Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zeg niet dat je dat bent, maar je reageert wel zo
![]() ![]()
|
Ik ken er ook maar een paar. maar dat is niet zo gek, want ik hou niet van nieuwe dingen uitproberen.
Alleen leuke jongens, lovers en soortgelijke figuren kunnen me soms nog weleens iets nieuws aansmeren want van hen wil ik in een heel gekke bui nog weleens iets aannemen. Zoals nu de mattheus passion, geen verkeerde keus, precies wat ik wil horen in muziek. Melancholiek dus vooral.
||
Citaat:
![]() Er staan verder best wat gerenommeerde namen tussen, en natuurlijk ook wat mindere, maar het afschilderen als 'een paar hipster indie bandjes' raakt kant nog wal, dat is net zoiets als zeggen dat animatie uit louter en enkel disneyfilms bestaat.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
rar <3
||
Citaat:
Ik had de wekker gezet, omdat ik een keer niet pas 's middags uit bed wou komen, maar nu voel ik me een beetje gaar en 'meh'. Wel m'n favoriete radioprgramma op de radio nu, meteen 2 briljante nummers voor m'n plaat en een aantal flauwe 'dad jokes'. Lekker.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het heeft geen zin om op de zaken vooruit te lopen. Er valt geen blaadje van een boom als God dat niet wil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, het dichte gevoel bleef, na het uitspuiten
![]() De dokter kwam toen ook nog even in m'n oor kijken, maar er was niet echt iets meer duidelijk te zien. ![]() Dus nu moet ik een week neusspray gebruiken, en wéér volgende week terugkomen, en kijken of het dan al beter is. En zo nee, dan weet de huisarts het ook niet meer en moet ik naar de KNO-arts. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb soms ook wel eens dat mijn (linker) oor dicht zit, maar dat is dan maar een paar uur, hooguit een dag. Zelfs dat is al fucking irritant, ik kan me niet voorstellen hoe het is als het "blijvend" is. ![]() |
![]() |
|
Geheel wat anders, ik was het even vergeten, maar ik was bijna uitgehuwelijkt aan één van de kleinzoons van de hoteleigenares op Mallorca
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Ik zou met je neusspray ook gelijk olie druppelen, dat mens was superblij met me dat ik dar had gedaan (omdat het dan zachter wordt en makkelijker uit te spuiten). Ik heb dagen geolied en toen ik daar zat te wachten, friemelde ik nog wat, en toen ging ie somewhat open. Ze heeft het met een chille spuit (niet de superduizeligmakendultraspuiter) zo uitgespoten en gelijk mijn linkeroor ook gedaan ![]()
|
Btw, ik kijk nu 'friendzone' en zo'n grietje is verliefd op d'r beste vriend, maar vanaf de seconde dat ik die kerel zag ging mijn gaydar echt loeien als een malle. Nu moet ik wel blijven kijken, want ik wil dat ik gelijk heb!
|
Verwijderd
|
Sinds ik gestopt ben met roken moet ik echt opnieuw leren eten :') Hoe houden normale mensen hun bloedsuiker constant? Ja, door elke 3-4 uur iets te eten maar ik vind dat zo raarrrrrrrr. Je kan veel zeggen over nicotine maar dat 'ie je constant bijvoert waardoor je je lichaam niet zo hoeft te micromanagen is zeer handig. Alleen jammer van de dichtgeslibde aderen die je ervan krijgt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Para: Ik vind 't echt superknap dat je gestopt bent. Mijn pakje is nu op en ik ga ook een tijdje geen nieuwe halen, want het gaat echt de verkeerde kant op. M'n stem is verziekt en ik adem slechter en dat vind ik erg naar. ![]() Zelfs met nicotine eet ik veel, dus ik weet niet hoe dat zonder peuken gaat zijn, of dat 't uberhaupt iets uitmaakt.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|