Citaat:
McMotion schreef:
yep... en mensen vinden je nou eenmaal alternatief als je dat soort kleding draagt en er zo uitziet DUS BEN je dan alternatief.. zo simpel is het... je moet alternatief helemaal niet zien als anders..... het grootste deel van de mensen noemen luitjes die er zo uitzien alto's dus is dat de betekenis van het woord... als je een woord aan de van dale wil toevoegen ofzo dan moet je gewoon laten zien dat het op verschillende plekken gebruikt is met een bepaalde betekenis.. harry potter hoeft echt niet z'n handtekening te zetten om een woord een "nederlands woord" te laten zijn... als het grootste deel van de bevolking maar die betekenis eraan koppelt -> .
|
ein-de-lijk
kijk hier sta ik dus helemaal achter.
jullie zoeken veel te diep naar de oorspronkelijke betekenis van alto, tegenwoordig is het gewoon zoals mcmotion het zegt.
ohja ik ben dus alternatief omdat ik een soort kledingstijl heb die omschreven wordt als zijnde alternatief.
netpanty- dcmartins- rokjes- truitjes- steepjespanys-gekleurdhaar-piercing. en ga me niet vertellen dat dat niet wordt gezien als alternatief.