Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2012, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, in de lijn van dat iemand van 'lekker eten' houdt maar daarmee eigenlijk wil zeggen dat ie gewoon vaak dezelfde pastamaaltijd in zijn of haar mik stopt omdat dat oude en vertrouwde altijd wel prima smaakt Verandering van spijs doet eten! Badumtish.
Jongen praat geen onzin

Als er iemand een brede smaak heeft en veel nieuwe dingen uitprobeert ben ik het wel.
Maar dat wil nog niet zeggen dat ik de underground line-up van een of ander vaag festival helemaal ken.
Advertentie
Oud 01-08-2012, 00:40
Carn
Carn is offline
hap hap, dat doe je weer goed.

Waarom noem je het underground en vaag? Dat is het absoluut niet.
Oud 01-08-2012, 00:42
Verwijderd
Oh nee, m'n zusje en m'n vriendinnen kennen die bands ook allemaal inderdaad, supermainstream.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ken Kate Nash, Franz Ferdinand, Sigur Ros en The Killers. THAT'S IT.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken Kate Nash, Franz Ferdinand, Sigur Ros en The Killers. THAT'S IT.
Ik ook

<3
Carn
Carn is offline
Misschien moet je gewoon wat minder gepikeerd reageren, dat is goed voor de sfeer op DK .
Oud 01-08-2012, 00:44
Verwijderd

Ik ben allesbehalve gepikeerd, mijn beste.
Oud 01-08-2012, 00:48
Carn
Carn is offline
Ik zeg niet dat je dat bent, maar je reageert wel zo Als je jezelf brede smaak toedicht en veel dingen probeert en maar 4 namen van zo'n line-up kent dan vraag ik me af wat je dan doet als je nieuwe muziek zoekt. Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt, maar ik vind het gewoon een rare uitspraak. Enfin, ik ga Breaking Bad kijken en het nest in, tabee
Oud 01-08-2012, 00:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Niemand reageert hier gepikeerd

Maar goed, hoeveel van die line-up is nou GOEDE muziek? Ik bedoel, een paar hipster indie bandjes, thanks, but no thanks.

Sigur Ros is nog wel tof, maar verder?
Oud 01-08-2012, 00:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij ken ik ook alleen die vier boeiend, trouwens. Het is geen wedstrijd en het ziet ernaar uit dat ik /care heb
Oud 01-08-2012, 01:05
Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik ken er ook maar een paar. maar dat is niet zo gek, want ik hou niet van nieuwe dingen uitproberen.
Alleen leuke jongens, lovers en soortgelijke figuren kunnen me soms nog weleens iets nieuws aansmeren want van hen wil ik in een heel gekke bui nog weleens iets aannemen. Zoals nu de mattheus passion, geen verkeerde keus, precies wat ik wil horen in muziek. Melancholiek dus vooral.
Oud 01-08-2012, 01:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Niemand reageert hier gepikeerd

Maar goed, hoeveel van die line-up is nou GOEDE muziek? Ik bedoel, een paar hipster indie bandjes, thanks, but no thanks.

Sigur Ros is nog wel tof, maar verder?
Brave backup ben je

Er staan verder best wat gerenommeerde namen tussen, en natuurlijk ook wat mindere, maar het afschilderen als 'een paar hipster indie bandjes' raakt kant nog wal, dat is net zoiets als zeggen dat animatie uit louter en enkel disneyfilms bestaat.
Oud 01-08-2012, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Dat was zooooooo stom! Mijn hart ging een beetje kapot toen die Russische viel.
Ja, dat was wel heel erg zielig ja. Then again, het was een verschil van meer dan 5 punten Ik denk niet dat ze het anders gered hadden, want het meisje wat als eerste de fout maakte had anders iets van 2 punten hoger gehad, en de ander had iets van een halve punt of een hele punt erbij gehad. Dus ja dan kom je er alsnog niet. Maar zielig is het wel.

Citaat:
Heb je geen andere dingen om voor terug te gaan, Apate? Naast je ouders. Verdere familie en vrienden enzo. Ik vind het juist wel prettig als mijn ouders er niet zijn als ik daarheen ga
Verdere familie woont in Drenthe (waar ze dus naartoe gaan) en Limburg. En ik heb geen vrienden meer in Leeuwarden zitten ik heb echt letterlijk alles (muv mijn ouders) achtergelaten.
Oud 01-08-2012, 07:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
misschien moet je je muzikale horizon maar eens verbreden dan

maar ja, dat kunnen die duitsers wel, festivalletjes bouwen. Ben n keer of drie naar rock am ring geweest, dat was ook altijd spassssssssssssssssss.

rar <3
Oud 01-08-2012, 08:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De kat heeft de gang vannacht ondergepist
Oud 01-08-2012, 08:39
Verwijderd
WAAROM BELT HlJ NOU NIET IN 'S HEERESNAME
Oud 01-08-2012, 08:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De kat heeft de gang vannacht ondergepist
Ah, dat is altijd leuk, dweilen met je net wakkere harses. Is je kat lek?

Ik had de wekker gezet, omdat ik een keer niet pas 's middags uit bed wou komen, maar nu voel ik me een beetje gaar en 'meh'. Wel m'n favoriete radioprgramma op de radio nu, meteen 2 briljante nummers voor m'n plaat en een aantal flauwe 'dad jokes'. Lekker.
Oud 01-08-2012, 08:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wie moet bellen, etmakas?
Oud 01-08-2012, 08:49
Verwijderd
Mijn vriendje, of hij aids heeft of niet. Tot gisteravond was ik vrij rustig, immers, de mens wikt en God beschikt en dat ls okee. MAAR NU MAV HIJ WEL EENS BELLEN :.mad:
Oud 01-08-2012, 08:50
Verwijderd
Whut
Oud 01-08-2012, 09:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ah, dat is altijd leuk, dweilen met je net wakkere harses. Is je kat lek?

Ik had de wekker gezet, omdat ik een keer niet pas 's middags uit bed wou komen, maar nu voel ik me een beetje gaar en 'meh'. Wel m'n favoriete radioprgramma op de radio nu, meteen 2 briljante nummers voor m'n plaat en een aantal flauwe 'dad jokes'. Lekker.
Blijkbaar was ze de gang opgekomen vanuit de keuken, en is toen de deur dichtgevallen. Ofzo. Maar ze had dus haar poep netjes op een deurmat gedaan, dus dat kon ik in zijn geheel opruimen, maar die plas was EN tegen een muur EN op de grond EN precies op een gat waar snoeren doorheen lopen dus het plafond eronder stinkt ook
Oud 01-08-2012, 09:25
Verwijderd
O, ze zeiden dat hij dinsdag terug moet komen.
Oud 01-08-2012, 11:07
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je vriendje heeft aids heb je al bloedbroedertje met hem gespeeld enzo?
Oud 01-08-2012, 11:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mijn vriendje, of hij aids heeft of niet. Tot gisteravond was ik vrij rustig, immers, de mens wikt en God beschikt en dat ls okee. MAAR NU MAV HIJ WEL EENS BELLEN :.mad:
huh, wat is deze nu?
Oud 01-08-2012, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Je vriendje heeft aids heb je al bloedbroedertje met hem gespeeld enzo?
We weten nog niet of hij aids heeft. En, nee, ik loop geen risico om het dan geen risico. De kut is vooral dat hij dan waarschijnlijk binnen vijf jaar dood is, want de medicijnen zijn te duur.
Maar het heeft geen zin om op de zaken vooruit te lopen. Er valt geen blaadje van een boom als God dat niet wil.
Oud 01-08-2012, 11:18
Verwijderd
Wat naar Etmakas. Sterkte met het afwachten!
Oud 01-08-2012, 11:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou wat naar

Waarom ben je trouwens eigenlijk testteamer? Wat is dat?
Oud 01-08-2012, 12:15
Martiño
Martiño is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1862463
Oud 01-08-2012, 13:36
Verwijderd
mijn allermeest depressieve patiënt die maanden geen stap vooruit ging, komt weer zelf uit bed 's ochtends
Oud 01-08-2012, 14:18
Verwijderd
Waarom mijn scriptie niet zo opschiet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg scriptie.jpg (252.9 KB, 13x gelezen)
Oud 01-08-2012, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Noohhhh
Oud 01-08-2012, 14:38
Verwijderd
Nou, het dichte gevoel bleef, na het uitspuiten Het is wel íets beter nu, maar niet helemaal.

De dokter kwam toen ook nog even in m'n oor kijken, maar er was niet echt iets meer duidelijk te zien.

Dus nu moet ik een week neusspray gebruiken, en wéér volgende week terugkomen, en kijken of het dan al beter is.

En zo nee, dan weet de huisarts het ook niet meer en moet ik naar de KNO-arts. Straks word ik doof
Oud 01-08-2012, 14:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Die baby <3

Ik ga maar even boodschappen doen en koken voor mijn arme zieke vader, die met koorts op bed ligt met dit mooie weer. daag!
Oud 01-08-2012, 14:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou, het dichte gevoel bleef, na het uitspuiten Het is wel íets beter nu, maar niet helemaal.

De dokter kwam toen ook nog even in m'n oor kijken, maar er was niet echt iets meer duidelijk te zien.

Dus nu moet ik een week neusspray gebruiken, en wéér volgende week terugkomen, en kijken of het dan al beter is.

En zo nee, dan weet de huisarts het ook niet meer en moet ik naar de KNO-arts. Straks word ik doof
Pfft, lekker irritant allemaal.

Ik heb soms ook wel eens dat mijn (linker) oor dicht zit, maar dat is dan maar een paar uur, hooguit een dag. Zelfs dat is al fucking irritant, ik kan me niet voorstellen hoe het is als het "blijvend" is.
Oud 01-08-2012, 14:46
Verwijderd
Wat vervelend
Oud 01-08-2012, 14:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oud 01-08-2012, 15:01
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Oud 01-08-2012, 15:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 01-08-2012, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Geheel wat anders, ik was het even vergeten, maar ik was bijna uitgehuwelijkt aan één van de kleinzoons van de hoteleigenares op Mallorca Ze vroeg aan mij 'How old?' Ik: '25' Zij: 'Pretty girl! I have two grandsons.' Tegen mijn moeder: 'You tell me, I arrange!'
Oud 01-08-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
aw
Oud 01-08-2012, 15:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Citaat:

Je had geen propje meer ofzo? Kwam er überhaupt wel wat uit? En wat hebben ze gebruikt, een handspuit (wat ik zei, een injectie zonder naald en dan groot) of een apparaatje dat het water met een noodgang naar binnen vuurt?
Ik zou met je neusspray ook gelijk olie druppelen, dat mens was superblij met me dat ik dar had gedaan (omdat het dan zachter wordt en makkelijker uit te spuiten).

Ik heb dagen geolied en toen ik daar zat te wachten, friemelde ik nog wat, en toen ging ie somewhat open. Ze heeft het met een chille spuit (niet de superduizeligmakendultraspuiter) zo uitgespoten en gelijk mijn linkeroor ook gedaan Ik hoor alles weer kraakhelder.
Oud 01-08-2012, 16:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omg <3
Oud 01-08-2012, 17:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik moest echt hardop lachen. Haha, wat een geniaal kind.
Oud 01-08-2012, 17:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik kijk nu 'friendzone' en zo'n grietje is verliefd op d'r beste vriend, maar vanaf de seconde dat ik die kerel zag ging mijn gaydar echt loeien als een malle. Nu moet ik wel blijven kijken, want ik wil dat ik gelijk heb!
Oud 01-08-2012, 17:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
YES!
"I'm in love with you and want you to give me a chance!"
"Eeeeh, like, how's that gonna work? I'm, like, kinda gaaaay."

Oud 01-08-2012, 17:28
Miekje*
Miekje* is offline
Goedzo, Trimmeh . Mensen met een gaydar <3 Ik heb dat echt niet door, hè, als mensen gay zijn. Alleen als het er DIK bovenop ligt.
Oud 01-08-2012, 17:28
Verwijderd
Sinds ik gestopt ben met roken moet ik echt opnieuw leren eten :') Hoe houden normale mensen hun bloedsuiker constant? Ja, door elke 3-4 uur iets te eten maar ik vind dat zo raarrrrrrrr. Je kan veel zeggen over nicotine maar dat 'ie je constant bijvoert waardoor je je lichaam niet zo hoeft te micromanagen is zeer handig. Alleen jammer van de dichtgeslibde aderen die je ervan krijgt.
Oud 01-08-2012, 17:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Goedzo, Trimmeh . Mensen met een gaydar <3 Ik heb dat echt niet door, hè, als mensen gay zijn. Alleen als het er DIK bovenop ligt.
Nou ja, dit lag er wel vrij dik bovenop hoor.

@Para: Ik vind 't echt superknap dat je gestopt bent. Mijn pakje is nu op en ik ga ook een tijdje geen nieuwe halen, want het gaat echt de verkeerde kant op. M'n stem is verziekt en ik adem slechter en dat vind ik erg naar.

Zelfs met nicotine eet ik veel, dus ik weet niet hoe dat zonder peuken gaat zijn, of dat 't uberhaupt iets uitmaakt.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind het ook stom dat je als mens zo vaak moet eten. Ben je net lekker je ding aan doen, gaat je maag opeens herrie maken .
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, dit lag er wel vrij dik bovenop hoor.
Oh, dan had ik het ook wel opgemerkt .

Regels voor berichten