Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2006, 13:21
Balance
Balance is offline
Wat de rest al zegt: naar de wc gaan en vluchten, arrogant doen, kortaf doen, vrienden opzoeken, 'ik heb een vriend' (waarbij men dan altijd direct moet controleren of het wel waar is met 'hoe heet ie dan?' ).
Pas als ie echt opdringerig wordt is het gewoon 'ga weg, ik vind je niet leuk'.
Oud 29-11-2006, 17:09
Silvie
Silvie is offline
Ik zou gewoon zeggen dat ik geen interesse in diegene heb.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Silvie schreef op 29-11-2006 @ 18:09 :
Ik zou gewoon zeggen dat ik geen interesse in diegene heb.
geloof me, soms werkt dat niet.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 22:13
schatjepatatje
schatjepatatje is offline
eerst zei ik nooit wat en negeerde ik hem volkomen..
tegenwoordig zeg ik het gewoon dat ik er geen zin in heb of dat ik het niet zo leuk vind dat hij achter mn aan loopt...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 22:32
gekkeaap
gekkeaap is offline
gewoon dmv lichaamstaal laten blijken dat je die persoon niet ziet zitten.
Als je niet open, spontaan etc. bent heeft die persoon het ook wel een keer door en krijg je ongemakkelijke stiltes etc.
Nouja voor hem ongemakkelijk want jij zit er immers niet mee.
Of gewoon dommerdje spelen en denken dat hij puur geintereseerd is omdat hij zo'n leuk gesprek wil voeren in de kroeg.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 20:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gisteravond gebruikt:

- Als ik op mannen met rose gestreepte truitjes zou vallen, dan was ik nu wel met een vrouw aan het klefbekken. Trek je conclusie!

En bij een meisje dat ik ken, die een move maakte:
- Weetje, je bent echt niet lelijk, maar het is me allemaal iets te gecompliceerd in het geval van kinderen enzo.
Waarop zij zei: "Ik begrijp het, jij bent het mannelijke type in ons verhaal, het geeft niet... ik ga wel een rietje halen"
Ik: *geeft rietje*wijst naar een vriend* Hij vult hem wel even voor je, veel plezier verder vanavond.

Ze moest in 1e instantie lachen, maar de blik daarna was echt dodelijk.
Oud 02-12-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 02-12-2006 @ 21:00 :

- Weetje, je bent echt niet lelijk, maar het is me allemaal iets te gecompliceerd in het geval van kinderen enzo.
Waarop zij zei: "Ik begrijp het, jij bent het mannelijke type in ons verhaal, het geeft niet... ik ga wel een rietje halen"
Ik: *geeft rietje*wijst naar een vriend* Hij vult hem wel even voor je, veel plezier verder vanavond.

ligt ongetwijfeld aan mij, maareh ik snap het niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 21:00
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
HvJ schreef op 02-12-2006 @ 21:00 :
Gisteravond gebruikt:

- Als ik op mannen met rose gestreepte truitjes zou vallen, dan was ik nu wel met een vrouw aan het klefbekken. Trek je conclusie!

Ze moest in 1e instantie lachen, maar de blik daarna was echt dodelijk.
Volgens mij vind jij jezelf wel interessant.

-

Citaat:
juno schreef op 28-11-2006 @ 12:01 :
Ik duw zijn hoofd weg, trek mijn kleren weer aan en ik ga naar huis met de woorden: "Laat maar, je kunt het niet".
Oh god. Ordinaire-huisvrouwen-humor.

-

Als iemand een compliment maakt zeg ik meestal iets van 'JA KLOPT' en dan loop ik door, dat werkt meestal wel omdat ik al weg kan zijn voordat ze een antwoord bedenken. Verder negeer ik zoveel mogelijk stompzinnige opmerkingen maar meestal kan ik het niet laten om een verontwaardigde frons te tonen. Als een gesprek echt niet te vermijden is geef ik trage, korte antwoorden en stel zelf geen vragen. Dan is het al snel voorbij. Soms kunnen mensen echt heel lang doorzeuren en dan zeg ik gewoon eerlijk dat ik terugga naar mijn vrienden/naar huis. Smoesjes over naar de wc moeten enzo gebruik ik nooit, dat vind ik een beetje laf. Ik heb trouwens wel een keer gelogen dat ik samen woonde tegen iemand die me letterlijk tot aan de deur volgde (zz).

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 21:04.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2006, 21:52
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 02-12-2006 @ 22:00 :

Verre van, ik heb gewoon een schurft hekel aan opdringerige mensen voor wie het met een 'nu even niet' nog steeds niet duidelijk is. Het meisje in kwestie heeft het al vaker geprobeerd, en dus hing mijn opmerking samen met een door ons eerder gemaakt grapje. Pas op een later tijdstip had ik door wat voor stomme indirecte afwijzing ik nu weer gegeven had, voelde best lullig want ze keek echt heel dodelijk. Nee, hoe vreemd an public, en hoe tactloos. Echter geeft het wel mijn manier van 'afwimpelen' weer, weinig interessants aan... Tis juist voor verbetering vatbaar.
Oud 02-12-2006, 22:02
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 02-12-2006 @ 22:00 :
Pot. Ketel. Zwart.

Jij vindt jezelf véél te interessant.
Oud 02-12-2006, 22:06
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 02-12-2006 @ 23:02 :
Pot. Ketel. Zwart.

Jij vindt jezelf véél te interessant.
Want?

Ik zag vandaag nog een schoenenwinkel die Mephisto heette en ik moest denken aan je laatste foto met je noeste krullen en subtiele zweetparels........ HOT.

HvJ: Dat verklaart een hoop. Maar dan nog, je post wel hele conversaties hier met een bepaald doel.
Oud 02-12-2006, 22:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 02-12-2006 @ 23:06 :

HvJ: Dat verklaart een hoop. Maar dan nog, je post wel hele conversaties hier met een bepaald doel.
Inderdaad weergeven hoe ik mensen afwimpel, omdat er door mijn eerdere post in dit topic een ware PM-bende is ontstaan waarin ik voorbeelden moest geven?
Mooi, dit was de meest recente en gelijk voor de betreffende personen duidelijk. Daarbij: Och het was best stompzinnig, en volgens derde het vermelden waard - kuch -
Oud 03-12-2006, 14:00
Magican
Magican is offline
Ik duw het meisje naar een vriend van me en zeg dat ze leuk moeten dansen, waarna ik weg loop.
Oud 03-12-2006, 14:35
Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Op m'n 16e was het 'ik ben zo terug' smoesje mijn standaard afwijzing. Nu werkt dat meestal niet zo goed aangezien ik meestal op dezelfde plaatsen uitga en die mensen dus niet zo goed kan blijven ontlopen...

Meestal is continue wegkijken en er niet / amper op ingaan wanneer iemand een gesprek aan probeert te knopen wel voldoende.
Wanneer iemand een drankje aanbiedt, zeg ik dat ik niet hoef, maar accepteer daarna wel een aanbod van een van m'n friends of ga zelf drank halen voor mij en m'n friends. Dat is dan meestal ook wel duidelijk...
Als dat niet werkt zeg ik meestal iets als 'Ik ben nog niet over m'n ex heen.' Werkt over het algemeen best goed, tenzij diegene dan de te foute opmerking maakt 'maar daar kan ik je wel overheen helpen!' *kots*
En aangezien bij sommige mensen 'subtiele hints' niet genoeg zijn en ze dan blijkbaar de verkeerde indruk krijgen (omdat ik ze nu eenmaal niet onwijs lullig afwijs), is wegdraaien als iemand me probeert te zoenen altijd wel effectief.
Of onwijs close gaan dansen met iemand anders.
Oud 03-12-2006, 16:55
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 02-12-2006 @ 21:15 :
ligt ongetwijfeld aan mij, maareh ik snap het niet.
Ik denk dat een vrouw haar probeerde te versieren. Klopt?

Tijdens het uitgaan negeer ik mensen. Alles daarnaast: ik zeg dat ik geen zin in een relatie of iets anders heb.
Oud 04-12-2006, 07:47
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Ik doe ongeinteresseerd en kijk arrogant.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 08:06
Ray
Ray is offline
Lijkt me niet zo moeilijk, subtiel ende beleefd zeggen dat ik geen interesse heb, evt "Ken ik jou?"
Helpt dat niet, botter doen, dat werkt meestal wel.
Oud 04-12-2006, 10:12
snoopy
snoopy is offline
heb laatst een heel verhaal opgehangen dat ik getrouwd was en twee kinderen had. Ik was op een gegeven moment echt aan het kijken hoef ver ik kon gaan met de bullshit voordat ie t niet meer geloofde, maar echt... dat punt kwam maar niet
Oud 04-12-2006, 11:25
Verwijderd
"Dit is mijn vriend"
en als hij er niet bij is, dan noem ik heel casual even zijn naam. Als de hint dan niet duidelijk is, laat ik mijn ring zien en ben ik verloofd. Niet dat ik dat ben, maar ze geloven het altijd en dan zijn ze meteen weg.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 12:47
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 02-12-2006 @ 23:06 :
Want?
Je denkt in de positie te zijn om overal over te kunnen zeuren en zeiken omdat je zo interessant en geweldig bent.

Tijd om wakker te worden.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten