|
|
Bekijk resultaten poll: De uitslag? | |||
Winst voor Nederland |
![]() ![]() ![]() ![]() |
71 | 82.56% |
Gelijkspel |
12 | 13.95% |
Winst voor Servië & Montenegro |
3 | 3.49% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
We hebben alleen qua doelsaldo mogelijkerwijs een probleem, want Ivoorkust verliest ''maar" met 1 doelpunt verschil en wij winnen met 1 doelpunt verschil. Dus als we gelijkspelen tegen Ivoorkust en vervolgens met 1-0 of meer verliezen van Argentinie, en Ivoorkust wint van Servie dan staat Ivoorkust qua doelsaldo beter.. Mjah, dat is als als als als als.. Ik hoop trouwens dat Servie en Ivoorkust gewoon gelijkspelen de laatste wedstrijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft precies ingevuld wat Van Basten van zijn backs verwachte en dat was het beslaan van de hele vleugel. Hij doet dit bij Barcelona ook steeds meer en hoewel ik nooit een heel groot fan van hem was vind ik hem nu echt uitstekend spelen de laatste maanden. Heeft veel diepgang en scoorde gister op de training als linksback de enige 2 goals ![]() Vandaag ging het hem één keer mis maar dat vind ik geen probleem als je dwingend voetbal wil spelen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat Van Bronckhorst had moeten doen was de bal met een crosspass (met zijn linkerpoot) naar rechts moeten spelen. Heitinga stond op rechts en is een rechtspoot en dan is het ook moeilijk om de bal door te spelen naar voren. Maar hij had het wel moeten doen, hij speelde laf. Net zoals Mathijsen. Dat was toch wel het grote minpunt van Nederland gisteren: de opbouw van achteren uit. Speel niet steeds op Robben (links), maar ook op Van Persie (rechts). En ik had liever een nummer 10 gezien, want Van Nistelrooij kreeg de bal nooit op de goede plek. Hij moest steeds zelf de acties maken...en dat kan hij gewoon niet goed. Als Van der Vaart fit is, zou ik hem in de punt naar voren zetten en Cocu op links en Sneijder op rechts.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nederland wil aanvallen, maar heeft de zaakjes tactisch gezien gewoon niet op orde.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maargoed ieder zijn mening