Oud 25-07-2002, 18:46
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Sookie schreef:

Yep! Maar het idee dat de serie dan om Dawn draait spreekt mij niet zo aan.

S
P
O
I
L
E
R
S

Ik hoop echter niet dat ze alles een beetje gaan herhalen, want Dawn krijgt in het volgende seizoen twee nieuwe vrienden bij: een jongen en een meisje. Lijkt dus nogal sterk op Willow en Xander. Volgend jaar wordt Dawn overigens 16. Buffy was ook 16 toen ze hoorde dat ze een slayer was. Het thema van seizoen 7 heet: Back to the beginning. Hopelijk gaan ze de avonturen die Buffy beleefd heeft niet herhalen met Dawn, want dan zou ik zeker teleurgesteld zijn. Zo'n gevoel heb ik iig.

S
P
O
I
L
E
R
S
is het niet logischer dat dawn dan slayer wordt ofzow??
Oud 25-07-2002, 20:36
Verwijderd
Citaat:
stroopwafel schreef:

is het niet logischer dat dawn dan slayer wordt ofzow??
Dan zou Faith eerst dood moeten gaan en als Dawn nog ff een klein gelukje heeft dan kan ze the Chosen One worden. Het zou wel heel erg toevallig zijn dat zij Slayer wordt
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:

Dan zou Faith eerst dood moeten gaan en als Dawn nog ff een klein gelukje heeft dan kan ze the Chosen One worden. Het zou wel heel erg toevallig zijn dat zij Slayer wordt
Toevallig ja, maar die streken hebben ze wel bij de meeste tv shows. En je kan nou niet van buffy zeggen dat ze superorigineel zijn (after all, ze hebben dezelfde formule al 6x gebruikt). Maareh, ja, Faith kan ook terugkomen!! Wee, I like Faith.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten