Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kan ook echt zo pissig worden als mensen mijn naam als 'Anoek' schrijven. Piss off, Anoek is een naam die is gekozen door analfabete ouders. ![]() Ok, Oeroezgan is wrs de nederlandse benaming van Uruzgan, idd net als 'Londen', 'Parijs' en 'Berlijn'. Maar de redenatie een woord anders te schrijven omdat wij een bepaalde klank niet zouden kennen is gewoon stom. [/PMS] ot: Youtube is mijn media. Voor muziek en humor. En www.kanalenkiezer.nl kijk ik voor muziek en pr0n.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik heb zojuist een abonnement op blend genomen maar eigenlijk kan ik dat niet betalen kk.
||
![]() |
Citaat:
Ik heb alleen een abonnement op de Intermediair en de Glamour en soms koop ik de HP De Tijd. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Waarom bericht het journaal nooit over de problematiek rond Marokkanen? De Zwartkijker | 329 | 10-07-2005 23:21 | |
Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen ThaFox | 196 | 18-11-2003 14:02 | |
Media en Geweld !Bart(o)! | 5 | 06-03-2002 19:26 | |
Balkenende: 'ik ben geen voorstander van een multiculturele samenleving'. Nieuwe Nationale Partij | 25 | 27-01-2002 20:20 |