![]() |
||
Citaat:
<3
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik draai veel experimentele electronica (idm/glitch/exp ambient/dark ambient), hiphop, beetje electro, en wat minimalism/modern klassiek, soms wat postpunk/new wave of oude indierock. Voornamelijk vinyl. Ik draai alleen niet zo vaak, maar de rest van jullie volgens mij ook niet, posers.
||
Citaat:
ik let zo op spelfouten!
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ook toto singles..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Elke fool kan DJ-en, ik vind dat je pas echt een DJ bent als je dikke cash krijgt voor fancy feestjes waarbij mensen je moeten smeken om te draaien.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je hapt wel heel snel. Ik las je stukje tekst en dacht dat ik te maken had met een of ander dope iemand die cool taalgebruik. Trek het je niet aan.
![]() Maargoed, je hebt helemaal gelijk dat het kort door de bocht is hoor. Daar zeg ik ook niets over. Maar om nou te zeggen dat plaatjes aan elkaar draaien heel erg moeilijk is nee. Het is veel lastiger om in te spelen op wat je publiek doet/wil. Het produceren van je eigen nummers valt (denk ik) onder producen? Als je daarmee gaat Dj-en valt het (denk ik) weer onder Dj-en. (like duh). |
![]() |
||
Citaat:
Wat jij zegt slaat eigenlijk nergens op. Ten eerste is het vrij duidelijk dat ik doel op plaatjes draaien, eventueel dingen aan elkaar mixen (is ook niet zo moeilijk als je een beetje oefent). Muziek produceren is wat anders. Bij een dergelijk optreden mag je wel verwachten dat diegene zijn muziek live bewerkt. En dat is dus geen DJ'en. Daarnaast heb ik niet eens gezegd dat elke fool goed kan DJ'en, maar elke fool kan wel DJ'en.
Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 20:45. |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb nog nooit de figuurlijke dj uitgehangen, maar mocht het ooit tot zo'n jofel moment komen dan wordt het waarschijnlijk een combinatie van new wave, post-punk, neue deutsche welle, (oude) synthpop, deathrock/batcave (tot zover beschikbaar op vinyl) en misschien af en toe een militant pop nummer er tussendoor. Dolle boel ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb het wel eens geprobeerd, niet dat het lukte. Maar het is vrij logisch dat het niet zo heel moeilijk is en dat wordt ook vaak bevestigd.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kijk ook niet op tegen deejays of het vak, wel tegen een naadloze, originele mix of een goede set. En dat is lastig.
||
Citaat:
![]() Draai trouwens neuro met vinyl. En het dj'en voor een redelijk volle zaal met twee monitor speakers in je oor is best pittig.
Laatst gewijzigd op 04-05-2006 om 13:16. |
![]() |
||
Citaat:
Ik doel gedeeltelijk op de post van Jumpfrious, en de algemene reactie van het VOLK.
||
Citaat:
hiervoor hadden we het gezellig over plaatjes. Dus algemene de algemene reactie van het VOLK vlieger gaat hier niet op.
|
Tom Violence, zou je aub zelf je klep willen houden en een andere bezigheid willen zoeken als je niets anders kan dan tante Bep en mij hier een beetje een grote bek te geven? Zo zou je je bijvoorbeeld kunnen verdiepen in het DJ-en, zodat je ook een positieve bijdrage kan leveren aan dit topic in plaats van diegene die dit topic wel serieus nemen af te zeiken... (Het is maar een ideetje hoor)
Wat mij betreft kunnen we nu weer gezellig verder babbelen in dit topic over plaatjes draaien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik vind de knoppen leuk om te automaten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tjonge, wat een gekke plaats om een feest te houden!
|
Wat een gedoe toch altijd om de vraag of DJ-en nou wel of niet een kunst is. Ik vind het in ieder geval echt super om te doen. Heb nog nooit op een feestje gedraaid, heb het van mijn vriend geleerd en heb dus ook nog geen eigen draaitafels heb en kan daarom niet zo vaak oefenen.
On-topic: Ik draai òf club, groove, techhouse òf hardstyle. Mijn vriend heeft ook een paar tekno-plaatjes die ik heb uitgeprobeerd maar daar kon ik echt niets van maken ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
heb 3 mp3-mixjes in elkaar gedraaid
een gabber- en een housemixje om te oefenen en een breakcore-mix waar ik best tevreden mee ben als ik klaar ben met mn studie wil ik platen gaan kopen. als ik NU klaar zou zijn met studeren zouden dat breakcoreplaatjes zijn. tegen die tijd is dat misschien veranderd.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Beste trance/hardstyle droppiej | 125 | 05-11-2004 15:42 | |
Muziek |
Identificeer jezelf met een nummer. Verwijderd | 68 | 19-11-2003 08:24 | |
Muziek |
Discussie: Waarom zijn er nog lp's? pimomes1987 | 69 | 11-07-2003 11:43 | |
Muziek |
Hardstyle de gekstuh!! Martijngr | 134 | 10-03-2003 00:42 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Muziek |
Aanvulling Collectie 86dagreed | 102 | 01-09-2002 23:26 |