Oud 26-03-2010, 01:07
Verwijderd
Zo. Dat was leuk. Mijn hoofd voelt fijn. En versierpogingen van een 17- en een 50-jarige maken bést een acceptabele gemiddelde leeftijd.
Is er nog iemand wakker?
Advertentie
Oud 26-03-2010, 01:10
Verwijderd
Ja, ik, helaas voor je
Oud 26-03-2010, 01:12
Verwijderd
Haha. Heb je al een betere bui?
Oud 26-03-2010, 01:14
Verwijderd
Ja op zich wel, ben lekker uit eten geweest en heb net fijn de Sims gedaan!

Had je weer al een oude vent achter je aan??
Oud 26-03-2010, 01:15
Verwijderd
Mooi! De Sims, woah, daar heb ik me nooit lang mee kunnen vermaken want ze gaan altijd zo snel dood!

Ja, helaas wel. Al zat ie niet echt actief achter me aan, gelukkig. Het is een beetje ''mijn ding'' vrees ik.
Oud 26-03-2010, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Mooi! De Sims, woah, daar heb ik me nooit lang mee kunnen vermaken want ze gaan altijd zo snel dood!

Ja, helaas wel. Al zat ie niet echt actief achter me aan, gelukkig. Het is een beetje ''mijn ding'' vrees ik.
Huh snel dood? Met de Sims 1 gaan ze sowieso bijna nooit dood, en met de Sims 2 enzo kan je 'aging off' doen en worden ze minder snel oud waardoor je meer tijd hebt voor alles.

Maar anywayz, ik ga nu naar bed.
Oud 26-03-2010, 01:19
Verwijderd
Dan deed ik iets fout.

Weltrusten.
Oud 26-03-2010, 01:32
Verwijderd
ik kom nett terug van iutgaan en ik wil de meest vroege bus naar mijn vriend dus ik blijf lekker wakker hoe is het hier?
Oud 26-03-2010, 01:39
Verwijderd
Hier is het saai, ik ga net naar bed. Too bad!
Oud 26-03-2010, 01:40
Verwijderd
ja verdommme, lekker dan. ik ga denk ik een best groffe kater hebbben morgen!
Oud 26-03-2010, 01:42
Verwijderd
mmm de eerste bus gaat pas over zeven uur
Oud 26-03-2010, 01:42
Verwijderd
nee niet zevne, vier uur!
Oud 26-03-2010, 01:43
Verwijderd
6:36

wat laat zeg, misschien moet ik te voet gaan
Oud 26-03-2010, 01:44
Verwijderd
Citaat:
6:36

wat laat zeg, misschien moet ik te voet gaan
Dat is half zeven, Manon. Edit: oh wait, over vier uur zeg je.
Je kunt toch ook gewoon gaan slapen en pas later naar je vriend gaan?
Oud 26-03-2010, 01:46
Verwijderd
nee want ik moet spullen bij hem halen zoals mijnnt tandenborstel en mijn pil enzo en mijn moeder komt me voor de luxe eens ophalen hier dus ik moet ook weer op tijd terug zijn op mijn kamer zodat mijnmoeder me op kon halen trouwens, manon is echt maar een bijzonder vervelende naam
Oud 26-03-2010, 01:46
Verwijderd
Ja zeg, nu ben jij weg!
Oud 26-03-2010, 01:47
Verwijderd
nietes!
Oud 26-03-2010, 01:48
Verwijderd
Oh, toch niet.

Hm, maar toch zou ik even gaan slapen hoor.
En vind je? Ik vind het wel een leuke naam, al vind ik 'm ook weer niet erg bij je passen. Ludwig dan?
Oud 26-03-2010, 01:49
Verwijderd
oke
Oud 26-03-2010, 01:49
Verwijderd
en dan bedoel ik oke op alless
Oud 26-03-2010, 01:50
Verwijderd
Wat braaf.
Oud 26-03-2010, 01:53
Verwijderd
keuzes, ga ik drie uur slapen en dan richting jor en daar verder slapen of ga ik lang slapen, dan haasten naar jor en dan snelw eer naar mijn kamer?
Oud 26-03-2010, 02:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trouwens, Trimmie, die ene torrentsite voor UK-shows waar je goed op je ratio moet letten enzo, he. Alle torrents die ik daarvandaan heb willen niet fatsoenlijk uploaden Het gaat telkens met denderende snelheden zoals 0,2 kb/s. Nu heb ik bij uTorrent zelf een ratio van 3,nogwat en bij die site een ratio van 0,02 ofzo. Volgens mij ben ik via die site niet goed bereikbaar of iets in die richting. Humbug.
mss Download je oudere dingen waar niet heel veel vraag naar is? Tip: kijk bij free downloads en kies iets populairs, zoals een soap. Dan wordt er veel geupload, maar je ratio blijft intact. Zo kan je een beetje vals spelen. Of je doet als ik en doneert wat geld, dan blijft je ratio sowieso hoog.
Oud 26-03-2010, 03:29
Verwijderd
Citaat:
mss Download je oudere dingen waar niet heel veel vraag naar is? Tip: kijk bij free downloads en kies iets populairs, zoals een soap. Dan wordt er veel geupload, maar je ratio blijft intact. Zo kan je een beetje vals spelen. Of je doet als ik en doneert wat geld, dan blijft je ratio sowieso hoog.
Ik begon met dingen waar niet zoveel vraag naar was, ja, maar ik zit nu EastEnders binnen te halen omwille de ratio Geld doneren is nog best een aardig plan.

Citaat:
keuzes, ga ik drie uur slapen en dan richting jor en daar verder slapen of ga ik lang slapen, dan haasten naar jor en dan snelw eer naar mijn kamer?
Ik zou wakker blijven, veel minder gedoe. Maar als dat geen optie is - het eerste, want haasten is vervelend.
Oud 26-03-2010, 06:57
Verwijderd
Bweh wat heb ik slecht geslapen zeg. Om half 4 viel ik eindelijk in slaap, om kwart over 5 kwamen mijn huisgenoten zo dronken binnen dat ze niet meer doorhadden dat het niet erg aardig voor mij zou zijn om zoveel lawaai te maken. Ik dacht eerst nog, ah laat maar over 5 minuten liggen ze in bed. Maar ze gingen uitgebreid tosti's maken, toen ik ze plannen hoorde smeden over hoe grappig het zou zijn om mij te keren heb ik geroepen dat ze nu echt hun bek moesten houden en dat ik 2 uur later op moest staan. Nou dat was kennelijk nog veel grappiger, en toen was het hek van de dam .

Ik heb echt hele lieve huisgenoten, maar in totaal mss 3 uur geslapen, dus momenteel wil ik ze vooral vermoorden .

En het is dat dit dan zo'n belangrijke werkgroep is, anders was ik mooi weer in bed gaan liggen.
Oud 26-03-2010, 07:31
Verwijderd
Hè bah. Ik geloof je best hoor als je zegt dat je lieve huisgenoten hebt, maar ze klinken nu wel echt behoorlijk kut
Oud 26-03-2010, 07:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh Stefenootje ik zal je bellen als ze weer een mep nodig heeft
Oud 26-03-2010, 07:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik blijf niet online hoor ik wilde alleen even mijn vriendje mailen over wat er gister gebeurd is. Tot vanavond op de meet!
Oud 26-03-2010, 07:56
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
Oud 26-03-2010, 07:59
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik begin ineens te beseffen waarom nog nooit iemand in zijn eentje een topic heeft volgespamd.
Citaat:
Bweh wat heb ik slecht geslapen zeg. Om half 4 viel ik eindelijk in slaap, om kwart over 5 kwamen mijn huisgenoten zo dronken binnen dat ze niet meer doorhadden dat het niet erg aardig voor mij zou zijn om zoveel lawaai te maken. Ik dacht eerst nog, ah laat maar over 5 minuten liggen ze in bed. Maar ze gingen uitgebreid tosti's maken, toen ik ze plannen hoorde smeden over hoe grappig het zou zijn om mij te keren heb ik geroepen dat ze nu echt hun bek moesten houden en dat ik 2 uur later op moest staan. Nou dat was kennelijk nog veel grappiger, en toen was het hek van de dam .

Ik heb echt hele lieve huisgenoten, maar in totaal mss 3 uur geslapen, dus momenteel wil ik ze vooral vermoorden .

En het is dat dit dan zo'n belangrijke werkgroep is, anders was ik mooi weer in bed gaan liggen.
ik hbe twee weken geleden ook weer eens iemand gekeerd. wat een genot was dat zeg, na een keerloos jaar

wij hadden maar één regel in huis en dat was dat je personen die de dag erna een tentamen hebben met rust laat. maar we deden allemaal dezelfde studie en hadden veelal dezelfde vakken, dus dat was niet een heel moeilijke regel
Oud 26-03-2010, 08:06
Verwijderd
Iemand keren?
Oud 26-03-2010, 08:33
Verwijderd
Ja, ik zat ook al van 'keren, wtf'.
Oud 26-03-2010, 08:36
Rationeel
Rationeel is offline
mja studentenhumor in de zin van de kamer van een slapende huisgenoot binnensluipen en deze dan met matras en al omkeren

stofzuigeren is ook leuk.
Oud 26-03-2010, 08:37
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik begin ineens te beseffen waarom nog nooit iemand in zijn eentje een topic heeft volgespamd.
roda panda kwam een tijdje geleden redelijk ver in z'n eentje
Oud 26-03-2010, 08:43
Verwijderd
Citaat:
mja studentenhumor in de zin van de kamer van een slapende huisgenoot binnensluipen en deze dan met matras en al omkeren

stofzuigeren is ook leuk.
Oh, zulk soort grappen. Nee, daar hebben wij nooit aan gedaan. (Wel 's nachts kamers binnensluipen en dan verschrikkelijk stilletjes de hele kamer herinrichten. Als in: alle meubels verzetten, niet als in: alles kapotmaken.)

Alles in naam der ochtendwtf.
Oud 26-03-2010, 08:46
Verwijderd
Phooeee trouwens, ik heb per ongeluk de nacht doorgehaald terwijl ik om 14:00 ergens heen moet. Nu kan ik kiezen tussen nu snel nog 2 uurtjes slapen, dan opstaan, spullen pakken, douchen, etc. Of nú douchen en spullen pakken en dan kan ik waarschijnlijk 3 uur slapen omdat er dan niet zoveel meer hoeft te gebeuren voor 't vertrek.

De laatste optie klinkt heel verstandig, maar ik ben daar veel te brak voor dus ik denk dat ik toch maar 't eerste doe. Als ik weer wakker word vervloek ik mezelf dan uiteraard hartstochtelijk, maar ja, zo gaan die dingen. Daar kan de nabije-toekomst-Para vast begrip voor opbrengen.
Oud 26-03-2010, 08:58
Verwijderd
Ik heb een maand huis arrest
Oud 26-03-2010, 09:00
Verwijderd
waarom?
Oud 26-03-2010, 09:12
Verwijderd
ik zou gisteren uitgaan omdat ik wist dat mams dat nooit goed zou vinden zij ik dat ik bij vriendin A. zou slapen en we een proefles volleybal gingen doen
Vriendin A. had ik eerst mee afgesproken maar afgebeld, vriendin A. is een beetje dom en liegt zelf ook vaak de afspraak was dat ik misschien nog zou komen, heb zelf gebeld als ik niet kwam belde ik niet
Vriendin A. belt naar mijn huis en vertelt aan mijn moeder dat ze een uur heeft gewacht ( wat niet kan aangezien ze een kwartier heeft kunnen staan en zou wachten anders zou ze weggaan '

ik was dus al met vriendin B. in de stad en dus uiteindelijk belt mijn moeder dat vriendin A. heeft gebeld en dat ik meteen naar huis moet komen, uiteindelijk heb ik gevraagd of ze mij wou komen halen
Natuurlijk was toen de vraag wat ik dan wel in de stad had gedaan, voordat ze kwam kneep ik hem al dus heb ik samen met B. bedacht dat ik gewoon zei ( leek me wel logisch, ik praat nooit over zulke dingen met haar ) dat ik een date had en een vriend heb en dat ik daar zou slapen
Nu geloofde ze dat wel, maar ze blijft er maar over praten en ik ben achterbaks geweest en gemeen en en nu een maand huis arrest, maar met een beetje geluk kan ik het wel naar een week of een week of twee maken met praten
Oud 26-03-2010, 09:14
Verwijderd
En het feit dat als ik echt een vriend heb ( nu niet enzo ) betekent dat ik er anders ook echt niet met hun over zou praten
Mijn vader is daar echt beschermend in, mijn moeder geen makkelijke prater of een zeikerd
Oud 26-03-2010, 09:14
Verwijderd
nou je verdiende loon dus
Oud 26-03-2010, 09:16
Verwijderd
Je denkt dat je ouders 'ik had een vriend waar jullie niks van wisten en ik wilde in 't geheim bij hem slapen' geruststellender/minder erg vinden dan 'ik wilde met een goede vriendin op een terrasje zitten, want het weer is zo mooi, en daarna wilde ik bij haar logeren zodat we niet 's avonds laat over straat hoefden'?
Oud 26-03-2010, 09:19
Verwijderd
Het plan was niet logeren, maar even een nachtje overslaan en dan naar school gaan, maar ik moet voortaan maar beter plannen haha
Het stomme is dat ik niet eens meer op do. avond naar de stad mocht sinds mijn vader terug uit het buitenland was, daarvoor was ik vrijer en had ik meer vrijheid

Maargoed dat betekent niet dat je maar kunt liegen en zulke dingen doen ±o
Oud 26-03-2010, 09:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kan niet fb'en vanaf m'n foon, maar ik geef je morgen wel op je flikker
Je kunt in je gebruikersinstellingen instellen dat je het normale forum krijgt op je telefoon!
Oud 26-03-2010, 09:22
Martiño
Martiño is offline
He buh, ik hoest slijm op.
Verwijderd
Hvorfor har vi en Dansk topictitel?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hvorfor har vi en Dansk topictitel?
Tak
Verwijderd
Citaat:
He buh, ik hoest slijm op.
bah!
geen bloed hoop ik?
Oud 26-03-2010, 09:23
Verwijderd
Ah sådan. Det er ikke Dansk kun Svensk. Fisse Svensk. Jeg hader Svensk
Oud 26-03-2010, 09:23
Verwijderd
Citaat:
bah!
geen bloed hoop ik?
Bloed ophoesten als je lang heftig hoest is geen groot probleem.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten