Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 11:03
°o.O LuV O.o°
°o.O LuV O.o° is offline
ben 1x verhuisd maar gewoon binnen dezelfde plaats. t had niet echt een reden. k vind ut wel beter want k hoef nu maar een paar minuten te fietsen naar de stad en anders duurde dat een minuutje of 20
Oud 30-07-2002, 11:12
shanli
shanli is offline
ik ben nog nooit verhuisd
Oud 30-07-2002, 11:14
Verwijderd
Toen ik acht was ben ik verhuisd van Leeuwarden naar Zutphen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 14:43
maar
maar is offline
Ik ben geboren in 't Gooi, daar in twee verschillende huizen in verschillende dorpen gewoond. Op m'n elfde (?) zijn we naar Brabant verhuisd, waar ik toendertijd echt van baalde maar waar ik toch een hele leuke tijd heb gehad. Op m'n 15e zijn we ivm mijn vaders werk voor een paar jaar naar amerika gegaan waar ik nu nog een jaar zal wonen.
ik heb nooit echt problemen gehad met het verhuizen; ik pas me redelijk makkelijk aan en leg vrij snel nieuwe contacten. Qua huis zijn we er ook vrijwel elke keer op vooruit gegaan.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:12
charly not
charly not is offline
ben geboren in Amsterdam
verhuisd naar Beek (ligt in de achterhoek) voor me vaders werk
daarna naar 's-heerenberg (ligt ook in de achterhoek, maar dit was een koophuis, in beek was tijdelijk)
Toen naar Arnhem
Naar Molenhoek, (ik was toen 14) Me ouders wilde wat anders, en de bedoeling was Nijmegen... In Molenhoek heb ik ook maar 1,5 gewoond..
en Nu woon ik in Nijmegen..
in totaal dussuh, 5 X verhuisd
Oud 04-08-2002, 15:15
konflict
konflict is offline
1x verhuisd, was toen een paar maanden oud... van de ene kant van dit boerengehucht naar de andere kant, dus ongeveer 5 km verderop omdat 't oude huis te klein was.

nu woon ik dus nog steeds in dit gat maar ik zou dolgraag willen verhuizen naar een grotere stad of in ieder geval ergens in de buurt daarvan, want dit dorp voldoet aan het stereotiepe boerendorp-beeld (ons kent ons, zuipen in 't cafe, koeien, nog meer zuipen, nog meer koeien en voor de rest is er helemaal nix, niet eens een supermarkt).
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:49
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Ik ben op Texel geboren en toen ik 3 was naar Beuningen verhuisd (vlakbij Nijmegen). Daar heb ik 1,5 jaar gewoond en toen ik bijna 5 was zijn we naar Enschede gegaan. Toen ik 12 was werd mijn vader voor zijn werk uitgezonden naar Curacao. Waar we 3 jaar gewoond hebben. En toen, op mijn 15de, weer terug naar Nederland, Enschede weer. Toen ik 18 was ben ik op kamers gaan wonen in Den Haag, maar door problemen ben ik weer thuis gaan wonen. En nu woon ik net een weekje in Zwolle, bij mijn ouders.
En dat bevalt mij prima. Totdat ik hier mijn opleiding af heb, en dan waarschijnlijk naar Utrecht of amsterdam.

De enige keer dat ik het niet leuk vond om te verhuizen was van Curacao naar Enschede.
En ik daar net een grote vriendinnengroep en een vriendje sinds een week. En dat moest ik allemaal achterlaten.
Waardoor ik me 2 jaar lang op mijn kamer geisoleerd heb.
Was wat minder.
Maar meestal vind ik verhuizen hartstikke leuk.
Om de 3 jaar begint het bij mij weer te kriebelen.
Ik kan absoluut niet lang op een plek blijven.
Oud 04-08-2002, 16:03
Denise84
Denise84 is offline
ik ben 3x verhuist, steeds in dezelfde plaats gebleven. Waarom? Omdat we steeds een mooier huis konden kopen.
Oud 04-08-2002, 22:08
drama
drama is offline
als ik terug ben van vakantie ben ik inmiddels verhuisd. Hoop ik, anders slaap ik in het Vondelpark
Oud 05-08-2002, 14:22
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef:
Ik ben geboren in Hoogvliet (Rotterdam), maar omdat dat niet een van de meest veilige en gezellige buurten in Nederland is, ben ik op mn 2de verhuist naar het gezellige nieuwbouwwijkje Zevenkamp.
Zevenkamp gezellig…? Toen het echt nieuwbouw was al helemaal niet volgens mij…

Ik ben geboren in Rotterdam Bospolder-Tussendijken. Oude huisjes, met veel schimmel, slecht geïsoleerd, geen douche (nog net wel stromend water ), maar 2 kamers (woonkamer en een slaapkamer) en niet echt de meest veilige buurt van Rotterdam. Rond mijn tweede was mijn moeder in verwachting van mijn zusje. Meer mensen konden er echt niet in dat huis, ik sliep al bij m’n ouders op de kamer. Daarom kochten ze een huis in, jawel , de (gezellige?) nieuwbouwwijk Zevenkamp. Het huis moest toen nog gebouwd worden. Toen ik twee was zijn we verhuisd naar Zevenkamp, ook in Rotterdam dus. Daar heb ik tot en met ongeveer mijn negentiende gewoond, rond mijn twintigste verjaardag ben ik op mezelf gaan wonen, in Rotterdam-Zuid. In het begin was het een beetje wennen, de buurt opnieuw leren kennen, de mensen, de ‘gewoontes’, enz. Vrienden had ik in Zevenkamp ook niet in de buurt wonen, die vielen dus ook niet te missen. Ik woon nu wel dichter bij de stad en ook ietsjes dichter bij school (5 minuten? ), das dus wel fijn opzich. Bus en tram stoppen hier voor de deur en de metro is ook dichtbij. Je bent overal eigenlijk zo, das wel lekker. Een nadeel is, ik wil weer gaan zwemmen, en het zwembad waar ik wil zwemmen is een stuk lastiger te bereiken van hier dan vanuit Zevenkamp (rechtstreekse bus), maar goed, dat lossen we ook wel weer op. Aan op jezelf wonen zitten natuurlijk altijd nadelen, oa het verschil dat er tussen een koophuis dat een jaar of 18 oud is en een huurhuis van een jaar of, wat zullen we zeggen, iig ouder dan 50 jaar ofzo zit (alles is dus oud ). Plus dat dat onderhouden wordt door je ouders (en die hebben over het algemeen wat meer geld dan een student ) en dit moet je zelf doen. Voordeel van verhuizen: ik heb nu een kat. (zie avater )
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 19:04
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik ben nog nooit verhuisd. Mijn ouders hebben dit huis 22 jaar geleden zelf gebouwd en is dus helemaal naar hun zin. Groot, ruim, mooi en grote tuin blabla.

Ik vind het prima, scheelt me een hoop gedoe met inpakken enz.
Oud 05-08-2002, 21:36
drama
drama is offline
verder ben ik ruim twee jaar terug met mijn ouders vanuit een gat in noord holland naar amsterdam verhuisd, en ongeveer een halfjaar geleden heb ik mn eigen huusje gekraekt.
Oud 05-08-2002, 23:51
Eva*
Eva* is offline
Ik ben 1 keer in mijn leven verhuisd, van Hardinxveld-Giessendam naar 'n plaatsje in 't Gooi. We verhuisden omdat het huis te klein was voor ons gezin en mijn vader werk had in een andere plaats. Ik vond het niet erg om te verhuizen, maar ik was dan ook pas 4.

Als ik nu zou verhuizen zou ik het niet zo erg vinden, ik heb het wel gezien hier en iets anders is ook wel weer eens leuk. Maar opzich vind ik het hier ook prima en ik heb er geen problemen mee om hier nog eventjes te blijven.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:29
yvonnaah
yvonnaah is offline
nope nog nooit verhuist
maark zou het liefst naar amsterdam willen verhuizen of in iedergeval naar een stad ergens dichtbij de randstad
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:36
diamonde
diamonde is offline
Hai Hai...

Ik ben in mijn hele leven eigenlijk nog maar 1 keer verhuisd....

echt super ver weg.. namelijk nog in dezelfde straat...
maja... dat kwam omdat we geen tuin hadden dus nu hebben we een huis gebouwd mét tuin...

en verder nog niet...

maar ik zit hier wel goed... ik woon wel in een dorp maja.. ben zo in de stad!!

toedeloe...
diamonde
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:40
BELLEKE
BELLEKE is offline
nog niet gedaan... we hebben wel eens sterk getwijfeld te verhuizen naar t kleine straatje achter ons (we wonen trouwens al in zo'n kinderbuurt dus veel verschil maakt het niet) en k zou het wel leuk gevonden heb denk 'k als k toch in dezelfde buurt blijf... bij iedereen die 'k ken
x
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten