![]() |
|
ik weet niet of ik hier bij het goede topic ben maar ik heb een probleem,
ik heb het gedaan alleen hij had geen condoom..hij is niet klaargekomen maar ze zeggen dat in voorvocht ook zaadcellen kunnen zitten, dus ik weet niet zeker of ik zwanger ben geworden of niet? kan iemand helpen? wat moet ik doen als het wel zo is? want ik kan het niet aan mn ouders vertellen want dan word ik mn huis uitgezet. en ja ik weet dat het dom is om het niet veilig te doen. maar please help? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nu al een half jaar een vriend, en sinds een paar maanden seks. Ben vanaf t begin al aan de pil dus seks gewoon zonder, najaa de bedoeling is met condoom maar we zijn er nog niet zo handig in om die dingen op het juiste moment bij ons te hebben. Beetje dom denk ik, maar het is voor allebei de eerste relatie, dus over soa's maak ik me geen zorgen. Maar eigenlijk doe ik het liever wel met condoom, ga dr nog een keer met de man in kwestie over praten
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ga in vredesnaam aan de pil. Je kan zelf naar je huisarts, je ouders hoeven het niet eens te weten als je daar zenuwachtig van wordt.
|
Ten eerste:
![]() Ten tweede: Wat je moet doen? Een morning after pil kopen als je nog op tijd bent, en anders hopen dat je niet zwanger bent. Koop een zwangerschapstest. Ben je toch zwanger? Ja, dan moet je het tegen je ouders vertellen. Wat Pluis verder zegt: ga aan de pil. Maar beter gebruik je pil én condoom want anders heb je hier volgende week een topic met dezelfde titel waarin je je afvraagt of je HIV kunt krijgen als je zonder condoom neukt. |
![]() |
||
Citaat:
|
De kans dat bij het pijpen van voorvocht een soa krijgt is inderdaad aanwezig (hoewel kleiner dan bij sperma). De kans op overdracht van HIV is echter praktisch verwaarloosbaar, daarvoor moet je echt sperma in je mond krijgen (of er moeten wondjes aan de eikel/schacht zitten).
Daarnaast vinden veel mensen dat een condoom de ervaring van het pijpen behoorlijk beperkt, en vinden het mogelijke risico op soa (waarvan de meeste, niet allemaal, behandelbaar zijn) acceptabel als ze risico/genot afwegen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tsja, ik persoonlijk ga ook liever een potje super mario doen dan geblazen worden met een condoom om. Dan maar geen oraal.
Ik meen trouwens gelezen te hebben dat het voorvocht-scenario inderdaad sterk wordt overdreven. Voorvocht met sperma is, als ik het goed begrijp, alleen aanwezig als de persoon eerder die dag al geëjaculeerd heeft. Als je dus 'clean' begint is het risico te verwaarlozen. |
![]() |
|
Als je een vaste partner hebt dan kun je toch gewoon beide een SOA-test doen en als blijkt dat jij en je partner beiden geen SOA hebben dan gewoon zonder condoom pijpen. En voor "all te way" seks geldt in principe hetzelfde, alleen moet je vriendin dan goed de pil slikken als je geen kindjes wilt krijgen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik kijk altijd eerst of er geen rare bultjes of vlekjes op de penis zit voordat ik hem pijp, mocht dit wel het geval zijn dan wel met condoom. maar dit is natuurlijk geen zekerheid |
![]() |
||
Citaat:
Moeilijker, ja dat wel...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is niet heel slim. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat zij deed is gewoon ronduit fakking dom. Anyhow: alle dames die ik ken zeggen het allemaal veilig te doen, maar het is wel vaker ikke die voorstelt wat rubber te pakken dan dat zei dat doen. Niet zo dat de dames er nooit om vragen though. |
![]() |
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Zwanger kunnen worden? blubfish | 5 | 27-02-2010 09:09 | |
Lichaam & Gezondheid |