![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb verder wel goede ogen zo lang ik maar mijn bril of lenzen draag (-6,25 en -6,75). Maar ik ben erg geïnteresseerd in oogheelkunde ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de site van het Loo Erf staat veel nuttige informatie hierover. Van informatie over zien(problematiek) tot tips over de manier waarop je een blinde/ slechtziende kunt benaderen.
http://www.looerf.nl |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook wel eens iemand naar de juiste trein gebracht die blind was, ik vind dat eigenlijk normaal. Zeker als het zo druk is als toen. waarom maken ze trouwens niet een heel beeldscherm met van die pinnetjes, dan kunnen blinden en slechtzienden ook naar de plaatjes "kijken" Laatst gewijzigd op 11-08-2006 om 18:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo mensen,
Wat doet hij hier op dit topic? Dat zal ik je uitleggen: Ik werk bij BEAM. Het online jongeren platform van de Evangelische Omroep. (check www.beam.nl) Op dit moment zijn we bezig met een nieuw video format genaamd de BEAM NO-Likes show. Op FaceBook zie je heel veel leuke dingen. Bijvoorbeeld: een nieuwe baan, een nieuw huisdier of een leuke vakantie foto van iemand. In deze webserie belichten wij allerlei onderwerpen die eigenlijk helemaal 'geliked' worden. Om met de deur in huis te vallen: Ik ben opzoek naar een blind of slechtziend persoon die het tof zou vinden om in een kort item te vertellen hoe hij/zij social media & sociale status toe past in zijn leven. Vaak denken mensen namelijk 'hoe kun je op social media zitten als je blind of slechtziend bent?' Zou jij het leuk vinden om hier aan mee te werken of ken je iemand die dit wellicht wil? Stuur dan een mailtje naar david.rusting@eo.nl. Groeten David |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ICT hulpmiddelen voor visuele beperkingen? Marly88 | 6 | 26-02-2008 16:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Cyborgificatie: EU ondersteunt ontwikkeling brilcamera voor slechtzienden Verwijderd | 20 | 01-03-2005 23:14 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de Mol? komt terug! Goede Fee | 500 | 18-02-2005 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ogen: Visus en Sterkte DrunkenMagician | 5 | 03-09-2004 09:47 | |
Flora & Fauna |
foto topic jij met je huisdier Verwijderd | 113 | 04-06-2004 23:33 | |
De Kantine |
Verkeersregels... wist je dit? Rabbi Daniel | 62 | 07-08-2003 17:55 |