voor em voelt hoor

Succes!
Oud 12-03-2005, 11:50
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
devilious schreef op 12-03-2005 @ 11:24 :
staat leuk als hij meteen zoiets heeft van: "WAAATT ZEG JE NOU"
werkt ook prima voor de behandeling dan
hihi...
daar heb je ook weer gelijk in..moet je dan voorzichtig telkens iets verder gaan met opmerkingen..tot je erachter bent hoe hij erover denkt. en niet meteen pats boem zo zeggen..
Oud 12-03-2005, 11:50
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
Marcade schreef op 12-03-2005 @ 11:28 :
Offtopic: Dit topic stikt 't gewoon van de mensen die 'professioneel' gewoon niet goed durven te schrijven.
mjuh..viel mij ook al op

Offtopic: mjuh..viel mij ook al op
Oud 13-03-2005, 07:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 11-03-2005 @ 19:01 :
Ik wilde even zeggen dat het heel goed voelt hoe jullie mij dit gunnen. Ik sta er elke keer weer van te kijken dat jullie veel van mijn topics en reacties lezen en het onthouden. Dat doet me echt heel erg goed.

Maar wat ga je nou doen?
Oud 13-03-2005, 09:30
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-03-2005 @ 08:57 :

Maar wat ga je nou doen?
In ieder geval het plannetje van Marcade proberen uit te voeren. Misschien dat ik opeens de stoute schoenen aan trek, maar de kans is groter dat ik dat niet doe. Daarnaast weet ik niet zeker of het mijn laatste keer is woensdag, want woensdag mag hij mijn tape er af halen en dan is het dus nog de vraag of ik moet fysioën met mijn enkel..
Oud 13-03-2005, 13:27
-(L)-
@Loontjuh; waarom heb je eigenlijk geen fysiotherapeut in de buurt? Een uur reizen is toch best veel om naar de fysio te gaan?!
Oud 13-03-2005, 14:17
WickedDevil
WickedDevil is offline
'mmmmhh ik heb niets te doen vandaag... hummmm... wat zal ik doen?' 'mmh heb jij wat te doen misschien'

iets in die richting
Oud 13-03-2005, 14:43
Codaz
Codaz is offline
Een relatie mag toch wel als de patient er ook toestemming voor geeft ?
Oud 13-03-2005, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 13-03-2005 @ 14:27 :
@Loontjuh; waarom heb je eigenlijk geen fysiotherapeut in de buurt? Een uur reizen is toch best veel om naar de fysio te gaan?!
Ik ben vorige zomer verhuisd. Ik ging toen al regelmatig naar de fysio net als mijn zusje en mijn moeder.
Mijn moeder is ook bevriend met één van de andere fysiotherapeuten (hij is tevens één van de twee eigenaren). Ik heb het daar altijd fijn gevonden. De sfeer is goed, je wordt goed geholpen en het is nog eens gezellig ook. Daarnaast raak je op zich wel gehecht aan hen.
Vandaar dat we daar nog steeds heen gaan.
Vaak kan ik met mijn moeder mee als ze naar haar werk moet (dat is daar nog geen vijf minuten met de auto vandaan), maar ik heb ook OV en vind het niet erg om met de trein te reizen.
Oud 13-03-2005, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-03-2005 @ 10:30 :
In ieder geval het plannetje van Marcade proberen uit te voeren. Misschien dat ik opeens de stoute schoenen aan trek, maar de kans is groter dat ik dat niet doe. Daarnaast weet ik niet zeker of het mijn laatste keer is woensdag, want woensdag mag hij mijn tape er af halen en dan is het dus nog de vraag of ik moet fysioën met mijn enkel..
wat was dat plannetje dan?
Oud 13-03-2005, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 10-03-2005 @ 10:11 :
A't de laatste keer is, is 't dan zo moeilijk om te zeggen dat je 't jammer vind dat je 'm niet meer gaat zien binnenkort? Dan kan je kijken hoe die reageert en eventueel gsm nummers uitwisselen of MSN adressen in de trend van dat het leuk is om contact te blijven houden.
Oud 13-03-2005, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-03-2005 @ 17:08 :
oke is duidelijk succes eh *had ik je al toegewenst maar je kan niet genoeg hebben denk ik*
Oud 13-03-2005, 16:28
-(L)-
Citaat:
Loontjuh schreef op 13-03-2005 @ 16:31 :
Ik ben vorige zomer verhuisd. Ik ging toen al regelmatig naar de fysio net als mijn zusje en mijn moeder.
Mijn moeder is ook bevriend met één van de andere fysiotherapeuten (hij is tevens één van de twee eigenaren). Ik heb het daar altijd fijn gevonden. De sfeer is goed, je wordt goed geholpen en het is nog eens gezellig ook. Daarnaast raak je op zich wel gehecht aan hen.
Vandaar dat we daar nog steeds heen gaan.
Vaak kan ik met mijn moeder mee als ze naar haar werk moet (dat is daar nog geen vijf minuten met de auto vandaan), maar ik heb ook OV en vind het niet erg om met de trein te reizen.
Oh, nu snap ik 't Zeker als je OV hebt en 't niet erg vindt om te reizen dan zie ik geen probleem

Maar vind je 't niet irritant als 't iets wordt tussen jullie en jullie wonen zo ver uit elkaar? Maarja, daarvoor is die OV natuurlijk weer handig
Oud 13-03-2005, 16:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 13-03-2005 @ 17:28 :
Maar vind je 't niet irritant als 't iets wordt tussen jullie en jullie wonen zo ver uit elkaar? Maarja, daarvoor is die OV natuurlijk weer handig
Dat maakt toch helemaal niets uit Dat kleine stukje, anderhalf uur reizen. Ik denk dat dat het probleem niet is
Ik moet zelf 3,5 uur reizen en vriendinnen van me nog langer die een vriend in België en Duitsland hebben terwijl ze in Leeuwarden studeren

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen.
Oud 13-03-2005, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 13-03-2005 @ 17:28 :

het is toch heel moeilijk om zo veel te moeten reizen hoor.....
Oud 13-03-2005, 16:35
-(L)-
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-03-2005 @ 17:30 :
Dat maakt toch helemaal niets uit Dat kleine stukje, anderhalf uur reizen. Ik denk dat dat het probleem niet is
Ik moet zelf 3,5 uur reizen en vriendinnen van me nog langer die een vriend in België en Duitsland hebben terwijl ze in Leeuwarden studeren

Nee klopt. Ik zou er zelf ook mee kunnen leven, maar het is wel iets om rekening mee te houden vind ik. Maar 't hoeft inderdaad geen probleem te zijn, daarom zette ik 't ook al in 't klein neer
Oud 13-03-2005, 16:38
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-03-2005 @ 17:30 :

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen.
hmm... het kan soms toch ontzettend veel zijn hoor. Ik vind 4,5 uur naar mijn ouders ook allesbehalve handig
Oud 13-03-2005, 17:48
Verwijderd
Citaat:
devilious schreef op 13-03-2005 @ 17:31 :
het is toch heel moeilijk om zo veel te moeten reizen hoor.....
I've been there, I've done that..
14 maanden lang.
Oud 13-03-2005, 18:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
devilious schreef op 13-03-2005 @ 17:38 :
hmm... het kan soms toch ontzettend veel zijn hoor. Ik vind 4,5 uur naar mijn ouders ook allesbehalve handig
4,5 uur naar je ouders is heilig, dan hoef je er niet zo vaak heen (Hmm, ik denk dat dit meer opgaat voor mijn schoonouders)

Verder niet echt veel toe te voegen. We wachten allemaal met spanning af hoe Loontjuh het er woensdag vanaf gaat brengen
Oud 13-03-2005, 18:44
Verwijderd
wie weet moet ik wel langer bij hem lopen en dan wachten jullie elke week geduldig vol spanning
Oud 14-03-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 13-03-2005 @ 23:36 :
Ja, nou wel woensdag wat doen he Ik ben wel benieuwd *wenst succes*

O, en je ging het iig toch aan je moeder vertellen? Wat zei die ervan?
Ik wil wel met mijn moeder praten, maar dan op t moment dat ík dat wil.. Daarom hebben we afgesproken dat ik het aangeef wanneer we een keertje praten.
Oud 14-03-2005, 16:11
Kaa
Kaa is offline
Dit si echt kei leuk omte volgen. Ikw il weten hoe het afloopt.
Maar je moet wel woensdag de knoop doorhakken Loontje, want anders gaat de spanning eraf, tenzij er natuurlijk iets schokkends gebeurd, of dat het verhaal een andere wending krijgt. Dat hij ineens getrouwd blijkt te zijn en jij hem moet veroveren, ook leuk, nja niet zo leuk voo rjou natuurlijk...
Hell, daar ging het niet over!
Vraag hem mee uit! Of z'n gsm nr! Of e-mail! DOE IETS!!

Succes he
Oud 14-03-2005, 16:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kaa schreef op 14-03-2005 @ 17:11 :
Dit si echt kei leuk omte volgen. Ikw il weten hoe het afloopt.
Maar je moet wel woensdag de knoop doorhakken Loontje, want anders gaat de spanning eraf, tenzij er natuurlijk iets schokkends gebeurd, of dat het verhaal een andere wending krijgt. Dat hij ineens getrouwd blijkt te zijn en jij hem moet veroveren, ook leuk, nja niet zo leuk voo rjou natuurlijk...
Hell, daar ging het niet over!
Vraag hem mee uit! Of z'n gsm nr! Of e-mail! DOE IETS!!

Succes he
Juh net een soap he? Ik stelde ook al voor dat Loon een sms service opstelt waarbij je zeg maar "LOON ON" naar 4242 moet smsen en dat je dan per SMS van de laatste ontwikkelingen op de hoogte word gehouden. Hum
Oud 14-03-2005, 17:58
Brasco
Brasco is offline
ik volg het heel stiekem ook Ben wel benieuwd... succes !
Oud 14-03-2005, 19:36
Verwijderd
Haha.. Stelletje mafkezen Maar wel lief
Oud 14-03-2005, 20:27
yapo
yapo is offline
wie is hier de mafkees? Jij verteld, wij luisteren
Oud 14-03-2005, 21:54
JJ13
JJ13 is offline
ik zou het erop wagen, ik heb ook wel eens iets tegen iemand gezegd, wat niet afliep zoals ik wilde, maar ik was blij dat ik t gedaan had. in ieder geval, heel erg veel succes!!!xxx
Oud 14-03-2005, 22:20
Sitroentje
Sitroentje is offline
Ik volg je verhaal ook al een tijdje, en ik hoop echt dat het goed afloopt voor je! Je verdient het

Ik zou ook proberen om zijn MSN-adres te krijgen (als hij dat heeft...), dan zal je misschien ook meer durven. Probeer in ieder geval contact met hem te houden, op welke manier ook.

Regels voor berichten