Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
- Citaat:
- Als iemand een compliment maakt zeg ik meestal iets van 'JA KLOPT' en dan loop ik door, dat werkt meestal wel omdat ik al weg kan zijn voordat ze een antwoord bedenken. Verder negeer ik zoveel mogelijk stompzinnige opmerkingen maar meestal kan ik het niet laten om een verontwaardigde frons te tonen. Als een gesprek echt niet te vermijden is geef ik trage, korte antwoorden en stel zelf geen vragen. Dan is het al snel voorbij. Soms kunnen mensen echt heel lang doorzeuren en dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik terugga naar mijn vrienden/naar huis. Smoesjes over naar de wc moeten enzo gebruik ik nooit, dat vind ik een beetje laf. Ik heb trouwens wel een keer gelogen dat ik samen woonde tegen iemand die me letterlijk tot aan de deur volgde (zz).
Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 21:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Jij vindt jezelf véél te interessant.
||
Citaat:
Ik zag vandaag nog een schoenenwinkel die Mephisto heette en ik moest denken aan je laatste foto met je noeste krullen en subtiele zweetparels........ HOT. HvJ: Dat verklaart een hoop. Maar dan nog, je post wel hele conversaties hier met een bepaald doel.
||
![]() |
Citaat:
![]() Mooi, dit was de meest recente en gelijk voor de betreffende personen duidelijk. Daarbij: Och het was best stompzinnig, en volgens derde het vermelden waard - kuch - ![]()
||
Citaat:
Tijdens het uitgaan negeer ik mensen. Alles daarnaast: ik zeg dat ik geen zin in een relatie of iets anders heb.
||
Citaat:
Tijd om wakker te worden.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |