![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() zelfs op de battle star galactica forums waar alleen maar fan boiys zitten was iedereen kwaad mensen vroegen alle vrijdag avonden over de afgelopen 4 jaar terug gingen open brieven schrijven over hoe slecht het wel niet was enz |
![]() |
|
De Mini-serie is juist dikke fail. James Callis acteert echt verschrikkelijk en de presentatie is ronduit flets. Gelukkig wordt dat enigszins rechtgetrokken in het eerste seizoen, maar ik vond het bepaald geen goede start.
|
Ik vind de mini ook niet erg sterk, en S1 en S2 het sterkste. Laat niet weg dat het alsnog een prima sci-fi serie was met een einde waar ik iig vrede mee heb. Ik hou uberhaupt niet van alles-verklarende epilogen; dus zo vond ik het wel goed opgelost.
|
All Good things was idd vrij aardig; alleen beetje vergezocht ivm Q naar mijn mening. Zo van "och ja, dit hebben we ook nog ergens op de kast liggen". DS9 was weer net wat te veel van het goede naar mijn mening. wel goede buildup, dat wel. Maar ik bedoelde het ook meer dat ik het beter kon waarderen, niet dat de ST-eindes 'slecht' zijn oid.
||
Citaat:
Je ziet al sinds seizoen 1 die droom over dat opera house en nu uiteindelijk bleek het allemaal niks voor te stellen. Hera was zogenaamd zo belangrijk maar dat bleek nogal tegen te vallen, ze was uiteindelijk maar één van de mensen op de planeet. De 'nieuwe' Starbuck was een engel (oid??)... yeh right... De actie scenes e.d., zeg maar grotendeels de eerste helft van de aflevering, vond ik echter wel vet ![]() |
![]() |
|
Ik heb net s4 deel2 gekeken... en ik heb er gemengde gevoelens bij...
Tuurlijk de verwachte 'abrupte' eindes van karakters, en in de finale ook mooi wat actie (want tbh dat ontbrak in de laatste afleveringen) maar goed... misschien is het ook omdat karakters misschien zo worden 'verdraaid' in de laatste episodes... Piloten als politici of engels, goeierikken die de boel verraden/er een eind aan maken... Bad guys die imo iets te veel doordraaien... maar goed, dat houdt de plottwists erin... Het einde was natuurlijk niet super... maar goed van de 3 opties is dit toch de beste vind ik... simpel omdat je dan ook geen 'losse eindjes' overhoud... Daarnaast het is iig beter dan die original BSG S2 ![]() Anyway, voor mensen die er niet mee bekend zijn.. BSG is prima te doen als je een beetje van SF houdt, maar bijt wel door als 't soms iets te 'traag/vaag' wordt want voor elke 'mindere' aflevering zijn er 2 goeie (alleen helaas niet consequent ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb je net gekocht? DEADLOCKED | 500 | 21-04-2006 18:27 | |
Muziek |
Flo Mounier DVD Verwijderd | 18 | 29-09-2004 23:48 |