Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Echt fantastische hoogtepunten waren er niet in 2009, kan alleen werk- en studiegerelateerde dingen bedenken dus dat zegt al genoeg. Wel ben ik blij met mijn huisje waar ik in september ben gaan wonen.
Dieptepunten waren er dan weer wel, begin van en halverwege het jaar drie (goede) kennissen overleden die rond mijn leeftijd waren, waarvan één uit eigen keuze en twee door rare ongevallen. Wat dat betreft hoop ik dit jaar heel wat prettiger in te gaan.
|
poe ja mn hele jaar is een hoogte en diepte punt.
![]() + heel erg leuke tijd gehad in Belfast, veel vrienden gemaakt - mn vriendinnetjes, huisgenootjes, vrienden, en kieran gedag moeten zeggen + toen ik terug kwam zijn sommige vriendschappen in utrecht sterker geworden - Belfast en vooral Kieran heel erg missen + toch besluiten een lange-afstandsrelatie aan te gaan - elkaar missen + heel blij als je elkaar weer ziet (deze 2 ongeveer keer 5 ![]() - miscommunicatie door geen face-to-face-contact - meningsverschillen over essentiele dingen ++ daar toch overheen komen ondanks de moeilijkheden +++ de kerstvakantie met mn vriendje vieren ![]() ja het is nogal een op en neer gevoel met zo'n lange afstandsrelatie. de ene helft van elke maand ben je zwaar ongelukkig en de andere helft zielsgelukkig. ![]() hopelijk komt daar vanaf de zomer verandering in. ![]()
|
Leuk topic
+ Nieuwsjaardag naast meisje wakker geworden. :-P ++ Meisje werd steeds leuker, nu vriendin (en nog steeds)! ++ Wederzien van vrienden altijd goed! + band met ouders iets beter - Zie mijn beste vrienden te weinig / oud-collega's - Je leert wie je echte vrienden zijn - Dips gehad door omstandigheden, maar het gaat steeds beter. Nu kijken wat dit jaar brengt en wat ik ga bereiken! ;-) |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|