Oud 23-06-2008, 12:38
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Neehoor daar spreken ze engels, meen ik me te herinneren.
er kwam toch regelmatig Nederlands voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2008, 23:23
Verwijderd
Paradise Road natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 09:07
Verwijderd
Stephen Fry zegt iets in het Nederlands in QI, maar ik weet niet meer wat precies en ik weet ook niet meer in welke aflevering dat was.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 11:17
Lilything
Lilything is offline
Ik heb laatst een data my mum aflevering gezien, waarin de moeder van het meisje Nederlands was. Ze zei niets Nederlands, maar haar accent was duidelijk Nederlands (en ze zei ook dat ze uit Nederland waren verhuisd)
Oud 06-07-2008, 11:44
Verwijderd
Geen film, maar in Twin Peaks zegt Eckhardt op een gegeven moment iets in het Nederlands tegen zijn assistente, die dan (volgens mij) in een andere taal antwoordt...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2008, 11:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik kan me herinneren dat dat de allereerste aflevering was, dan moet het panel raden wat een aantal Nederlandse woorden betekenen, o.a. sloot
Hij zegt vrij vaak Nederlandse dingen. Ik weet niet precies in welke afleveringen, maar hij zegt een keer dat het woord 'cookie' van ons woord 'koekje' komt, en als ze het hebben over de afkomst van de Kerstman noemt hij Sinterklaas en zegt hij 'Sinterklaas is aangekomt'. Ons woord 'pissebed' leidt ook tot hilariteit. En hij zegt een keer dat de Nederlanders alle landen het eerst ontdekt hebben, maar genegeerd werden omdat het drugsgebruikende homo's waren.
Oud 15-07-2008, 17:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ahahaha ik heb net die ep van Friends gezien dat Ross en Rachel een appartement van een oude Nederlandse vrouw proberen te bemachtigen (mevrouw Verhoeven?). Ik heb echt hard gelachen...
Oud 22-07-2008, 18:32
Verwijderd
Telt 'Linda de Mol' zeggen, als Nederlands spreken? ;x

Kwam voor in Turks voor beginners. ;x
Met citaat reageren
Oud 23-07-2008, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ahahaha ik heb net die ep van Friends gezien dat Ross en Rachel een appartement van een oude Nederlandse vrouw proberen te bemachtigen (mevrouw Verhoeven?). Ik heb echt hard gelachen...
Heuh, die was vanavond ook op tv.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten