Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben 1 keer in mijn leven verhuisd, van Hardinxveld-Giessendam naar 'n plaatsje in 't Gooi. We verhuisden omdat het huis te klein was voor ons gezin en mijn vader werk had in een andere plaats. Ik vond het niet erg om te verhuizen, maar ik was dan ook pas 4.
Als ik nu zou verhuizen zou ik het niet zo erg vinden, ik heb het wel gezien hier en iets anders is ook wel weer eens leuk. Maar opzich vind ik het hier ook prima en ik heb er geen problemen mee om hier nog eventjes te blijven. |
![]() |
|
Hai Hai...
Ik ben in mijn hele leven eigenlijk nog maar 1 keer verhuisd.... echt super ver weg.. namelijk nog in dezelfde straat... maja... dat kwam omdat we geen tuin hadden dus nu hebben we een huis gebouwd mét tuin... en verder nog niet... maar ik zit hier wel goed... ik woon wel in een dorp maja.. ben zo in de stad!! toedeloe... diamonde |
![]() |
|
![]() |
nog niet gedaan... we hebben wel eens sterk getwijfeld te verhuizen naar t kleine straatje achter ons (we wonen trouwens al in zo'n kinderbuurt dus veel verschil maakt het niet) en k zou het wel leuk gevonden heb denk 'k als k toch in dezelfde buurt blijf... bij iedereen die 'k ken
x
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verhuizen Winniedp | 6 | 11-01-2017 19:40 | |
Software & Hardware |
Website verhuizen duivelaartje | 11 | 28-02-2011 23:31 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuizen naar Essex(Engeland), Ecktenbaas | 10 | 04-12-2010 21:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Verhuurder zegt op laatste moment af, gevolg: twee weken voor verhuizing geen woning Martiño | 14 | 24-06-2010 09:41 | |
Psychologie |
verhuizen! eenzaam meissie | 4 | 04-12-2002 12:28 |