Oud 06-06-2012, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Jij + scharrel of wie dan ook liggen alleen maar een beetje met handen en eventueel voeten te frunniken omdat je condooms zo kut vindt? Jeetje.
Nee, niet op die manier. De overgang van willekeurig meisje --> scharrel gebeurt soms niet omdat ik geen zin heb in seks met condooms. En aangezien ik niet zomaar met iemand zonder condoom seks ga hebben heb ik dan helemaal maar geen seks.

Met als bijkomend voordeel dat je dus geen ongemakkelijke excuses moet verzinnen om de scharrel in kwestie zo snel mogelijk uit de deur te krijgen na de daad.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 12:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ah
Oud 27-06-2012, 18:22
annesophie10
annesophie10 is offline
ik weet niet of ik hier bij het goede topic ben maar ik heb een probleem,
ik heb het gedaan alleen hij had geen condoom..hij is niet klaargekomen maar ze zeggen dat in voorvocht ook zaadcellen kunnen zitten, dus ik weet niet zeker of ik zwanger ben geworden of niet?
kan iemand helpen? wat moet ik doen als het wel zo is?
want ik kan het niet aan mn ouders vertellen want dan word ik mn huis uitgezet.
en ja ik weet dat het dom is om het niet veilig te doen.
maar please help?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 18:41
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ik doe alles zonder condoom, omdat ik aan de pil ben en ik ben de eerste van m'n vriendje
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 18:42
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
Citaat:
ik heb het gedaan alleen hij had geen condoom..hij is niet klaargekomen maar ze zeggen dat in voorvocht ook zaadcellen kunnen zitten, dus ik weet niet zeker of ik zwanger ben geworden of niet?
maar please help?
ten eerste een zwangerschapstest doen? en daarna kan je anders altijd een abortus overwegen als je idd zwanger bent
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 21:20
LotLiesDoor
LotLiesDoor is offline
Ik heb nu al een half jaar een vriend, en sinds een paar maanden seks. Ben vanaf t begin al aan de pil dus seks gewoon zonder, najaa de bedoeling is met condoom maar we zijn er nog niet zo handig in om die dingen op het juiste moment bij ons te hebben. Beetje dom denk ik, maar het is voor allebei de eerste relatie, dus over soa's maak ik me geen zorgen. Maar eigenlijk doe ik het liever wel met condoom, ga dr nog een keer met de man in kwestie over praten
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 22:20
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
maar please help?
als het minder dan 72 uur geleden is dat je seks hebt gehad moet je naar de apotheek gaan en een morning after pil gaan kopen. Die krijg je zonder recept mee en dat voorkomt dat je zwanger wordt. En dan is het afwachten of je ongesteld wordt. word je dan niet, dan moet je een zwangerschapstest doen.
En ga in vredesnaam aan de pil. Je kan zelf naar je huisarts, je ouders hoeven het niet eens te weten als je daar zenuwachtig van wordt.
Oud 28-06-2012, 04:32
Vowel
Vowel is offline
Ten eerste: Ga dan ook geen seks hebben zonder bescherming. Iedere keer dat ik dit soort dingen lees facepalm ik IRL. Ik snap dat je hormonen hebt en zo, maar je hebt toch ook hersenen?

Ten tweede: Wat je moet doen? Een morning after pil kopen als je nog op tijd bent, en anders hopen dat je niet zwanger bent. Koop een zwangerschapstest. Ben je toch zwanger? Ja, dan moet je het tegen je ouders vertellen.

Wat Pluis verder zegt: ga aan de pil. Maar beter gebruik je pil én condoom want anders heb je hier volgende week een topic met dezelfde titel waarin je je afvraagt of je HIV kunt krijgen als je zonder condoom neukt.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 21:30
kevin89
kevin89 is offline
liever zonder, maar met is veilig, het ligt aan de meid waar ik op dat moment mee ben.
(ben bi) jongens pijp ik zonder, neuken met condoom
Met citaat reageren
Oud 19-07-2012, 22:24
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Ik zou zelf de eerste keren sws met condoom doen tot ze aan de pil is en we beiden weten dat er geen soa's aanwezig zijn dmv soatest
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 10:40
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
liever zonder, maar met is veilig, het ligt aan de meid waar ik op dat moment mee ben.
(ben bi) jongens pijp ik zonder, neuken met condoom
Waarom pijpen zonder? Je weet dat je daar ook SOA's van kunt krijgen? Ik vind dit altijd erg vreemd.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 10:59
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
Waarom pijpen zonder? Je weet dat je daar ook SOA's van kunt krijgen? Ik vind dit altijd erg vreemd.
omdat ik niet wil zuigen op een stuk rubber.. er is een risico voor SOA ja, maar die kans is klein zolang je geen sperma in je mond krijgt
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 14:26
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
omdat ik niet wil zuigen op een stuk rubber.. er is een risico voor SOA ja, maar die kans is klein zolang je geen sperma in je mond krijgt
bij mannen zitten de soa's in de plasbuis, en dus niet alleen in het sperma (dat overigens pas "besmet" wordt op het moment dat het door de plasbuis gaat) Van voorvocht kan je dus ook een soa krijgen.
Oud 20-07-2012, 14:38
Martiño
Martiño is offline
De kans dat bij het pijpen van voorvocht een soa krijgt is inderdaad aanwezig (hoewel kleiner dan bij sperma). De kans op overdracht van HIV is echter praktisch verwaarloosbaar, daarvoor moet je echt sperma in je mond krijgen (of er moeten wondjes aan de eikel/schacht zitten).
Daarnaast vinden veel mensen dat een condoom de ervaring van het pijpen behoorlijk beperkt, en vinden het mogelijke risico op soa (waarvan de meeste, niet allemaal, behandelbaar zijn) acceptabel als ze risico/genot afwegen.
Oud 20-07-2012, 16:46
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
bij mannen zitten de soa's in de plasbuis, en dus niet alleen in het sperma (dat overigens pas "besmet" wordt op het moment dat het door de plasbuis gaat) Van voorvocht kan je dus ook een soa krijgen.
i know.. maar zoals Martiño al zegt, je moet het tegen elkaar afwegen. en het genot is voor mij groter dan het risico. in de gay/bi scene is het volgens mij al helemaal not done.. onderzoek wijst uit dat maar 10% met condoom pijpt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 17:34
Verwijderd
Tsja, ik persoonlijk ga ook liever een potje super mario doen dan geblazen worden met een condoom om. Dan maar geen oraal.

Ik meen trouwens gelezen te hebben dat het voorvocht-scenario inderdaad sterk wordt overdreven. Voorvocht met sperma is, als ik het goed begrijp, alleen aanwezig als de persoon eerder die dag al geëjaculeerd heeft. Als je dus 'clean' begint is het risico te verwaarlozen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 18:42
Mark52
Mark52 is offline
Als je een vaste partner hebt dan kun je toch gewoon beide een SOA-test doen en als blijkt dat jij en je partner beiden geen SOA hebben dan gewoon zonder condoom pijpen. En voor "all te way" seks geldt in principe hetzelfde, alleen moet je vriendin dan goed de pil slikken als je geen kindjes wilt krijgen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2012, 19:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tsja, ik persoonlijk ga ook liever een potje super mario doen dan geblazen worden met een condoom om. Dan maar geen oraal.

Ik meen trouwens gelezen te hebben dat het voorvocht-scenario inderdaad sterk wordt overdreven. Voorvocht met sperma is, als ik het goed begrijp, alleen aanwezig als de persoon eerder die dag al geëjaculeerd heeft. Als je dus 'clean' begint is het risico te verwaarlozen.
Nouja, ook als je niet al bent klaargekomen is er nog steeds risico op overdracht van bijv. gonnoroe (wat natuurlijk ook in de andere richting kan worden overgedragen via de keel). Maar zoiets is behandelbaar (hoewel er recent wel een paar redelijk resistente gonnoroevarianten zijn opgedoken).
Oud 20-07-2012, 20:45
kevin89
kevin89 is offline
Citaat:
bijv. gonnoroe
ook syfilis, herpes genitalis, genitale wratten, chlamydia. maar zoals ik al zij, klein risico.
ik kijk altijd eerst of er geen rare bultjes of vlekjes op de penis zit voordat ik hem pijp, mocht dit wel het geval zijn dan wel met condoom. maar dit is natuurlijk geen zekerheid
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 12:46
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
Hoe zijn jullie zelf qua condoomgebruik?
Haha ik deed het altijd veilig voordat ik naar ibiza ging en deed het zonder..en nu een dikke buik!
Oud 06-02-2013, 15:42
Verwijderd
Abortus maar dan he.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:44
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Abortus maar dan he.
Dat kan niet meer als je al een dikke buik hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:54
Verwijderd
Je toekomst weggooien dan maar he.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 15:57
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je toekomst weggooien dan maar he.
Dat is erg kort door de bocht he. Ja het loopt anders dan je in gedachten had. Maar als je gewoon je familie om je heen hebt, en zij steunen je, kun je heus je dromen nog wel waarmaken.

Moeilijker, ja dat wel...
Oud 06-02-2013, 16:08
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Er moeten maar eens pillen komen voor mannen
Die zijn inderdaad in ontwikkeling, maar je denk toch niet dat mannen structureel zo'n pilletje gaan nemen? Zie ik ze nog niet voor aan hoor, als ze iemand zwanger maken hebben ze daar toch heel wat minder persoonlijk last van als wanneer een vrouw zwanger raakt omdat ze de pil niet slikt.
Oud 06-02-2013, 16:37
Macrador
Macrador is offline
Yep want mannen kan het geen reet schelen of ze iemand zwanger maken en regelmaat daar hebben we schrik van alleen wezens met een natuurlijke cyclus waarmee bloed gemoeid is kunnen daar iets mee.
Oud 06-02-2013, 16:39
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Die zijn inderdaad in ontwikkeling, maar je denk toch niet dat mannen structureel zo'n pilletje gaan nemen? Zie ik ze nog niet voor aan hoor, als ze iemand zwanger maken hebben ze daar toch heel wat minder persoonlijk last van als wanneer een vrouw zwanger raakt omdat ze de pil niet slikt.
Je doet nu net alsof het mannen niet uitmaakt wanneer ze iemand zwanger maken. Natuurlijk hebben ze er minder "last" van dan vrouwen, maar ik denk juist dat veel mannen er wel gebruik van zouden maken, al is het alleen maar omdat seks dan niet (zo vaak) meer met condoom hoeft.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 16:43
Maaike.
Maaike. is offline
Die pillen zijn er toch allang, maar gewoon intens onpopulair?
Oud 06-02-2013, 17:05
Verwijderd
Te lui om te zoeken, maar volgens mij zijn ze qua bijwerkingen niet heel tof en moet daar nog van alles aan gesleuteld worden. Maar dat weet ik niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 20:36
Guarnere
Guarnere is offline
Eerste paar keer dat ik seks had condoom gebruikt (vooral ook omdat zij toen nog niet aan de pil was), daarna nooit meer gebruikt, ook niet met volgende partners..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2013, 22:32
Patataap
Patataap is offline
Citaat:
Haha ik deed het altijd veilig voordat ik naar ibiza ging en deed het zonder..en nu een dikke buik!

Ik doe het altijd met condoom.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 10:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die pillen zijn er toch allang, maar gewoon intens onpopulair?
Het wordt wel onderzocht, maar ze zijn nog lang niet op de markt.
Oud 07-02-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dat is erg kort door de bocht he. Ja het loopt anders dan je in gedachten had. Maar als je gewoon je familie om je heen hebt, en zij steunen je, kun je heus je dromen nog wel waarmaken.

Moeilijker, ja dat wel...
Dit zou ik zeggen als het met een vriendje van d'r per ongeluk was misgegaan. Nu heeft ze gewoon zonder conjo met waarschijnlijk een of andere gespierde, gebruinde dude liggen ballen waarvan ze de achternaam niet (meer) weet.

Dat is niet heel slim.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 21:35
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Dat is niet heel slim.
Niet heel slim? Je bierflesjes mee naar de supermarkt nemen maar ze niet inleveren voordat je met je nieuwe boodschappen bij de kassa staat is niet heel slim.

Wat zij deed is gewoon ronduit fakking dom.

Anyhow: alle dames die ik ken zeggen het allemaal veilig te doen, maar het is wel vaker ikke die voorstelt wat rubber te pakken dan dat zei dat doen. Niet zo dat de dames er nooit om vragen though.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 21:39
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
Dit zou ik zeggen als het met een vriendje van d'r per ongeluk was misgegaan. Nu heeft ze gewoon zonder conjo met waarschijnlijk een of andere gespierde, gebruinde dude liggen ballen waarvan ze de achternaam niet (meer) weet.

Dat is niet heel slim.
Nou...het was niet gepland nee..maar ben wel verloofd met me vriend. En we zijn super blij dat we een (.......=geslacht) krijgen! Me vriend kan amper wachten totdat ... er is! Daarnaast wonen we samen!
Oud 07-02-2013, 21:52
Verwijderd
Ah, oké. Ik nam aan dat het met een vakantieliefde was vanwege de locatie;-)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 21:57
Duvelke_024
Duvelke_024 is offline
Citaat:
Ah, oké. Ik nam aan dat het met een vakantieliefde was vanwege de locatie;-)
Nee was met me vriend op vakantie..En als je me profiel foto ziet...das mijn baby.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten