Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 20:15
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
welke 3 (4 mag ook) afleveringen van Buffy vindt je het best ???
mag trouwens ook van seizoen 6 als je die al gezien hebt.

ik:
1.Hush
2.Seeing Red
3.Villains
4.The Gift
Oud 14-07-2002, 20:45
Verwijderd
Argh! Da's een supermoeilijke vraag

Lemme think....okey:

1. Once more, with feeling
2. Passion
3. Becoming part 1 & 2
4. The Body
5. The Gift
6. Hush
7. Tabula Rasa
8. Normal Again
9. Graduation Day part 1 & 2
10. Two to go/Grave
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 20:50
Verwijderd
Aaaah.... Ik ken alle titels niet, maar goed, ik probeer het.

-Once more with feeling
-The gift
-Who are you
-die-ene-lijpe-waar-Spike-terugkomt-en-die-ring-vindt
-die-ene-waar-Buffy-en-Angel-voor-het-eerst-zoenen
-Seeing red toch ook wel

Euh... vast nog wel veel meer, maar ik ken niet alle titels... *is zwaar fan van alle afleveringen met Buffy-Angel, Buffy-Spike, Oz-Willow en Tara-Willow*

... Ja ik ben een fluff
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:17
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
ik doe deze er toch ook maar ff bij

The body
Two to go/Grave
Gingerbread
Oud 14-07-2002, 22:22
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:
ik doe deze er toch ook maar ff bij

The body
Two to go/Grave
Gingerbread

hoe wete jullien godsnaam al die namen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

Ik ken er een lading van seizoen 6 omdat ik die gedownload heb (dan heb je dus naam en nummer erbij staan), maar de anderen ken ik ook echt niet hoor...

Ok, Who are you is seizoen 4 maar die had ik opgezocht in een afleveringengids omdat ik die weer wou zien en wou downloaden
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 23:27
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
- The Wish vind ik zwaar kicke
- School Hard
- Once More With Feeling
- toch wel...The Gift...
- hmm en The Body ook wel...
Oud 15-07-2002, 01:02
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

Als je de afleveringen tig keer hebt gezien, dan weet je het wel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 09:58
maryana
maryana is offline
ik ben vergeten waar hush over ging , waar ging die ook alweer over?

maar ik vond the gift een goede aflevering

xxx
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 10:16
the exploding boy
the exploding boy is offline
1) the gift
2)once more with feeling
3) tabula rasa
4) the body

ik vind ze gewoon steeds beter worden
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 11:08
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
maryana schreef:
ik ben vergeten waar hush over ging , waar ging die ook alweer over?

maar ik vond the gift een goede aflevering

xxx
Hush gaat over die Gentlemen die je stem dan stelen en je hart er uit halen en alleen gedood kunnen worden door de gil van Buffy...
en het is ook de eerste aflevering waar Buffy en Tara elkaar voor het eerst ontmoeten

vond ik trouwen één van de engste afleveringen schrok me steeds het lazarus van die Gentlemen...
Oud 15-07-2002, 11:26
maryana
maryana is offline
owja die was heel gaaf

thnx
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 12:51
fruitmand
fruitmand is offline
was tabula rasa de aflevering NA once more with feeling?!
Oud 15-07-2002, 13:28
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
was tabula rasa de aflevering NA once more with feeling?!
ja tenminste zo lees ik het op een aantal sites...
Oud 15-07-2002, 19:08
Verwijderd
Tabula Rasa
Hush (Gentelemen )
The Gift ("Be brave. Live. For me." *smelt *
Seeing Red
OMWF (Maybe midgets!)
Something Blue ("We're getting married!")
The Body
Becoming I + II
The Wish
Fool for Love (Spike history )

Ik heb teveel favorite afleveringen...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:37
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
ik doe Primeval er ook nog maar ffies bij
Oud 15-07-2002, 20:40
Verwijderd
ow okeej

weet iemand hoe die aflevering heet dat niemand kan praten?? die wil ik graag zien namelijk maar geen idee hoe die heet!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:40
Cinamon
Cinamon is offline
als ik de namen nou eens wist...
Oud 15-07-2002, 20:57
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ow okeej

weet iemand hoe die aflevering heet dat niemand kan praten?? die wil ik graag zien namelijk maar geen idee hoe die heet!
Dat is dus The Hush
Oud 15-07-2002, 21:21
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef:
als ik de namen nou eens wist...
bekijk anders even de site www.buffyworld.com
Oud 15-07-2002, 21:22
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Dat is dus The Hush
oftwel één van mijn favo afleveringen waar ik ook echt nachtmerries van heb gehad
maar hij is ook wel één van de leukste
Oud 15-07-2002, 21:38
Breg
Breg is offline
weet iemand hoe die ene enge aflevering in seizoen 4 heet? Volgens mij is het dan Halloween, die heb ik 2x gemist (toen ze m voor het eerst uitzonden en toenz e hem herhaalden )
Oud 16-07-2002, 09:56
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Breg schreef:
weet iemand hoe die ene enge aflevering in seizoen 4 heet? Volgens mij is het dan Halloween, die heb ik 2x gemist (toen ze m voor het eerst uitzonden en toenz e hem herhaalden )
"Fear, Itself" maar zoals ik al zei je kan hem ook opzoeken op de site die ik hier al ergens had neergezet...
Oud 16-07-2002, 10:46
Verwijderd
ik had vannacht the hush gedownload en zojuist gekeken, was erg leuk ja Ik ben nu ook nog meer aan t downloaden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:39
Bluesummers
Bluesummers is offline
onwf en the gift zijn zeker wel favorieten, maar k ben neit zo goed in namen..
Oud 16-07-2002, 12:03
ScarletWithin
ScarletWithin is offline
dat liedje van hush...Can't even shout, can't even cry...is zoooooo cool
Oud 16-07-2002, 12:19
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
ScarletWithin schreef:
dat liedje van hush...Can't even shout, can't even cry...is zoooooo cool
mijn sig
alleen het laatste stukje kon er niet op

en voor diegene die er steeds overheen lezen namen e.d. kun je vinden op www.buffy.com of www.buffyworld.com...
Oud 16-07-2002, 13:11
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
ik had vannacht the hush gedownload en zojuist gekeken, was erg leuk ja Ik ben nu ook nog meer aan t downloaden
...welk download programma heb jij, want ik zou nooit een aflevering kunnen downloaden en hem diezelfde avond kijken, duurt te lang
Oud 16-07-2002, 16:08
Built to last
Built to last is offline
GEEN één, Alleen de originele buffy film is nog te pruimen (die is dan ook niet met sarah michelle gellar)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:18
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
jak.. die film was echt poep...

lelijke buffy en BAD special effects
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:

Something Blue ("We're getting married!")
Die met Spike en Buffy en die love spell....?? Die wil ik er namelijk ook bij En die ene aflevering met halloween, dat ze allemaal zo worden als ze eruit zien, weetjewel (Xander als soldaat, Willow heel stoer en zo en Buffy zo'n prinses of zo), die is ook strak. *wil download* Weet iemand de naam?

En waar gaat the body eigenlijk over?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Die met Spike en Buffy en die love spell....?? Die wil ik er namelijk ook bij En die ene aflevering met halloween, dat ze allemaal zo worden als ze eruit zien, weetjewel (Xander als soldaat, Willow heel stoer en zo en Buffy zo'n prinses of zo), die is ook strak. *wil download* Weet iemand de naam?

En waar gaat the body eigenlijk over?
Die aflevering heet Halloween (2x07).

The Body:

Synopsis

After finding Joyce unconscious on the couch, a terrified slayer calls 911. Unfortunately, it's too late to do anything. The paramedics tell Buffy that her mom had been dead for a while already. We see Dawn at school for the first time, and she's just getting over the freakout she had after finding out she was the key. Rumors were spread and Dawn was hurt by them, but she feels better after talking about it with a nice boy in her art class. Buffy interrupts this conversation though to tell her sister the bad news.

Everyone is devastated by this tragedy and they spend the episode grieving, and dealing with their pain in all sorts of ways. Xander punches through a wall while Willow changes her outfit continuously. They are obviously very shaken up, especially since they were all so close with Buffy and her family. Even Anya sheds her first human tears.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:

Die aflevering heet Halloween (2x07).

The Body:

Synopsis

After finding Joyce unconscious on the couch, a terrified slayer calls 911. Unfortunately, it's too late to do anything. The paramedics tell Buffy that her mom had been dead for a while already. We see Dawn at school for the first time, and she's just getting over the freakout she had after finding out she was the key. Rumors were spread and Dawn was hurt by them, but she feels better after talking about it with a nice boy in her art class. Buffy interrupts this conversation though to tell her sister the bad news.

Everyone is devastated by this tragedy and they spend the episode grieving, and dealing with their pain in all sorts of ways. Xander punches through a wall while Willow changes her outfit continuously. They are obviously very shaken up, especially since they were all so close with Buffy and her family. Even Anya sheds her first human tears.
Ow, die. Vond die niet leuk... wel goed en zo, maar niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Ow, die. Vond die niet leuk... wel goed en zo, maar niet leuk.
Leuk is ie zeker niet, maar wel heel erg mooi geacteerd, geschreven en gefilmd.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 20:58
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
in een eerder topic vertelde ik dat er op BBC2 oude aflveringen werden herhaald maar sinds niemand daarop reageerde weet ik niet of het wel is overgekomen

dus nogmaals BBC2 oude afleveringen om 19:35
(behalve deze week ivm met golf)
Oud 17-07-2002, 11:43
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Het schijnt trouwens zo te zijn dat Sarah Michelle Gellar gaat stoppen met Buffy

ze zouden misschien verder gaan zonder haar...
Oud 17-07-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
fruitmand schreef:

...welk download programma heb jij, want ik zou nooit een aflevering kunnen downloaden en hem diezelfde avond kijken, duurt te lang

kazaa lite maar doe dr wel uuuuren over hooor!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 00:12
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Het schijnt trouwens zo te zijn dat Sarah Michelle Gellar gaat stoppen met Buffy

ze zouden misschien verder gaan zonder haar...
Ze zouden sowieso stoppen, al na seizoen vijf Toen hebben ze de contracten getekend tot seizoen 7. Ik geloof dat ze zwanger was...

Ze mogen van mij verder zonder haar, maar niet met een ander als Buffy. Dan moet ze maar weer dood.

Hm, Dawn als slayer...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 01:53
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

Hm, Dawn als slayer...
Ow please! Gimme a break!

Persoonlijk vind ik Dawn een zeer irritant personage. In het begin was ze wel grappig als de annoying sister, maar in seizoen 6 werd ze alsmaar irritanter.

Zoals Evil Willow het zegt:

WILLOW (mocking)":
"Mom!" "Buffy!" "Tara!" Waah!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 10:15
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Ze mogen van mij verder zonder haar, maar niet met een ander als Buffy. Dan moet ze maar weer dood.
NEE

ze gaat al zo vaak dood
Oud 18-07-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:

Persoonlijk vind ik Dawn een zeer irritant personage. In het begin was ze wel grappig als de annoying sister, maar in seizoen 6 werd ze alsmaar irritanter.

WILLOW (mocking)":
Thhhhh

Ik vind Dawn cool. Geen idee waarom
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 16:23
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Sookie schreef:

WILLOW (mocking)":
meisje in de puberteit, moeder is doodgegaan, d'r zus ook, en dan later nog iemand.

dus ik vindt het eigenlijk wel een soort van sterk personage tenminste dat vind ik...
Oud 18-07-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:

En die ene aflevering met halloween, dat ze allemaal zo worden als ze eruit zien, weetjewel (Xander als soldaat, Willow heel stoer en zo en Buffy zo'n prinses of zo), die is ook strak. *wil download*
Willow wordt een stoere geest
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:16
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:

meisje in de puberteit, moeder is doodgegaan, d'r zus ook, en dan later nog iemand.

dus ik vindt het eigenlijk wel een soort van sterk personage tenminste dat vind ik...
Daar heb je helemaal gelijk in! Ze heeft ontzettend veel meegemaakt in de laatste 2 jaar. Best wel een zielig figuur. Maar toch vind ik haar irritant

ff over dat SMG hoogstwaarschijnlijk de serie na seizoen 7 gaat verlaten. Nog meer slecht nieuws: Emma Caulfield (Anya) heeft gezegd dat ze na seizoen 7 kapt. ASH heeft ook laten weten dat seizoen 7 echt zijn laatste wordt.

Stel dat ze met Buffy doorgaan zonder deze drie acteurs, ga je de serie dan nog steeds volgen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 22:41
Darvan
Darvan is offline
nieuwe serie genaamd: 'willow'
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:52
Noínden
Noínden is offline
Once more, with feeling...
Tabula Rasa
Something blue (Spike: 'Have a happy honeymoon with your big pile of dust!')
en Bargaining 1 (Spike: 'Aw, poor watcher. Your life flashed by before your eyes? Cup of tea, cup of tea, allmost got shagged, cup of tea?')

What's my line 1 en 2 (met Kendrrrrrra) waren ook leuk.

Bij de weg, op www.angelicslayer.com heb je goeie quotelijsten.

Laatst gewijzigd op 20-07-2002 om 13:56.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:

ff over dat SMG hoogstwaarschijnlijk de serie na seizoen 7 gaat verlaten. Nog meer slecht nieuws: Emma Caulfield (Anya) heeft gezegd dat ze na seizoen 7 kapt. ASH heeft ook laten weten dat seizoen 7 echt zijn laatste wordt.

Stel dat ze met Buffy doorgaan zonder deze drie acteurs, ga je de serie dan nog steeds volgen?
Ik weet het niet, ik zou het (van de drie bovenstaande) het ergste vinden als ASH weggaat, SMG en Emma is ook niet leuk, maar ik vonds Anthony een leuker karakter. Dan zou ik denk ik alleen nog kijken voor Spike en Willow...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:

Dan zou ik denk ik alleen nog kijken voor Spike en Willow...
Yep! Maar het idee dat de serie dan om Dawn draait spreekt mij niet zo aan.

S
P
O
I
L
E
R
S

Ik hoop echter niet dat ze alles een beetje gaan herhalen, want Dawn krijgt in het volgende seizoen twee nieuwe vrienden bij: een jongen en een meisje. Lijkt dus nogal sterk op Willow en Xander. Volgend jaar wordt Dawn overigens 16. Buffy was ook 16 toen ze hoorde dat ze een slayer was. Het thema van seizoen 7 heet: Back to the beginning. Hopelijk gaan ze de avonturen die Buffy beleefd heeft niet herhalen met Dawn, want dan zou ik zeker teleurgesteld zijn. Zo'n gevoel heb ik iig.

S
P
O
I
L
E
R
S
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:03
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Als Buffy na seizoen 7 afloopt dan zouden ze dat toch niet doen in het laatste seizoen? Het zou wel zwaar klote zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 18:08
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
buffy suck's bick wind
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten