Oud 19-01-2013, 11:10
Verwijderd
Je bent wel een beetje triest, niet? :')
Advertentie
Oud 19-01-2013, 11:11
Stynieke
Stynieke is offline
jongen luister toch niet naar die mensen hier, tzijn duidelijk van die overemotionele types. als je van banana wilt geven mag je wel eens af en toe een vals spelletje spelen, dat zal zeker geapprecieerd worden.
gewoon zwijgen en 'n paar keer overgaan. Als je hierna niet meer reageert op haar telefoontjes etc zal ze de boodschap wel begrijpen
Oud 19-01-2013, 11:17
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
jongen luister toch niet naar die mensen hier, tzijn duidelijk van die overemotionele types. als je van banana wilt geven mag je wel eens af en toe een vals spelletje spelen, dat zal zeker geapprecieerd worden.
gewoon zwijgen en 'n paar keer overgaan. Als je hierna niet meer reageert op haar telefoontjes etc zal ze de boodschap wel begrijpen
Door wie zal dat in godsnaam geapprecieerd worden?
Oud 19-01-2013, 11:19
Stynieke
Stynieke is offline
Citaat:
Door wie zal dat in godsnaam geapprecieerd worden?
Door onze fellow bro's natuurlijk.
En natuurlijk zal de meid na verloop van tijd beseffen dat ze met een echte baas te maken had , ze zal zich een pak beter voelen!
Oud 19-01-2013, 11:21
Verwijderd
Ja mutant ga maar weer afkraken. Als je toch al doet alsof je een grote meid bent leer dan tenminste andere keuzes ook te accepteren.
Oud 19-01-2013, 11:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Door onze fellow bro's natuurlijk.
En natuurlijk zal de meid na verloop van tijd beseffen dat ze met een echte baas te maken had , ze zal zich een pak beter voelen!
Wat hebben alle andere "bro's" er nou aan als iemand anders kan neuken?

En verder moet je een beetje beter leren trollen.

Citaat:
Ja mutant ga maar weer afkraken. Als je toch al doet alsof je een grote meid bent leer dan tenminste andere keuzes ook te accepteren.
Dit is trouwens een zwaktebod. Accepteren? Het is niet alsof wij er iets aan kunnen doen als jij een klootzak wilt zijn; uiteindelijk doe je toch wel wat je wilt. Maar dat betekent niet dat we het "maar moeten accepteren" en aardig tegen je moeten doen.

Je acties hebben nu eenmaal invloed op wat andere mensen van je denken. Maar gelukkig zijn wij slechts een paar vreemden op een forum, dus hoef je je er niets van aan te trekken!
Oud 19-01-2013, 11:30
Stynieke
Stynieke is offline
Jongens, die meiden hier toch. Triestig hoopje als je het mij vraagt, no offense.
Oud 19-01-2013, 11:31
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Jongens, die meiden hier toch. Triestig hoopje als je het mij vraagt, no offense.
Oud 19-01-2013, 11:45
Verwijderd
Ik zou dr in eerste instantie morgen naar toe gaan maar ze zegt net dat ze alleen thuis is met paar vriendinnen en vroeg of ik daar wou komen eten. Mijn vraag is nu dus aan mijn mede bro's hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ze vanavond alle 4 ga doen ?!
Oud 19-01-2013, 11:46
Vowel
Vowel is offline
Ahahahah. Ik snap het nu, je bent een troll. Wat een opluchting, zeg.
Oud 19-01-2013, 11:48
Verwijderd
Dan was ik wel een hele goede troll of niet.
Ik ben eigenlijk serieus.

Ik ga daar dus vanavond eten en hoe awesome zou het zijn als ik ze alle 4 deed.
Ik dacht zelf aan spelletjes spelen zoals truth or dare of iets in die richting.
Oud 19-01-2013, 12:03
Stynieke
Stynieke is offline
Citaat:
Ik zou dr in eerste instantie morgen naar toe gaan maar ze zegt net dat ze alleen thuis is met paar vriendinnen en vroeg of ik daar wou komen eten. Mijn vraag is nu dus aan mijn mede bro's hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ze vanavond alle 4 ga doen ?!
Dan ben je naar het juiste adres gekomen. Dit heb ik al eens meegemaakt, en er is 1 simpele oplossing voor. Money.
Kom gewoon opdagen in je duurste kledij, beetje SWAG hier en daar. Laat wat briefjes, meer dan normaal, in je portefeuille zitten. (Een paar 20's en 50's zou normaal voldoende moeten zijn.) Kortom, laat zien dat je geld hebt en er niet voor vreest om het uit te geven. Als je dit geheel nog een beetje afmaakt met een leuke boner in je broek kunnen de meeste wijven zich niet meer weerhouden. Ik denk dat dit dan ook wel ineens duidelijk zal maken aan dat hopeloos gedrocht dat je er geen relatie mee wilt - denk ik dan.

En ja, truth or dare kan helpen om de verlegen meisjes ertussen ook mee te laten doen. Zodra iemand "doen" pakt, is het in de pocket .

Good luck & have fun
Oud 19-01-2013, 12:07
Stynieke
Stynieke is offline
PS: Kijk wel eerst uit dat er geen draken tussen zitten. Indien dit wel het geval is, probeer hen zo snel mogelijk eruit te werken. Dit kan variëren van pilletjes in hun drank tot simpelweg knock-out slagen, je kan hier vrijwel elke richting mee uitgaan - sinds de meeste van die lelijkaards toch niet echt geliefd zijn, zelfs niet bij de vriendinnen.

Good luck, en zeker niet vergeten je condooms thuis te laten. Veel plezanter zonder, en na de daad is het toch jou probleem niet meer!
Oud 19-01-2013, 12:08
Verwijderd
Ja is wel een goed plan. Was al van plan om paar flessen drank mee te nemen om het wat gezelliger te maken. Uiteraard black label voor mij en zij wouden passoa :')

Zodra iemand doen kiest ja dan zit het inderdaad in de pocket. Eerst beetje dronken proberen te krijgen. Als ik daar gewoon bezig ga met mijn chick en de andere meiden die gaan dan zitten kijken. Dus ja vraag ook wel of ze gewoon mee willen doen. Leuker voor iedereen
Oud 19-01-2013, 12:17
Verwijderd
Omg
Oud 19-01-2013, 12:22
Stynieke
Stynieke is offline
Citaat:
Ja is wel een goed plan. Was al van plan om paar flessen drank mee te nemen om het wat gezelliger te maken. Uiteraard black label voor mij en zij wouden passoa :')

Zodra iemand doen kiest ja dan zit het inderdaad in de pocket. Eerst beetje dronken proberen te krijgen. Als ik daar gewoon bezig ga met mijn chick en de andere meiden die gaan dan zitten kijken. Dus ja vraag ook wel of ze gewoon mee willen doen. Leuker voor iedereen
Wel een beetje oppassen met de overmaat aan drank - hoewel het inderdaad veel kan helpen om hen wat sneller uit de kleren te laten springen, kan het ook een averechts effect hebben ;/.
Algemeen geweten is dat de vrouw het zwakkere geslacht is, met als gevolg ze bijlange na niet zoveel drank kunnen verduren. Als je dit in combinatie met het lage IQ van de vrouw neemt, weten ze niet wanneer ze moeten stoppen. Met als gevolg ze oftewel je nieuwe SWAG-shirt helemaal onderkotsen, of ze liggen levenloos op de grond. (Hoewel dit laatste misschien net een pluspunt is..

Laatst gewijzigd op 19-01-2013 om 12:39.
Oud 19-01-2013, 13:52
Verwijderd
Als ze zouden kotsen zou het niet echt best zijn :')
Maar ik laat nog wel weten hoe het is gegaan. Ga dr over een uurtje of twee heen!
Oud 19-01-2013, 13:56
Stynieke
Stynieke is offline
Citaat:
Als ze zouden kotsen zou het niet echt best zijn :')
Maar ik laat nog wel weten hoe het is gegaan. Ga dr over een uurtje of twee heen!
Niet vergeten je condooms thuis te laten!
Oud 19-01-2013, 14:00
Verwijderd
Nee man dat gaat wel iets te ver.
Als ik iemand ongewild zwanger zou maken dan wil ik sowieso dat ze abortus pleegt.
Dan wil die chick het dan weer niet en dan alleen maar problemen.
Oud 19-01-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Ik doelde eigenlijk op het feit dat je blijkbaar anderen nodig hebt om te zeggen wat je moet doen en zodra je een keuze gemaakt lijkt te hebben je dan door iemand anders weer laat overhalen om te gaan twijfelen. Dat je zo gemakkelijk te beïnvloeden bent, dat is triest, de rest ook, maar daar had ik het nu eens niet over.

Maar dit:

Citaat:
Heeft me nieuwe inzichten gegeven en je gaat maar fijn ergens anders trollen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten