Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2010, 23:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat zijn tukkers?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2010, 23:05
Verwijderd

Mensen uit Twente. Zoals één Biertank.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:09
Lorelei
Lorelei is offline
Ik zat gisteren naast 2 studentes die druk aan het overleggen waren over hun onderzoeksverslag:

A: Ja maar.. ik snap er niets van, moet nou eerst het hoofdstuk resultaten en dan de conclusie of juist andersom?
B: Ja, dat weet ik ook nooit! Maar ik geloof dat ik in m'n vorige verslag eerst de resultaten heb gedaan en daar kreeg ik geen opmerkingen over..
A: Hm ja.. nou ja, dan doen we dat wel. Wat raar dat ze daar geen duidelijkheid over geven!
B: Ja he?! Maar ik geloof dat je in de conclusie de resultaten moet bespreken, dus dan zou het logischer zijn om de conclusie als laatste te doen..
A: Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.. ok, doen we dat!

En dat doet dan een universitaire studie.
Oud 16-01-2010, 00:14
Verwijderd
Citaat:

Gekke brabanders ook. Ik moest het ook 3 keer lezen
Rare bovenderivierenmensen die dit niet snappen

Maargoed ik ben net afgewerkt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Rare bovenderivierenmensen die dit niet snappen

Maargoed ik ben net afgewerkt
Maar 'aangereden'? Hoe lijkt dat op opstaan?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:31
Verwijderd
Uice en ik stonden voor de Super de Boer te roken en toen zei een langslopende oude man tegen ons: "Jullie zijn nog jong. Daar heb ik heimwee naar." Ik heb nog geprobeerd om hem op te vrolijken met een "Och, u hebt tenminste altijd vrij!" maar het mocht niet baten. Ik had hem eigenlijk moeten wijzen op het bestaan van World of Warcraft. Ik snap niet waarom niet alle bejaarden zonder Parkinson/reuma/etc dat niet 24/7 aan het spelen zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Huh?

Gewoon aangereden, weg van huis gaan of van ergens.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Huh?

Gewoon aangereden, weg van huis gaan of van ergens.
Oh, van huis weggaan? Ik dacht opstaan. Hier, kijk nou wat voor verwarring ervan komt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Uice en ik stonden voor de Super de Boer te roken en toen zei een langslopende oude man tegen ons: "Jullie zijn nog jong. Daar heb ik heimwee naar." Ik heb nog geprobeerd om hem op te vrolijken met een "Och, u hebt tenminste altijd vrij!" maar het mocht niet baten. Ik had hem eigenlijk moeten wijzen op het bestaan van World of Warcraft. Ik snap niet waarom niet alle bejaarden zonder Parkinson/reuma/etc dat niet 24/7 aan het spelen zijn.
Mijn opa wilde nog best leren hoe hij moest computeren, maar hij kon het niet meer zien en de dubbelklik was hem te zwaar. Of nouja, zwaar niet, te lastig gewoon.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 12:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
aanrijden betekent vertrekken.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 12:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
hahaha
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 16:11
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dat doet me nog denken aan een andere spraakverwarring, niet in het OV, maar wel met 'aan' erin
Echtgenoot en ik waren laatst bij mijn ouders. Echtgenoot is een echte Limburger, mijn ouders zijn echte tukkers. Mijn moeder zei tegen mijn echtgenoot dat hij 'aan moest maken' . Hij:'Wat dan?'
(aanmaken = opschieten )
Maak an.
Oud 18-01-2010, 16:14
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Laatst toen ik naar de trein liep, was er een meisje voor mij aan het lopen. Ze was aan het bellen, maar ik lette niet echt op het gesprek. Wel ving ik de volgende zin op:

'Ik heb de griepprik gekregen in mijn linkerarm en nu doet mijn rechtervoet pijn, heel raar. Hihi.'
Oud 18-01-2010, 16:16
Biertank 52
Biertank 52 is offline
En toen ik laatst in de bus zat, hoorde ik een meisje tegen een ander zeggen: 'het ruikt hier naar toen ik mijn blindedarmontsteking had.'
Oud 18-01-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
En toen ik laatst in de bus zat, hoorde ik een meisje tegen een ander zeggen: 'het ruikt hier naar toen ik mijn blindedarmontsteking had.'
Dat zou bijna een quote van mij kunnen zijn, maar ik weet dat ik zoiets nooit in een bus heb gezegd. Ik associeer de geur van een bepaald schoonmaakmiddel met m'n blindedarmontsteking
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 10:03
Verwijderd
Heeft dat een geur?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Heeft dat een geur?
Nee, maar in die periode rook ik die geur wel heel sterk, dus vandaar
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:40
Verwijderd
Een ontstoken blindedarm stinkt ook wel maar dat is tijdens de operatie, dus dat ruik je niet bij jezelf
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 15:42
Martiño
Martiño is offline
Man: "Dokter ik heb zo'n buikpijn!"
Dokter: *sniffff* "Ah! Ik ruik het al. Blindedarmontsteking."
Oud 19-01-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Een ontstoken blindedarm stinkt ook wel maar dat is tijdens de operatie, dus dat ruik je niet bij jezelf
Dat heb ik me nog afgevraagd Maar ik nam idd ook aan dat het niet erg lekker zou ruiken
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 12:46
MiniTokje
MiniTokje is offline
Vorige week woensdag in de trein vanuit Utrecht naar huis:

'Veel jongeren weten ook niet dat het verval is begonnen met de invoering van de paprika'

Meer heb ik niet meekregen maar ik had echt zoiets van uuuh...?
Oud 20-01-2010, 14:45
Verwijderd
Sinds de paprika is ingevoerd in Nederland, is bv. de seksuele moraal wel flink veranderd. Maar ik denk niet dat daar een causaal verband is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 15:19
Verwijderd
"Ja, er was een grote lekkage in de kelder, en dan sluiten ze dus alles af... Elektriciteit, warm water... internet... echt hoor, wat moet je dan dóén?"
Denkt even na en beantwoord dan met een merkbaar sarcastische ondertoon haar eigen vraag: "Een boek lezen?"

Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 16:47
Lorelei
Lorelei is offline
Ja, je zal eens een boek lezen!
Oud 20-01-2010, 17:20
Verwijderd
Zonder licht is dat best moeilijk hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een keer aangesproken door Bassie omdat ik aan het roken was Ik wist niet wat me overkwam. Kwam een rood busje uitgestapt met schmink en alles.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 20:33
Verwijderd
Oh, laatst zat ik in de trein toen er een oudere man zich niet lekker voelde en moest kotsen.. Kwamen er een stuk of vijf Marokkaanse jongens aan (jaar of veertien) die allemaal de mobieltjes tevoorschijn haalden en filmpjes en foto's maakten, allemaal lachen.. En de rest van de coupé liep allemaal naar een andere coupé... Toen vroegen mijn vriend en ik of het wel ging, hij schaamde zich kapot. Zo sneu. Toen kwam er een conducteur en die heeft meneer geholpen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Sinds de paprika is ingevoerd in Nederland, is bv. de seksuele moraal wel flink veranderd. Maar ik denk niet dat daar een causaal verband is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, laatst zat ik in de trein toen er een oudere man zich niet lekker voelde en moest kotsen.. Kwamen er een stuk of vijf Marokkaanse jongens aan (jaar of veertien) die allemaal de mobieltjes tevoorschijn haalden en filmpjes en foto's maakten, allemaal lachen.. En de rest van de coupé liep allemaal naar een andere coupé... Toen vroegen mijn vriend en ik of het wel ging, hij schaamde zich kapot. Zo sneu. Toen kwam er een conducteur en die heeft meneer geholpen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 21:29
Verwijderd
Ik had laatst eigenlijk hetzelfde, ik fiets achter een kudde vmbo-ers, een vrouw loopt voorbij, valt over de gladde weg, de hele kudde lachen en juichen, en die vrouw viel echt gewoon hard. Ik wou afstappen, maar toen kwam er al een andere man naar haar toe.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
"Ja, er was een grote lekkage in de kelder, en dan sluiten ze dus alles af... Elektriciteit, warm water... internet... echt hoor, wat moet je dan dóén?"
Denkt even na en beantwoord dan met een merkbaar sarcastische ondertoon haar eigen vraag: "Een boek lezen?"

Oh op die manier was ik in de Douglas op zoek naar nagellak die wél snel droogt want bij mij gaat het altijd kapot voor het droog is, en toen ging de verkoopster me meedelen dat zelfs heel goeie nagellakken eigenlijk twee uur lang moeten drogen. Dus ik, een beetje lacherig: "Wel moeilijk, twee uur lang niks doen..."
Die vrouw: "Nou gewoon, 's avonds."

Insert verbijsterd gezicht van mij. Hoe kun je nou twee uur lang niks doen? Zelfs 's avonds? Al kijk ik een film, dan nog ben ik ondertussen aan het tekenen ofzo... en dan nog, dan kan ik mijn nagellak nog slopen aan de afstandsbediening
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kan nauwelijks de 15 minuten die die nagellak nodig heeft om een beetje te drogen stil zitten.
Oud 21-01-2010, 11:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Which reminds me dat ik mijn nagels rood wilde lakken.
Oud 21-01-2010, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Which reminds me dat ik mijn nagels rood wilde lakken.
niet zwart?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nee
Oud 21-01-2010, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Oh op die manier was ik in de Douglas op zoek naar nagellak die wél snel droogt want bij mij gaat het altijd kapot voor het droog is, en toen ging de verkoopster me meedelen dat zelfs heel goeie nagellakken eigenlijk twee uur lang moeten drogen. Dus ik, een beetje lacherig: "Wel moeilijk, twee uur lang niks doen..."
Die vrouw: "Nou gewoon, 's avonds."

Insert verbijsterd gezicht van mij. Hoe kun je nou twee uur lang niks doen? Zelfs 's avonds? Al kijk ik een film, dan nog ben ik ondertussen aan het tekenen ofzo... en dan nog, dan kan ik mijn nagellak nog slopen aan de afstandsbediening
Van die snel drogende nagellak en dan als het een beetje droog is (na 10 seconden ofzo) even onder de koude kraan
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 15:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
En dan is het helemaal droog? Kan je dan dus ook gewoon je handen afdrogen zonder dat alles weer eraf gaat?
Oud 21-01-2010, 15:11
Verwijderd
Citaat:
En dan is het helemaal droog? Kan je dan dus ook gewoon je handen afdrogen zonder dat alles weer eraf gaat?
Bij mij is 't dan echt droog
Met citaat reageren
Oud 22-01-2010, 12:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wauw, dit is ook de uitvinding van de eeuw werkt dat ook bij niet-sneldrogende (als je wat langer wacht uiteraard)?
Oud 22-01-2010, 12:39
Miekje*
Miekje* is offline
Mag het wat meer ontopic?
Oud 23-01-2010, 12:33
Dinalfos
Dinalfos is offline
Bij de ingang van de toiletten in de jaarbeurs:

Dame: zijn hier rechts de herentoiletten?

Ik: nee, links.

Dame: oh. Nou, dan ga ik daar maar heen.

Ik: eh, okay...

Oud 23-01-2010, 12:40
Verwijderd
In de stiltecoupe pakt een meisje d'r telefoon, direct daarop zegt de man die 3 banken verder zit: hallo, dit is een stiltecoupe!! -"ja en dus?"-
"dus je moet stil zijn"
waarop iemand anders antwoord: "nou daar houd jij je op dit moment niet echt aan hè?"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 13:28
Verwijderd
Altijd als ik naar de ouders van stefenootje ga, zitten er een paar van die provinciale mongolen in de bus. Zo ook deze keer, 10 minuten voordat de bus kwam stonden ze al te dansen op de constante herhaling van:"busje komt zo, busje komt zo". Pas toen de bus 3 minuten onderweg was stopte ze
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 13:28
Verwijderd

Naast me zaten twee mensen, een man en een vrouw, iemand helemaal af te kraken. "Jaa... en zo bazig altijd... vervelende vrouw..." etc.

Na een tijdje vraagt de man: "En, wordt ze begraven of gecremeerd?"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 14:50
Verwijderd
Citaat:
In de stiltecoupe pakt een meisje d'r telefoon, direct daarop zegt de man die 3 banken verder zit: hallo, dit is een stiltecoupe!! -"ja en dus?"-
"dus je moet stil zijn"
waarop iemand anders antwoord: "nou daar houd jij je op dit moment niet echt aan hè?"
Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft

Offtopic: Die truc van de kraan ken ik ook, maar hij werkt bij mij nooit... ja het lijkt wel droog, als je er met je vingers overheen gaat enzo, maar zodra er druk op komt, bijvoorbeeld als je je broek naar beneden trekt op de wc dan komen er toch deuken in
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Bij de ingang van de toiletten in de jaarbeurs:

Dame: zijn hier rechts de herentoiletten?

Ik: nee, links.

Dame: oh. Nou, dan ga ik daar maar heen.

Ik: eh, okay...

Travestiet?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft
Ze pakte hem alleen, ze ging er niet mee bellen ofzo. Het was een nogal overtrokken reactie van die man.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Ze pakte hem alleen, ze ging er niet mee bellen ofzo. Het was een nogal overtrokken reactie van die man.
Dat is idd wel heel overdreven
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 13:55
Verwijderd
Laatst probeeerde een of andere griezel met heel veel puisten en een kipling-tas met me te flirten. Toen ik er niet op inging, liet hij werkelijk ál zijn gewrichten één voor één knakken. En daar zat ik dan tegenover
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 13:56
Verwijderd
Gister zaten 2 bontkraag mocro's in de trein heel hard te bespreken dat een of ander meisje 'kankerslecht kan pijpen' en dat ze in den haag de lekkerste hoertjes hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten