Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet heet, maar over het algemeen vind ik dat ik er wel leuk uitzie. Lief is voor mij eigenlijk toepasselijker dan heet, maar dat geeft niet want ik heb ook niet de behoefte om er heet uit te zien. En soms vind ik mezelf wel lelijk, maar dat is als ik me slecht voel en dan zie ik er ook daadwerkelijk minder goed uit. En bij sommige foto's wil ik me ook nog wel eens rot schrikken.
![]() |
![]() |
|
Genoeg geklaag over de schrijfstijl van raammeer.
Als ik leuke kleding heb of een leuk jurkje voel ik me meestal toch iets heter dan normaal. Ik heb zoiets van: 'het kan er mee door'. En dat schommelt bij mij ook van mezelf niet heet vinden tot 'wat zie ik er leuk uit vandaag.'
|
Ik ben niet heel blij met mezelf. Maar ik kan het wel verbeteren door er leuk (gekleed) uit te zien. Ik ben nu iig wel heel blij met m'n haar, dat zit echt de hele tijd goed
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En leuke kleding kan wel verhittend werken soms. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben denk ik geen man waar alle vrouwen spontaan van flauw vallen zodra ik mijn entree maak maar ik krijg genoeg complimenten dat ik een leuk gezicht en mooi haar heb.
![]() ![]() Vandaag leek ik echter wel meer op een junk, dit uiteraard geheel terzijde. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind mezelf in sommige spiegels heet en in sommige spiegels eng. Hetzelfde geldt voor foto's, trouwens. Daaruit trek ik maar de conclusie dat ik 'gemiddeld' ben. Maar blijkbaar maakt mijn gestuiter in kroegen veel goed want ik heb wel altijd sjans. En daar gaat het om natuurlijk!!!
.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Nou, ik kan heel heet zijn, maar niet op de 21e-eeuwse manier. Hoe ouderwetser mijn haar en kleding, hoe heter ik ben ofzo. Als ik me kleed zoals op dit moment in de mode is (in mijn ogen), zie ik er meestal een beetje heel erg uit als een vreselijke nerd met pluishaar.
![]() Ik kan er heel nerderig en lelijk en uitgezakt uitzien hoor, maar dat kan iedereen wel. Maar ik kan gelukkig ook heel mooi of lief of heet zijn. Ik ben wel blij met mezelf en ik zou niets willen veranderen!
Spoiler
|
![]() |
|
Dat vind ik stiekum echt iets voor jou Fizzle, middeleeuwse jurken met strakke lijfjes en adellijke rokken
![]() Ik vind mezelf tegenwoordig heeeeel soms heet. Maar dat komt omdat ik vermoed dat iemand mij leuk vind ![]()
||
![]() |
Citaat:
Miekjuh ziet er in haar fotoboek het best uit op de foto waar ze stoned is, als ik zo vrij mag zijn. Dat betekent niet ik vind dat je vaker stoned moet worden (integendeel), maar dat je vaker weinig oogmake-up op zou moeten doen. Zo'n strak zwart lijntje rond je ogen geeft een harde uitstraling, vooral het lijntje aan de onderkant. (van mij kan dit topic best wat bespiegelingen over de heetheid van anderen gebruiken. Waarom heeft bijna iedereen anders een fotoboek?) Laatst gewijzigd op 23-11-2008 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Lifestyle |
Figuur Verwijderd | 307 | 31-12-2007 07:38 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete holder | 28 | 12-06-2006 07:43 | |
De Kantine |
Cijfer eigen uiterlijk! king112 | 330 | 13-12-2003 08:19 | |
Eten & Drinken |
enquete voor Bio Hellup | 70 | 09-06-2003 16:40 | |
Psychologie |
wat is je werkelijke ik?? JJzD | 12 | 17-04-2002 01:21 |