![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ze vinden alcohol inderdaad stukken acceptabeler. Ik kwam een keer thuis met een alcoholvergiftiging, de eerste en laatste keer van m'n leven dat ik zo ver ging want drie uur onder een of andere trap liggen, zonder jas, in hartje winter, is niet al te gaaf. ![]() "Hallo. ![]() "Hoi, ahhh, wat zie jij er uit! Was het feestje gaaf gisteren?" "Nee, ik ben passed out gegaan nadat ik onder de trap van de parkeergarage was gekropen en toen heb ik daar drie uur gelegen. Daarna ging ik slapen bij X alleen lukte dat niet want ik moest de hele nacht kotsen. Dus eh, nu ga ik naar bed, KAY?" "MEISJE TOCH. Nou, ga maar gauw liggen, ik breng je wel wat thee." ![]() Terwijl als ze zouden weten dat ik weleens gepaddo't heb, ze me het huis uit zouden gooien. Zonder grapjes. (Nog zoiets: de dag nadat ik thuiskwam met alcoholvergiftiging was mijn verjaardagsfeestje, want ik werd 18. Feestje voor familie, dus allemaal Russen. Móest ik verplicht wodka drinken bij elke toast, want als er een toast wordt uitgesproken voor jou, en dat is zeg maar bij elk nieuw glas, dan is het onbeleefd om niet mee te drinken. Vooral als het je eigen feestje is. En je achttien wordt. Wa.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne: Sam zakroj, chasi ebanni-je - zelf je mond houden, godvergeten klok die je bent ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Весь мир говно, все бабы бляди, солнце ёбаный фонарь. Heel de wereld bestaat uit poep, alle vrouwen zijn hoeren, de zon is een fakking lamp. In het Russisch is het grappiger. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
welk geloof?! SpongeBobbel | 346 | 21-02-2007 12:47 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Lifestyle |
stelling: alto's zijn vroeger gepest geweest! Verwijderd | 106 | 04-05-2003 11:23 | |
ARTistiek |
meningen graag??(verhaal) Verwijderd | 8 | 02-05-2002 09:17 | |
ARTistiek |
Verhaal - * Jesse en Lisa * Read it :)) U-NiQ | 7 | 14-01-2002 20:20 |