![]() |
|
![]() |
hoi hoi
Het valt me op dat veel mensen hier tegen ondergewicht aan zitten^_^ Ik ben 168 en weeg 53/54 ^_^ ben ik de vakantie zo'n kilo aangekomen^_^ Wat niet verkeerd is, want ik zat erg dicht bij ondergewicht^_^ bmi kan je bereken op www.sabn.nl Ik weet dat het site is voor eetstoornis,maar je kan wel kijken als je niet te licht bent^_^ knuffels luna_p |
![]() |
|
1 - Hoe lang ben je?
1.54 2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 50 kilo (weeg nu 64 ![]() 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) Omdat ik heel klein ben, en als je dan wat dikker word, al heel snel een 'propje'word. Dat ben ik nu ook, en ik haat dat. En kleding staat veel beter. Soms heb ik wel 6 outfits aangepast smorgen's voordat ik me ergens lekker in voel. En ik ben heel vaak chagerijnig daardoor, dus er moet snel wat gebeuren. Na de vakantie ga ik beginnen met sporten.
|
![]() |
- Hoe lang ben je?
1.63 m - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 50 kg, ik weeg nu 53,5 - Waarom? Dan kan ik af en toe wat meer eten/snoepen zonder me dan gelijk zo dik te voelen en ik heb een heel klein beetje een buikje. Maar dat zie je eigenlijk alleen als ik een bikini aan heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
iemand die heel veel weegt kan er heel slank uitzien en andersom natuurlijk ook. ik ben 1.62 m en weeg 47. Als je dat leest zou je denken: DAMN, DIE IS MAGER!! maar ik ben niet mager, heb zelfs vetrollen. mijn botstuctuur is gewoon anders. althans, heb nog nooit gehoord ( behalve van mensen die alleen me lengte en gewicht zagen) dat ik mager of dun ben. |
![]() |
|
![]() |
1: 1.88
2: ideaal is 63 t/m 65 kg en ik weeg 63 nu, heb er wel kei hard voor moeten sporten maar goed ![]() 3: Omdat ik zo zo min mogelijk vet aan mijn lijf heb hangen wat je toch alleen maar meedraagt. Mijn lijf is nu bijna alleen maar spieren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
lijkt me vrij licht |
![]() |
|
![]() |
1.72 .
wil minder dan 60 kg wegen ik weeg nu iets er boven volges mij kdurf de weegschaal niet meer aan te kijken ![]()
||
1.77 meter. Ik weeg nu rond de 63. Daar zou wel wat bijmogen. Voel me nu niet ongezond dun ofzo, maar een beetje meer vet mag wel
![]() Anorexia-test gedaan ![]() Citaat:
http://www.nhlbisupport.com/bmi/bminojs.htm Laatst gewijzigd op 11-08-2002 om 13:30. |
![]() |
|
BMI is voor mij toch nog niet echt van toepassing, aangezien ik nog niet volgroeid ben...
Volgens dat Anorexia ding, moet ik hulp gaan zoeken en zal ik lichamelijke problemen kunnen krijgen met mijn gewicht en denken ![]() Beetje overdreven ![]()
|
1. 1m 64
2. 52 kg 3. Omdat ik dat een ideaal gewicht vond, wilde de 53 halen is ook gebeurd en nu verdik ik ook veel sneller, wil dus niet echt afvallen, maar ook niet meer verdikken. xxx Faith ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() groeten the _conquer
|
![]() |
kben 1.70 en kdenk dat t dan tog tussen de 65 en 70 ofzo wordt maar dat weeg'k al.
Het gaat er ook niet om hoeveel je weegt en dat je je daardoor lekkerder in je vel voelt het gaat meer om hoe ik eruit zie en of ik me daarbij lekker in me vel voel. Ok dat is dan bij mij zo, ik weet dat het bij sommige mensen totaal anders is.
|
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) 1 - 1.72 2 - 53 kg 3 - Omdat ik 'al heel lang' zoveel weeg en het graag zo zou willen houden. Ik voel me er goed bij, vandaar. Mijn buik mag wel wat dunner, maar och, perfect ben je nooit ![]()
||
![]() |
Citaat:
1) 1.55 2) 43 3) Het gewicht waar ik nu op zit is prima in verhouding met mn lengte. Hier zou ik dus ook wel op willen blijven op het moment, maar over 10 jaar is 50 kilo ofzo ook prima.
|
Verwijderd
|
1. ongeveer 1.65
2. 59. 3. Dan zit ik net onder de 60 en dat vinnik net lekkerder klinken ![]() |
![]() |
|
![]() |
183cm
61 kilo weeg ik wil 59 kilo wegen want das onder de 60. omdat ik dat mooi vind bij mezelf. en ik heb gewoon vetrollen, daar geef ik nix om maar toch als ze groter worden dan ga ik me er wel voor schamen. en ik voel me gewoon een stuk mooier als ik 59 weeg terwijl je die 2 kilo toch niet ziet maar toch. tzit toch allemaal tussen mn oren..,.. xm
||
![]() |
Citaat:
ik heb rond de 40 gewogen, en dat was echt geen pretje, heel de tijd dol enzovoorts. ik snap niet dat jij met 42 je goed kunt voelen.
||
Citaat:
2: 50kg 3: Ik heb dan het idee dat ik dan slank ben, ik pas dan ook beter in bepaalde kleding:ik heb nu vaak het probleem dat wanneer de broek mooi om mn benen en mn kont zit hij mij dan het idee geeft van als ga zitten vliegt de knoop eraf, en als ik dan een taille maatje groter neem dan zit die goed behalve om mn benen en mn kont. Ik denk ook dat wanneer ik lichter ben mn zelfvertrouwen wat groter word..... |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ideale gewicht Kanelemans | 33 | 25-05-2008 22:35 | |
Lichaam & Gezondheid |